1.6 benzinliye gelince Yaktığı kadar gitmeyen bir motor. LPG'yi sevmesemde 1.6 benzinlisine LPG şart
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Benim 20 bin km oldu CDTI'm. Yokuşta kalkış dışında bir problemini görmedim.Aracınız dolu yükte ise dik bir rampada kalkmanız çok güç.El freni kullanmazsanız debriyaja zarar verirsiniz.Ama hillholder'lı astra h 'larda bu sorun yokmuş zaten. Öteki türlü herkesin dediği gibi kalkışları kötü yalnız 4.viteste 5. viteste giderken rampalarda dahi yüksek tork sayesinde her zaman vites büyütüyorum.Zaten yakıtı bana göre çok iyi . Ş.içi 5.5 - 6 litre ( Ortalama 30 kmh hıza göre) turbo lag olayınıda sollamadan önce 2500 devire getirip gazı köklediğiniz sürece hiç bir sollama sıkınıtısı çekmezsiniz.Son olarak ;Gördüğünüz gibi beğenmeyenlerin bile 1 değil 2 tane astra cdti'si var
Verimli derken? Hacmine ve yakit turune gore verimli olabilir fakat 1.6 Astra'nin yaninda cok cok hantal 1.3 dizel. Kuzenime aldik 1.6 Astrayı, gercekten sahane. 1.3 turbo dizel ile 1.6 atmosferik benzinliyi bir tutmayın lütfen. Son hiz ve 100 km ustu hizlanma kiyas degildir. Acikcasi sollama yaparken turbonun lag olmasindan dolayi cok tedirginim.
Elma ile Armutu kiyaslamamak lazim.
Benzin-dizel
Atmosferik-turbo
1.6 cc - 1.3 cc
Sent from my iPhone using Tapatalk
performans düşük vergi ekonomi isteyen opele veda etmek zorunda
yakıtına katlanırım diyen 1.6 turboyla opele devam edebilir
Hiç bir mesajımda gitmiyor demedim, diyemem de, yalnız gerçekten kalkmıyor araç, çok zayıf. Video mu çeksem ne yapsam bilmiyorum ama klima açıp köprü trafiğinde dur kalk cidden sıkıntı. Aracı eziyoruz. Dur kalk da sıkıntı. Lag olayına gelince gene uzun yolda dediğiniz devirler yakalanabilinir, lakin İstanbul trafiğinde 30-40km hızla şerit atlamak gerektiğinde, 2 den 1 de çekmeyeceğimden o lag yaşanıyor maalesef. O dediğiniz devirlere biz İstanbul köprü trafiğinde göremiyoruz. Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama dur-kalk-dur-kalk- hatta kalkma bekle baya- kalk- dur - kalk. 1.800 deviri rüyamızda görüyoruz.
Bakın tecrübelerimiz çok farklı, ben 10 kilometre yolu 1 saatten uzun sürede almaktan bahsediyorum. Sürekli dur kalk ve yoğun trafik için uygun bir seçenek değil Astra 1.3 Anadolu da bu problemi görmek mümkün olmayabilir lakin, İstanbul için heleki trafik saatlerine kalıyorsanız, maalesef hiç önermiyorum.
Yazılım ile de bir yere kadar, benim sorunum farklı olduğumdan istediğim yazılım da custom yapıldı, alt devir istediğimden boost daha erkene ve cont. şekilde ayarlandı. Tekinde custom yazılım var diğerinde hazır atıldı, custom yazılım olanda iyileşme inanılmaz, Diğerinde ise uzun yolda fena.
Sizi inandırmak için ne yapsam bilemedim, teknik veri olarak en fazla size 1.6 Astra J ile 1.3 H kasayı rolling yapabilirim. İkisi de mevcut, yada 0-100 yaparız sorun değil ama fabrika verileri ortada, iki aracı da sürekli kullanan, 14 senedir, 5. opel sahibi olan biriyim. Google da youtube da araştırınca elbet vardır bir iki video. Ama sorunum o bunu geçer değil, kalkmıyor alet. Yokuş+Klima+Dur Kalk REZALET.
Sizden ricam, Çok dik olmayan bir yokuşta durun. Sanki önünüzde trafik varmış hayal edin, Klimayı da açın pofur pofur, yada açmayın. O yokuşta arka arkaya dur kalk yapın. O zaman ne demek isteidğimi anlayacaksınız.
Ben burada Aracı kesinlikle kötülemedim, Sedan ve Hb olarak iki tane sahibiyim de. Şahsi tecrübelerime göre Araç İstanbul trafiği için son derece zayıf, hatta kendine zarar verir yapıda. 1.3 lanse edilen araç 1.250 cc den bile düşük, keşke 1.298 cc falan olsaydı, aradaki %4 lük artış bile çok fark ederdi, emin olun.