Astra H Lpg Kiti Tavsiyesi (z16xep)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eran
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşlar bir de benim bujiler değişeli 20.000 km olmuştu. Ustayla bunu konuşurken değiştirirsem daha iyi olacağını söyledi. Bunu üzerine bujilere baktık, durumları iyi olmasına rağmen değiştirelim dedik. Fakat üzerinden tek tırnaklı GM marka buji çıkmasına rağmen usta çift tırnaklı tavsiye etti. Ateşlemesi falan daha iyi dedi. Pek içime sinmese de Bosch marka çift tırnaklı buji taktık. Acaba yanlış mı yaptık kafam biraz karıştı bu konuda. Çünkü fabrikadan çıkışta tek tırnaklı buji takılıyor bu araçlara.
 
Ben cift tirnakmi tek tirnakmi takmistim ya :) zep motor bizim arabada gm tek tirnak taktim sanirim :)

HUAWEI G610-U30 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Arkadaşlar bir de benim bujiler değişeli 20.000 km olmuştu. Ustayla bunu konuşurken değiştirirsem daha iyi olacağını söyledi. Bunu üzerine bujilere baktık, durumları iyi olmasına rağmen değiştirelim dedik. Fakat üzerinden tek tırnaklı GM marka buji çıkmasına rağmen usta çift tırnaklı tavsiye etti. Ateşlemesi falan daha iyi dedi. Pek içime sinmese de Bosch marka çift tırnaklı buji taktık. Acaba yanlış mı yaptık kafam biraz karıştı bu konuda. Çünkü fabrikadan çıkışta tek tırnaklı buji takılıyor bu araçlara.

Zaten benzinli araçlarda iki yağ değişimi yada 20 000 km de buji değişmesi gerek. Bende çok tek tırnak çift tırnak işine girdim çıktım ama iş değil tek tırnak kullanıyorum 10 000 km sonra da değiştiriyorum.
 
Zaten benzinli araçlarda iki yağ değişimi yada 20 000 km de buji değişmesi gerek. Bende çok tek tırnak çift tırnak işine girdim çıktım ama iş değil tek tırnak kullanıyorum 10 000 km sonra da değiştiriyorum.

En iyisini yapıyorsun hocam. Zaten pahalı bir şey değil. Bir de dün bir şey dikkatim çekti. Bizim araçlarda sanırım buji kablosu yok. O işi bobin yapıyor galiba :)
 
YPW1Pl.jpg


İşçilik, enjektörlerin ve filtrenin konumlandırılması nasıl acaba?
 
montaj güzel fakat dahda iyi olabilirdi hortumların üzerine koruyucu boru geçiriyorlar zamanla yıpranmasın diye

benim araçtada obdli kit varmış lpg yi takanlar obdiyi bağlamamışlar.... işçilik sıfır dı hemen kendi lpgcime gittim arıza lambasıda yanıyordu lpgci kaputu açtığımda bu lpgyi kasapmı bağlamış dedi komple tesisatı söktü fazladan 1 metreye yakın küçüklü büyüklü hortum kesti şimdi kaputu açtığımda sadece motorun üzerinde lpgye ait sıralı 4lü kırmızı başlıkları görüyorum ..
obdyide bağladı fakat 50 km sonra lamba yaktı araç arıza kodu 0141 yarın tekrar gidicem baktıracam bakalım ne olacak.

yani obdlide yakıyor.
 
ezuha4e3.jpg
bu da benm eski aracimdaki lpg montaji


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:25 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:24 ----------

he6yne3y.jpg
resim kalitesi dusuk oldu sanrm kusura bakmayin


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Benimde en merak ettiğim şey şu soket ne işe yarıyor bütün Astra h lerde öyle duruyor o soket lpg montajı iyi gözüküyor lpg testiniz nasıl gidiyor farklar neler yakıt tüketimi dışında
 

Ekli dosyalar

  • 2014-05-12 00.06.52.webp
    2014-05-12 00.06.52.webp
    13.8 KB · Görüntüleme: 28
Taktırmışsınız sanırım biraz geç gördüm konuyu hayırlı uğurlu olsun.Bende BRC taktırmıştım daha önceki arabalarımda Atiker vardı fakat çok problem yaşamıştım.Tabi eski zamanın sistemi ile yeni zamanın sistemi bir olmayabilir.Taktırırken çok araştırdım ve çok fazla bilgi kirliliği olduğunu gördüm.Ama BRC bana daha yakın geldi.İthal veya yerli malı takıntısı yapmadım sadece kendi rahatlığımı düşündüm lamba yakmasıyla falan uğraşamazdım ki çok takıntılı adamımdır :) Şimdi çok memnunum kafam rahat içime sindi.Tabi ihmal edilmemesi gereken bir noktada KİT kadar montaj.Bence montajda Lpg de %50 oranında belirleyici.Umarım sizlerde gönül rahatlığı ile kullanırsınız LPG nizi tekrar hayırlı olsun.Kazasız sürüşler dilerim :)
 
Benimde en merak ettiğim şey şu soket ne işe yarıyor bütün Astra h lerde öyle duruyor o soket lpg montajı iyi gözüküyor lpg testiniz nasıl gidiyor farklar neler yakıt tüketimi dışında

Çekişinde, benzin-gaz geçişlerinde falan şu an bir sıkıntım yok. Gayet iyi gidiyor her şey.
Yalnız benim usta da hafif kasap çıktı. :rolleyes: Taktırdıktan bir süre sonra devir düştükçe anlık hatta saniyelik bir silkeleme olayı vardı. Yani düşünün 3000 devir sabit gidiyorsunuz. Ayağınızı gazdan hafifçe çekmeye başlayıp deviri düşürünce anlık böyle bi kafa sallama oluyordu. Çoğu kişi farketmiyordu bile ama bir sorun vardı yani.
Neyse Ankara'ya gitmiştim 10 gün önce. Atiker İç Anadolu Bölge Bayi'si Üstün Otogaz'a gittim. Durumu anlattım, ustalar baktı. Manifoltun yanlış yerlerden delindiğini söyledi. :rolleyes: Teknik bir şeyler anlattı şurdan delinirse gaz yemez, gazı keser gibi. Çok da aklımda kalmadı. Neyse tekrardan manifoltu doğru yerden deldiler. Ordan girişi sağladılar. Bir de enjektörlere gelen gaz hortumlarının boyları çok farklı olmamalıymış. Onları da değiştirdiler. Ben sorunun çözüleceğine ihtimal vermiyordum açıkçası ama gerçekten düzeldi. Kafa atma, silkeleme namına hiçbir şey kalmadı. Tıpkı benzindeymiş gibi çalışıyor şu an. Bu arada bu işlemleri garanti kapsamında herhangi bir ücret talep etmeden yaptılar.
Reklama girmesin ama bu vesileyle ilgi ve alakalarından dolayı Üstün LPG'ye çok teşekkür ediyorum.
Buradan da anlaşılıyor ki işçilik her zaman birinci sırada geliyor.
 
Geri
Üst