- Konuyu Başlatan
- #21
arkadaşım bunu çok tekrar ettim ama tekrardan tekrar ediyim olay xenon kitinin kendiyle alakalı değil olay araçla ilgili 3x xenon kiti arıza ışığı yaktırmıyor ama bizim gibi vectra c ler gibi araçlar sıkıntılı
bilmem kaç tane sensör kaç tane beyin falan filan var en kral xenon kitinide taksan arıza ışığı yaktırıyor ama devamlı değil sadece ilk çalışmadaki süreçde belli bir süre yakıyor sonra farı kapat aç bir daha sıkıntı yaptırmıyor çoğu zaman bazen iki kere kapat açman gerekiyor olay bu yani devamlı yaktırmıyor..
bu olay en sık opelde vectra c lerde oluyor audilerin hepsinde oluyor volvo larda saablarda falan oluyor mini rover larda oluyor hatta audilerde bu yüzden su fıskiye motoru yanıyormuş..
ben elektrikçideyken yanımdaki audi a3 lü arkadaş 650 milyona mtec kit almış en yeni nesil onda orda denemelerde sorun olmadı çıkdı gitti yarım saat sonra geri geldi çocuk yolda giderken farı bir açmış araç arıza ışığı yakmış geri geldi.. onada kondandatör takdılar sorunu kalmadı gitti..
mini rover lı bir arkadaş vardı oda almanyadan xenon kit getirtmiş onda da arıza ışığı yandı o taktırtmadı çıkarttı komple o epeyde pahalıya getirtmiş 1 milya gibi bir fiyata orjinal roverın xenon kiti demişler..
yani her araçda yok bu sorunlar belli model yada markalarda var..
şu an için allaha şükür bir sıkıntım yok benim farda açmada kapamada falan ne arıza sinyali var ne başka bir şey maşallah farlar tıkır tıkır ama önceki tecrübelerimden biliyroumki şu an için konuşmak çok erken biraz zaman geçsin farlara tam güvenim gelsin o zaman daha iyi olucakdır..
bu arada aytekin ustanında dediği gibi mümkün mertebe far sensörünüz varsa kullanmayın kapatın ben öyle yapdım elle açıp kapıyorum çünkü far sensörü olup olmadık yerde devreye giriyor halojen için iyi ama xenonda zaten balast ısınana kadar farlar tam gücünü bulana kadar mesela tünele girip çıkıyorsunuz çokdan yani xenondan da tam verim alamıyorsunuz ve zırt pırt anlık arabaya yüklenmeler oluyor o yüzden mümkün mertebe far sensörünüzü kapanızı öneririm..
bilmem kaç tane sensör kaç tane beyin falan filan var en kral xenon kitinide taksan arıza ışığı yaktırıyor ama devamlı değil sadece ilk çalışmadaki süreçde belli bir süre yakıyor sonra farı kapat aç bir daha sıkıntı yaptırmıyor çoğu zaman bazen iki kere kapat açman gerekiyor olay bu yani devamlı yaktırmıyor..
bu olay en sık opelde vectra c lerde oluyor audilerin hepsinde oluyor volvo larda saablarda falan oluyor mini rover larda oluyor hatta audilerde bu yüzden su fıskiye motoru yanıyormuş..
ben elektrikçideyken yanımdaki audi a3 lü arkadaş 650 milyona mtec kit almış en yeni nesil onda orda denemelerde sorun olmadı çıkdı gitti yarım saat sonra geri geldi çocuk yolda giderken farı bir açmış araç arıza ışığı yakmış geri geldi.. onada kondandatör takdılar sorunu kalmadı gitti..
mini rover lı bir arkadaş vardı oda almanyadan xenon kit getirtmiş onda da arıza ışığı yandı o taktırtmadı çıkarttı komple o epeyde pahalıya getirtmiş 1 milya gibi bir fiyata orjinal roverın xenon kiti demişler..
yani her araçda yok bu sorunlar belli model yada markalarda var..
şu an için allaha şükür bir sıkıntım yok benim farda açmada kapamada falan ne arıza sinyali var ne başka bir şey maşallah farlar tıkır tıkır ama önceki tecrübelerimden biliyroumki şu an için konuşmak çok erken biraz zaman geçsin farlara tam güvenim gelsin o zaman daha iyi olucakdır..
bu arada aytekin ustanında dediği gibi mümkün mertebe far sensörünüz varsa kullanmayın kapatın ben öyle yapdım elle açıp kapıyorum çünkü far sensörü olup olmadık yerde devreye giriyor halojen için iyi ama xenonda zaten balast ısınana kadar farlar tam gücünü bulana kadar mesela tünele girip çıkıyorsunuz çokdan yani xenondan da tam verim alamıyorsunuz ve zırt pırt anlık arabaya yüklenmeler oluyor o yüzden mümkün mertebe far sensörünüzü kapanızı öneririm..