Astra H tekleme ve devir saati titreme sorunu

emme manifoldu portu dıyorsa cozumu cok basıttır buyuk ıhtımalle manıfoldun kecelerınden bırısı yırtılmıstır veya manıfold gevsektır bu durumda arac gazdan sonra geç rolantıye duser veya hıc dusmeyedebılır devir sorun hava almasındandır cok cok 50-100 TL lik bır iş keçeler değişecek sorun düzelecektir..
 
motoru söktürmeden önce kompresyon testi yaptırın,elbette sebep olabilir ama öncelikle EGR den tutun ateşlemeye kadar kesin emin olun sorun olmadığına

Kompresyon testini de nihayet yaptirdim degerler 12 11 11 12 cikti. Yapan usta normal dedi. Dogru mu acaba?
 
İyi değerler
 
Evet geriye yanlış hava EGR kalıyor gibi,birde Soner kardeşimin dediği gibi enjektör damlatması
 
Bu z16xep motorlu astra h araÇlarda malesef kronİk bİr sikintidir.neenİne gelİnce yanmiŞ eksoz sÜpap larinin sİlİndİrlerdekİ kompressyonu İÇerde tutamamasidir yanİ kariŞimi yanma odasindan diŞari kaÇirip kariŞimin bozulmasina neden oluyor.buda motorun dÜzensİz ve sesİntİlİ ÇaliŞmasina neden oluyor.
ÇÖzÜm sİlİndİrkapaĞinin sÖkÜlÜp sÜpaplarinin deĞİŞİmİ İle gİderİlİyor..
 
Bu z16xep motorlu astra h araÇlarda malesef kronİk bİr sikintidir.neenİne gelİnce yanmiŞ eksoz sÜpap larinin sİlİndİrlerdekİ kompressyonu İÇerde tutamamasidir yanİ kariŞimi yanma odasindan diŞari kaÇirip kariŞimin bozulmasina neden oluyor.buda motorun dÜzensİz ve sesİntİlİ ÇaliŞmasina neden oluyor.
ÇÖzÜm sİlİndİrkapaĞinin sÖkÜlÜp sÜpaplarinin deĞİŞİmİ İle gİderİlİyor..

Ömer Bey bu sizin dediğinizi usta da söyledi, sanırım subapları çelik subaplar ile değiştirteceğim. Ama usta test sürüşü yaparken araçta bir sorun daha tespit edildi. Ayağı gazdan çekince araba boşa alıp anlık devir yükseltiyor ara gazı verir gibi. Usta araç kaçırıyor MTA beyni ile ilgili de sıkıntısı var dedi. Bu olay tepitten sonra 2 kere daha başıma geldi. Yolda giderken ayağımı gazdan kestiğimde araba vınnnn diye bağırıp anlık devir yükseltip bırakıyor. MTA kömürleri değişirse geçebilir dendi.
 
Geri
Üst