Astra H lpg uyumu acil yardım

her araç belirli bir km sonra subap sorunu yaşar hiç bir subap ömürlük değildir motor üst kapak rektefe her araçta vardır bunların süresini takılan lpg şeması markası kalibrasyon ayarları uyumluluğu peryodik bakımların düzenli yapılması sürücünün aracı kullanım tarzı belirler iyi günler
 
_

aracınıza lpg montajı yapılabilir subap sorunu 2005 model astralarda yaşanmamakta z16xer kodlu astralarda yoktur fakir karışım arızanız muhtemel oksijen sensörünüzle alakalı olabilir landirenzo tavsiye edebilirim size %50 net tasarruf sağlayabilir çekiş performans kaybı yaşamazsınız
iyi günler keyifli sürüşler




her araç belirli bir km sonra subap sorunu yaşar hiç bir subap ömürlük değildir motor üst kapak rektefe her araçta vardır bunların süresini takılan lpg şeması markası kalibrasyon ayarları uyumluluğu peryodik bakımların düzenli yapılması sürücünün aracı kullanım tarzı belirler iyi günler

Şu iki mesajınızı bir okuyun Allah aşkına, milletin aklıyla dalga geçmeyin:mad:
 
Şu iki mesajınızı bir okuyun Allah aşkına, milletin aklıyla dalga geçmeyin:mad:
Arkadaş doğru şeyler yazmiş.Ne var ki bunda , duzgun yapilmayan lpg ayari ile subap omru azalir , euro 5 normlarindaki motorlarda alasimli subap kullanildigindan bu erime/yamulma/catlama daha cabuk oldugundan (10-50bin km) bu konuda uyari yapilabilir ama bunun çözümü , 4 silindirli bir motor icin 1.000TL civarinda (çelik subap ile degisimi sağlanarak) tutabilir.
Çelik subap deforme olmaz mi?
-tabikide olacaktir ama bu süreç alasim subaplardan daha uzun olacaktir.
"Opelde Euro 4 motor normuna sahip araçlarda fabrika çikisi çelik subap vardir."


LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
_

okii_00´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
aracınıza lpg montajı yapılabilir subap sorunu 2005 model astralarda yaşanmamakta z16xer kodlu astralarda yoktur fakir karışım arızanız muhtemel oksijen sensörünüzle alakalı olabilir landirenzo tavsiye edebilirim size %50 net tasarruf sağlayabilir çekiş performans kaybı yaşamazsınız
iyi günler keyifli sürüşler

Arkadaş doğru şeyler yazmiş.Ne var ki bunda , duzgun yapilmayan lpg ayari ile subap omru azalir , euro 5 normlarindaki motorlarda alasimli subap kullanildigindan bu erime/yamulma/catlama daha cabuk oldugundan (10-50bin km) bu konuda uyari yapilabilir ama bunun çözümü , 4 silindirli bir motor icin 1.000TL civarinda (çelik subap ile degisimi sağlanarak) tutabilir.
Çelik subap deforme olmaz mi?
-tabikide olacaktir ama bu süreç alasim subaplardan daha uzun olacaktir.
"Opelde Euro 4 motor normuna sahip araçlarda fabrika çikisi çelik subap vardir."


LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İlk mesajında subap sorunu yaşanmaz, çekiş kaybı yaşanmaz ve yüzde 50 tasarruftan bahsetmiş. Bu mudur yani doğru söylemek, ben tepki gösterince artısını eksisini yazdı. Bence siz muhabbeti baştan okuyun, artısını eksisini yazmadan direk uyumlu yazmış arkadaş...Lpg de markadan daha önemli işinin ehli bir ustanın montajı yapması ve iyi bir ayar, bunları yıllardır yaşıyoruz. Ama nihayetindeLPG ARACA ZARAR VERİR, uyumlu diye bir olay yok. Zarar verdiğinden fazlasını kar ettiğimiz için takıyoruz lpg yi.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst