Viraj da g kasami, astra h hele birde Ids+ li bir astra h in bileğini virajda bukecek cok az arac vardır...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
İki aracı da bilmesem inanırdım, ama malesef
IDS Plus a lafım yok zaten aslında Astra H a lafım yok gayet oturaklı bir araç Astra G bana göre virajlarda daha stabil bunu söylemeye çalışıyorum yoksa sokaktan 10 tane Astra H durdursak kaçında IDS Plus olcakViraj da g kasami, astra h hele birde Ids+ li bir astra h in bileğini virajda bukecek cok az arac vardır...
IDS Plus a lafım yok zaten aslında Astra H a lafım yok gayet oturaklı bir araç Astra G bana göre virajlarda daha stabil bunu söylemeye çalışıyorum yoksa sokaktan 10 tane Astra H durdursak kaçında IDS Plus olcak
IDS+ lı uç nokta zaten ama bende kimseyi inandırmak zorunda değilim standart kullanıcılar olarak bizler bu kıyası nizami yapamayız hepsi göreceli olacaktır. Astra H bariz daha iyi yada Astra G bariz daha iyi denemez bence neredeyse aynı 2 araç, parçalar bile %40 aynı. ben sanayide Astra G amortisörü takılan Astra H ile çok karşılaştım Ama virajda Astra H ı tek geçerim
Amacım sizi inandırmak değil, kendi fikrimi ve hissetiklerimi söyledim.
Öyle deseniz tamam da, bariz deyince durum değişir.
Ama ben bariz şekilde neden katılmadığımı kendi tecrübelerimi bir kenara bırakarak kısaca şöyle özetleyeyim.
Aslında Delta platformu olan Astra H ile, T platformu olan Astra G arasında taşıyıcı sistemler açısından büyük farklar yok. Önde Mcpherson arkalarda burulma kirişi. Astra H'ın artıları dingil mesafesi biraz daha uzun ve ağırlık transferlerine karşı daha geliştirilmiş bir platform. Ayrıca standart olarak tabanı daha geniş olan lastiklerle çıkarıldığını düşündüğümüzde durum biraz daha H kasanın lehine dönüyor.