Astra j sedan 1.4 turbo performansı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Ersin_35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
2 seçenek bıraktım kendime ya sıfır km 1.4 t edition plus ya da aynı parayı verip 1.6 cdti sport 2015 model. Siz olsanız ne yapardınız? Bu iki araç arasında donanım dışında performansta çok fark var mı? (Fark illaki vardır ama siyah ve beyaz kadar mı?)
Tabiki 1.6 cdti
 
Birazda sebebi konusunda bilgi verir misiniz üstadım. Sizinde 1.4 t var. Tabiki 1.6 dizel güzel makine ama 1.4 t yeterli değil mi?
 
Son düzenleme:
Tabi ki 1.4t😀😀😀😀
1.4t kullanan @Zafer715 1.6 cdti diyor. 1.6 cdti kullanan ben de 1.4t diyorum. Kimse elindekinden memnun değil anlaşılan.

Ben de 1.4t sportlara bakıyorum bi kaç gündür. Bir değerleme sitesinde 127bin tl değer biçilen astra j 2016 1.4t manuel 25bin km'de araca 146bin yazıyorlar. Ben de o zaman 19bin tl üzerini mi isteyeceğim aracın piyasasının? Anlamadım gitti bu işi...

Sıfırlarını ne kadara bırakıyorlar bayilerde araç bulunabiliyor mu acaba?

Bu arada beni satmaya iten sebep zincir sesi... Şu an pek ses etmiyor ama kışa doğru canımı sıkacağı kesin. Zinciri şimdi 86bin km'de değiştirsek büyük ihtimalle boşa değişim yapmış olacaz şu "ilk çalıştırmadaki zincir sesi" konumuzda paylaştığım ingiliz arkadaş gibi.

Bu arada sayın adminim @Hasip bey bahsettiğim "ilk çalıştırmada zincir sesi" konusu kaybolmuş. Geri getirebilir miyiz acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Tabi ki 1.4t😀😀😀😀
1.4t kullanan @Zafer715 1.6 cdti diyor. 1.6 cdti kullanan ben de 1.4t diyorum. Kimse elindekinden memnun değil anlaşılan.

Ben de 1.4t sportlara bakıyorum bi kaç gündür. Bir değerleme sitesinde 127bin tl değer biçilen astra j 2016 1.4t manuel 25bin km'de araca 146bin yazıyorlar. Ben de o zaman 19bin tl üzerini mi isteyeceğim aracın piyasasının? Anlamadım gitti bu işi...

Bu arada sıfırlarını ne kadara bırakıyorlar bayilerde araç bulunabiliyor mu acaba?
Bende şaşırdım ama tabi bunu diğerini kullanarak diyorsanız o zaman sıkıntı büyük 🤣

2016 ya o para vereceğime benim gibi sıfır ama edition plus almak daha mantıklı.
 
Piyasa uçtu gitti 😁 arabası temiz olan satmıyor satmak istesede haklı olarak yüksek istiyor km ler uçmuş gitmiş hasar kayıtları aynı keza 😁
 
Bende şaşırdım ama tabi bunu diğerini kullanarak diyorsanız o zaman sıkıntı büyük 🤣

2016 ya o para vereceğime benim gibi sıfır ama edition plus almak daha mantıklı.
1.4t hiç kullanmadım ama eğer gerçekse
videoda düzde 1.6cdti'ye iyi fark attığını gördüm. Tamam dizelde deli tork var, güzel hızlanıyor ama dizel güzel hızlanıyorsa 1 4t resmen uçuyor. Rampada tork'a da doydum 3 senedir çok şükür yeter artık her rampada gaza gelip basa basa şanzımanı dağıtacaz birgün. biraz da düzlükte üst devirlere uzamak, sündürmek lazım😀. Bi de kimileri bir süre sonra kaşınmaya elindekinin kıymetini unutmaya başlar. Benimki biraz da o hesap🙂

Ayrıca 4 senedir bıktım edition plus'tan. 2016 nisan'da 0km astra j 1.6 115hp edition plus ile başladı opel maceram. 2017 ağustosunda 2016 nisan çıkışlı 43bin'de 1.6 cdti edition plus ile devam etti. Ara ara sıfır km olması hasebiyle 1.4t edition plus'lara bakmadım değil fakat bir edition plus'ı daha bünyemin kaldıracağını sanmıyorum😀

Esas niyetim önümüzdeki yıl Allah izin verirse 1.2t motorlu k kasaya geçmekti, carplay vb. bir sürü özellik var. Ama geçen yine bu zincir lafı geçince yine gıcıklanmaya başladım, bir yıl daha beklemeden kullandığım araca yakın fiyatlardaki 2016 astra j sport'lara baktım.

Tüm bunların üzerine az önce güncel yakıt fiyatlarıyla bir hesap yaptım ve bu zamana kadar 1.6 cdti yerine 1.4t kullanmış olsaydım yakıta 8300tl fazladan ödeyecektim. Lpg'li olsa bile başabaş gelmiyor. 1.2t psa motorlu astra k ekonomik ama 1.2tsi'den biliyorum hacimsiz motor pek tat vermiyor bana.

Tamam vazgeçtim en mantıklısı 1.6 dizelmiş.😀😀😀

Silsem mi napsam ilanı😀
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Tork ilk kalkışlarda ve yük çekerken ilk ivlenmede ise dizel motorlar küçük devir aralıklarında verir örnek 6 bin çeviren dizel 5 binde kesici yapar ama max tork 2500 girer 3500 çıkar sonraki devirler ölür ve dizelde ilk 2 vites küçük oluyor 1.30 40 2.60 70 yapar ama iş uzun koşmaya gelince dizeldeki nefes bittiğinden benzinli atmosferikde olsa yürür gider üst hızlarda devir bandı önemlidir atmosferik benzinliler örnek alt devirleri ölüdür 2000 devir altı hiç yok gibi 2500 'den sonra hissettirir ve torku vermeye başlayınca son devire kadar yükselerek verir dizel gibi deviri al ver yapıp boş çevirmez birde opelde hem supap zamanlama hemde boğaz kelebek tarzı çalıştığından üst devirler biraz daha zevkli olabiliyor ilk kalkışta dizel gider rampada ilk gazda sabit hızda dizel kalkar benzin devire gelince yürür gider 1. Vites de 50 60 yapar 2 de 100 110 zaten ilk kalkışta dizel vites atana kadar sen 60 olup gidiyorsun 😁😂
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: smihci ve omeroz
Tork ilk kalkışlarda ve yük çekerken ilk ivlenmede işe dizel motorlar küçük devir aralıklarında verir örnek 6 bin çeviren dizel 5 binde kesici yapar ama max tork 2500 girer 3500 çıkar sonraki devirler ölür ve dizelce ilk 2 vites küçük oluyor 1.30 40 2.60 70 yapar ama iş uzun koşmaya gelince dizemdeki nefes bittiğinden benzinli atmosferikde olsa yürür gider üst hızlarda devir bandı önemlidir atmosferik benzinliler örnek alt devirleri ölüdür 2000 devir altı hiç yok gibi 2500 'den sonra hissettirir ve torku vermeye başlayınca son devire kadar yükselerek verir dizel gibi deviri al ver yapıp boş çevirmez birde opelde hem supap zamanlama hemde boğaz kelebek tarzı çalıştığından üst devirler biraz daha zevkli olabiliyor ilk kalkışta dizel gider rampada ilk gazda sabit hızda dizel kalkar benzin devire gelince yürür gider 1. Vites de 50 60 yapar 2 de 100 110 zaten ilk kalkışta dizel vites atana kadar sen 60 olup gidiyorsun 😁😂
Ben de bunu diyodum işte. Hislerime tercüman oldun kaan usta.
Çoğunun burun kıvırdığı 1.6 atmosferiği dahi özledim.
Vay canını yediğim 1.6 115 😀😀😀
Hakikaten düzde uzar giderdi...
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Valla üstad çok ta hacimsiz motordan uzak dur 1.2 motorda hacim yok yüksek basınç hep zarar verir motora 1.4t de benzinli bin lpg li sorun çıkarır lpg yaptıracaksanda sen kendi elinle bilinen yere yaptır 😁
 
  • Beğen
Tepkiler: smihci ve omeroz
Ben de bunu diyodum işte. Hislerime tercüman oldun kaan usta.
Çoğunun burun kıvırdığı 1.6 atmosferiği dahi özledim.😀😀😀
Valla ben atmosferikciyim üst devire çıkınca o motorun hırıltısı ve boğazın emiş sesini duymalıyım basınca bir yerden sonra sürekli gitmeli benzin turboda bile biniyorsan alt devirde turbonun dolduğu belli oluyor bir yerde yüksek güç gelip gidiyor 😂 turbo haram beygir 😂 1.4 t yağını kaliteli kullan hiç sorun çıkarmaz diğer markaların 1.4 ler biraz sıkıntılı turbolular çokta yürüsün fiyorsan 1.6 t al 😁 yüzün gülümser bir tanışta insignia var üstadım 272 limitör yapıyor 😂
 
  • Beğen
Tepkiler: omeroz
Geri
Üst