Astra H Önerir misiniz, Önermez misiniz ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zsahin06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Viraj da g kasami, astra h hele birde Ids+ li bir astra h in bileğini virajda bukecek cok az arac vardır...
 
h tabiki

benim ilk opel aracım oldu. daha önce çoğu renault modellerine bindim clio europa, laguna, megane vs. renault hastasıyım diyebilirim. ama sadece tasarım ve göz zevki için h kasa tercihim oldu suan çok memnunum
 
Viraj da g kasami, astra h hele birde Ids+ li bir astra h in bileğini virajda bukecek cok az arac vardır...
IDS Plus a lafım yok zaten aslında Astra H a lafım yok gayet oturaklı bir araç Astra G bana göre virajlarda daha stabil bunu söylemeye çalışıyorum yoksa sokaktan 10 tane Astra H durdursak kaçında IDS Plus olcak :)
 
IDS Plus a lafım yok zaten aslında Astra H a lafım yok gayet oturaklı bir araç Astra G bana göre virajlarda daha stabil bunu söylemeye çalışıyorum yoksa sokaktan 10 tane Astra H durdursak kaçında IDS Plus olcak :)

IDS+ lı uç nokta zaten ama bende kimseyi inandırmak zorunda değilim standart kullanıcılar olarak bizler bu kıyası nizami yapamayız hepsi göreceli olacaktır. Astra H bariz daha iyi yada Astra G bariz daha iyi denemez bence neredeyse aynı 2 araç, parçalar bile %40 aynı. ben sanayide Astra G amortisörü takılan Astra H ile çok karşılaştım :D Ama virajda Astra H ı tek geçerim :D
 
IDS+ lı uç nokta zaten ama bende kimseyi inandırmak zorunda değilim standart kullanıcılar olarak bizler bu kıyası nizami yapamayız hepsi göreceli olacaktır. Astra H bariz daha iyi yada Astra G bariz daha iyi denemez bence neredeyse aynı 2 araç, parçalar bile %40 aynı. ben sanayide Astra G amortisörü takılan Astra H ile çok karşılaştım :D Ama virajda Astra H ı tek geçerim :D

Zaten bana göre dememdeki sebep göreceli olması. Bana göre G iyidir size göre H kasa iyi olabilir..
 
Amacım sizi inandırmak değil, kendi fikrimi ve hissetiklerimi söyledim.

Öyle deseniz tamam da, bariz deyince durum değişir.
Ama ben bariz şekilde neden katılmadığımı kendi tecrübelerimi bir kenara bırakarak kısaca şöyle özetleyeyim.

Aslında Delta platformu olan Astra H ile, T platformu olan Astra G arasında taşıyıcı sistemler açısından büyük farklar yok. Önde Mcpherson arkalarda burulma kirişi. Astra H'ın artıları dingil mesafesi biraz daha uzun ve ağırlık transferlerine karşı daha geliştirilmiş bir platform. Ayrıca standart olarak tabanı daha geniş olan lastiklerle çıkarıldığını düşündüğümüzde durum biraz daha H kasanın lehine dönüyor.
 
valla haşını maşını bilmemde astra classic öneririm çok şekil araba namussuz :)
 
Öyle deseniz tamam da, bariz deyince durum değişir.
Ama ben bariz şekilde neden katılmadığımı kendi tecrübelerimi bir kenara bırakarak kısaca şöyle özetleyeyim.

Aslında Delta platformu olan Astra H ile, T platformu olan Astra G arasında taşıyıcı sistemler açısından büyük farklar yok. Önde Mcpherson arkalarda burulma kirişi. Astra H'ın artıları dingil mesafesi biraz daha uzun ve ağırlık transferlerine karşı daha geliştirilmiş bir platform. Ayrıca standart olarak tabanı daha geniş olan lastiklerle çıkarıldığını düşündüğümüzde durum biraz daha H kasanın lehine dönüyor.

Bende yukarıda anlatmak istedim ama, sanırım astra g de daha iyi lastik varken kullanmış olabilir. Bence standart bir kullanıcı için bu araçların yol tutuşunda fark olduğu düşüncesi yaratacak tek olgu lastiklerdir, kabak lastikle kullanılan Astra H ile lastik durumu iyi olan Astra G karşılaştırması yapılıyor gibi :cool:

Yoksa arkada torsiyon çubuğu olan iki aynı araç, önler her ikiside Mcpherson. Lastiklerden başka büyük fark yok çıkaracak etken yok G ve H de bence.:)
 
astra h 2008 ve üzeri alınmalı hilholder ve cimm arızalarına takılmamak için...
şimdiden hayırlı olsun.
 
Geri
Üst