Astra J 1.6 cdti Sabit Volant Dönüştürmede sıkıntı olur mu?

sahmerdan

Kayıtlı Kullanıcı
16-Bursa
Katılım
31 May 2021
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Merhaba herkese 1.6 cdti 136 hp aracımda oynar volan sıkıntı çıkardı, Orjinal set 5500-6000 lirayı buluyor işçilikle. Volmerk marka şöyle bi ürün var sabite çevirmek için. Bunu taktırıp sabite çeviren var mı aracı içinizde?
1622445706409.webp
 
Sabit yapabilirsiniz sadece konfor olur oda krank gücü direk geldiği için volanta sert debraj çekerseniz hafif sallanır oynar volanta ise konfor olur ve güç kaybı olur fark budur bencede sabit volant yapın
 
Sabit yapabilirsiniz sadece konfor olur oda krank gücü direk geldiği için volanta sert debraj çekerseniz hafif sallanır oynar volanta ise konfor olur ve güç kaybı olur fark budur bencede sabit volant yapın
Cevabınız için çok teşekkürler, benim aracımda zaten 0 aldığımdan beri vites geçişleri 2-3-4. vitesler debriyajdan yavaşça çekmezseniz sarsıntı oluyor. Mesela ani hızlanmak istiyorum yada 0-100 yapıyorum, her vites geçişinde araba yığılıyor ve devir çok düşüyor debriyajı bir anda çektiğim için. Hep sıkıntılı olduğunu söyledim bunu ama kabul etmediler serviste, Geçen araştırırken fark ettim debriyaj pedalında bu araçlarda konum sensörü var ve onun kalibre edilmesi gerekiyormuş, bence benim aracımda bu kalibrasyonu bozuktu ilk üretimden beri, o yüzden volant 85k kmde gitti, ki ben gerçekten sakin kullanırım aracı ve araç genelde uzun yolda kullanıldı. Ustaların çoğunun böyle bir kalibrasyondan haberi bile yok, bir de bana ustalık taslıyorlar manuel viteste kalibrasyon olmaz diye, Halbuki orjinal gm cihazında direk böyle bir bölüm var, bunu da nisa oto sayesinde öğrendim.
 
Hatta debriyaj konum sensörü parça da bu https://www.google.com/search?q=10366474&oq=10366474&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
muhtemelen pedalın konumunu öğrenip kavrayacağı yere gelince gazı ayarlayıp vites geçiş sarsıntısını almak için yapılmış bu parça bende yanlış kalibre olduğu için hep sarsıntıya sebep oldu, yarın kablosunu söküp deneyeceğim sarsıntı gidecek mi diye.
 
Otomatik vites yoksa benim bildiğim olmaz debriyaj kalibre debrajdaki sensörler sadece hız sabitleme tarzı özellikler varsa onlar için
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16
Ben 2011de aldığımda araçneskardan çıktığı günder beri ayakta hafif vurma vardı. Sabit olmadığı için ses yaana kadar devam ederim diye söktürmemiştim. Sabit en güzeli ömürlük olur gm bulması zor ama
 
  • Beğen
Tepkiler: sahmerdan
Otomatik vites yoksa benim bildiğim olmaz debriyaj kalibre debrajdaki sensörler sadece hız sabitleme tarzı özellikler varsa onlar için
bu araçda hız sabitleme debriyaja basınca devreden çıkmıyor zaten, ayrıca müşür şeklinde bir parça değil doğrudan konum sensörü yani pedal nerde ise direk onu ölçüyor, var yok şeklinde çalışmıyor ki dediğim gibi bu kalibrasyonu yapıyorlar piyasada videosu bile var nisa servisin
10:40 da direk bu işlemi yaparken anlatıyor usta.
 
Arkadaşlar sabit volant araca uymadı ben de orjinal taktırdım mecburen, Masraflı oldu baya 5900 liraya mal oldu bana ama yukarıda linkte verdiğim videoda ustanın dediği gibi kalibrasyonu yaptırınca araba harika oldu maşallah, Sıfır halinden çok çok iyi. Yukarıda yazdığım tüm sorunlardan kurtuldum hamdolsun, Yani opel astra 1.6 cdti manuel kronik volant sorununun sebebi debriyaj kalibrasyonunun yanlış olmasıından yada bozulmasından, Çünkü volana her seferinde vuruyordu araba oda ancak 85 k km dayanabiliyordu ve dağılıyordu, şimdi araç gerçekten pamuk gibi vites geçiyor sanki tam otomatik tork konvertörlü araç gibi oldu, Eskiden bindiğim tüm manuellerden kötü vitesi vardı şimdi hepsinden iyi oldu, inşallah birilerine faydası olur. Videodaki ustadan da Allah razı olsun onun sayesinde çözdük.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert canik
Arkadaşlar sabit volant araca uymadı ben de orjinal taktırdım mecburen, Masraflı oldu baya 5900 liraya mal oldu bana ama yukarıda linkte verdiğim videoda ustanın dediği gibi kalibrasyonu yaptırınca araba harika oldu maşallah, Sıfır halinden çok çok iyi. Yukarıda yazdığım tüm sorunlardan kurtuldum hamdolsun, Yani opel astra 1.6 cdti manuel kronik volant sorununun sebebi debriyaj kalibrasyonunun yanlış olmasıından yada bozulmasından, Çünkü volana her seferinde vuruyordu araba oda ancak 85 k km dayanabiliyordu ve dağılıyordu, şimdi araç gerçekten pamuk gibi vites geçiyor sanki tam otomatik tork konvertörlü araç gibi oldu, Eskiden bindiğim tüm manuellerden kötü vitesi vardı şimdi hepsinden iyi oldu, inşallah birilerine faydası olur. Videodaki ustadan da Allah razı olsun onun sayesinde çözdük.
Hayırlısı olsun siz kime yaptırdınız bursada
 
Geri
Üst