- Konuyu Başlatan
- #11
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Ekli dosyayı görüntüle 30872DEĞİŞEN PARÇA TAM OLARAK BUYDU
Siz baya uyguna halletmişsiniz. Sanayide güveneceğim usta bulamadığım için yetkili servise götürmek zorunda kaldım. Daha önce sanayide 3 defa buji ve 1 kere ateşleme bobini değiştirmiştim yine sorun çıkarmıştı sonra yetkili servise götürünce bujiler ve ateşleme bobini değişince sorun ortadan kalkmıştı.
Ben aracımı geçen sene almıştım. Şans bu ki aldığımın ikinci günü akşam işten eve dönerken yolda birden araba çekişten düştü ve birden beyaz duman atmıştı.
Diğer gün sanayiye götürmüştüm baktılar ve piston kırılmış turbo dağılmış motor aşağı inecek dediler. Arabayı satan kişiyi aradım sorumluluğu üstlenmedi. Avukata gittim motor parasının yarı parası kadar para istedi mahkeme ne zaman sonuçlanır bilinmez dedi velhasıl motor masraflarının hepsini ben karşıladım. Bu sırada usta bana güçlendirilmiş piston takıldı demişti bir daha bu sorun yaşanmasın diye yazılım ile ilgili bir sorunum olmadı şükür
Servis sizin arabanız için kendini garantiye almış sanırım serviste sizde tekrar sorun yaşamayın diye
Babamda 2015 1.6 Turbosuz astra var. O araca LPG Taktırmıştık landrenzo markalı 2 defa subaplar değişmişti en son çelik subaba dönülmüştü şimdilik sorun yok o yüzden aracıma LPG Taktırmaktan kaçınmıştım. Verdiğiniz bilgilerle ilgili bir bilgim yoktu yararlı oldu teşekkür ederim.Opel zorunlu olarak tüm 1.4 t a14net 1.0 t sidi 1.4 t sidi 1.6 t sidi motorlu araçlara SPS yapmakta. Torkunu 200 nm'den 170 nm civarına çekmişler. Orjinal yazılımı kesinlikle geri yüklemiyorlar.
Benim aracım da eski sahibinde piston kırmış bizzat kendim topladım. King marka Güçlendirilmiş pistonlar ana kol yataklar turbo revizyonu herşeyiyle kendim ilgilendim.
Aracı size satan kişinin muhtemelen haberi dahi yoktu. Birden bire oluşan anlık bir vuruntu piston sekmanını kırabilmekte.
Dexos 1 gen 3 onaylı API SP sertifikalı 5w30 yağ ve LPG kullanımı LSPİ riskini azaltmakta.
Piston kıran araçların %90'ı Benzin kullanan araçlardır. LPG hem tasarruflu hem daha emniyetlidir.
1.2- 1.4- 1.4t motorlarda 1.6 ünitedeki gibi Subap sorunu kronik değildir korkmayın.
Ayrıca 95 C derece Termostat kullanın ve Hararet Yazılımı kesinlikle yaptırın hocam.
Babamda 2015 1.6 Turbosuz astra var. O araca LPG Taktırmıştık landrenzo markalı 2 defa subaplar değişmişti en son çelik subaba dönülmüştü şimdilik sorun yok o yüzden aracıma LPG Taktırmaktan kaçınmıştım. Verdiğiniz bilgilerle ilgili bir bilgim yoktu yararlı oldu teşekkür ederim.
Son olarak termostat yazılımı tam olarak amacı ne neden yazılım attırmalıyız biraz detay verebilirmisiniz bu konuda tam olarak anlamış değilim bu konuyu