- Konuyu Başlatan
- #11
enjektörlerin bozuk arkadaşım tamir olması gerek fiyat yaklaşık 600 tl..
Bu doğru olabilir ama hiç başka ihtimalin olmadığı durumlarda bu kadar emin konuşmak gerekir diye düşünüyorum. Yani sonuçda bu enjektörler kendini belli etmez mi hiç daha önceden. Yavaş yavaş alıştıra alıştıra olması gerekmez mi?
Ustanın söylediğine göre ben sabah marş yapmıyormuşum. Aracında bişey yok dedi. Havalar ayaz ve rüzgar -5 esiyor burda şuan. Bu normal diyor. 3.marşda aldı bu sabah. Biraz uzun tuttum tabi marş süresini. 4-5 sn tutuyorum. Ama hiç böyle olmamıştı. 1sn de alırdık -10 da bile. Ama kuru soğukta tabi. Erzurumda kuru soğuk olur böyle ayaz hiç görmedim ben...
Ben o günkü mazottan şüphelendim ve hala şüpheleniyorum. Şimdi orjinal GM mazot filtresi de geliyor yarın taktırcam...
Depoyu da fulledim gece fulledim ki istasyondaki tortulardan yine nasiplenmeyelim diye. Bi kutu da mazot katkısı attım Würthün... 20 km kadar yol yaptım gece olduğu için egzosdan çıkan dumana falan pek bakamadım. İnşallah etkisi olur. Bakalım artık inşallah kurtulurum bu olaydan.
Şimdi sorunum biraz daha değişti. Uzun marş süresi sorun. 3. kezde falan alıyor uzun marş yapınca. Bakalım neymiş ne değilmiş anlayacaz...
Bugun az meyilli bir rampada aracı denedim eski mazotla, araç 4 viteste ve ayağım boşta hiç bir pedala değmiyor... Araba bi atıyor kendini bi bırakıyor... Bu az farkediliyor tabi çok degilde, ama bişey var anlamak lazım... Zaman ilaçtır.. İnşallah düzelir. Hiç bir zaman euro dizelden başka yakıt kullanmadım, çeyrekten alta indirmedim bırakın ışığın yanmasını beklemeyi... Yalnız çok kısa mesafede kullanıyordum kışı soğugunda... Yüklenemiyordum tabi arabaya bundan dolayı... Kurum tutmuş olabilir araba. Bu yaparmı bilmemm....