- Katılım
- 6 Nis 2009
- Mesajlar
- 274
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
- Yaş
- 38
madde 1 cevap 1 : Aracın ön viraj lastiklerini söktürüp sudan etkilenmeyen gres yağ ile güzelce yağlatıp tekrar taktırın. Yada yenisi ile değiştirin (tane fiyatı 5-10 TL)
madde 2 cevap 2 : İlk çalıştırma esnasında vuruntu sesi aküden değil, vuruntudan kasıt tıırkk diye bir ses ise egzos spiralini değiştirin sorun kalmaz.
madde 3 cevap 3 : atakta bulunmaması bir arıza değil aksine tedbir amaçlıdır. 3000 den sonra aracı daha fazla bağırtmaman için gaz kesme özelliği vardır. Bu bir çok arabada 2. visteste bayılma olarak algılanır ama dediğim gibi arıza değildir.
madde4 cevap 4 : aracın rüzgar boşluğuna girmesi hakkında bir bilgim yok fakat süspansiyon sistemi amortisör bu konularda çok önemli
diğer bir sorun arabanın ciğerine basıyormuşum gibi bağırıyor demişsin bu ses yine spiral'den gelen sestir vites geçişlerinde hızlanırken ayağının titrediğini dahi hissedebilirsin. spirali değiştir sorunun düzelir.
araç 100 bin km gelmişse eğer benzinli ise trigeri değiştirmende yarar var. dizel ise zincir sistemi olduğundan ses yok ise elletme.
Volant sesi dediğine göre araç %100 dizel
eğer bugüne kadar arabaya volant değişimi yaptırmadıysan volantını hiç söktürme direk olarak baskı baltanı değiştir derim. Çünki bende volant sanıyodum benim aracımdaki sorunu fabrikanın taktığı volantı boşa söktürmüşüm meğerki volant sağlammış sesi yapan baskı balataymış.
son olarak aracın oturaklı olduğundan güzel konforlu bir lastik taktırmanı öneririm. Tüm bu işlemlerden sonra arabana gönül rahatlığı ile binebilirsin. Banada dua edersin artık
madde 2 cevap 2 : İlk çalıştırma esnasında vuruntu sesi aküden değil, vuruntudan kasıt tıırkk diye bir ses ise egzos spiralini değiştirin sorun kalmaz.
madde 3 cevap 3 : atakta bulunmaması bir arıza değil aksine tedbir amaçlıdır. 3000 den sonra aracı daha fazla bağırtmaman için gaz kesme özelliği vardır. Bu bir çok arabada 2. visteste bayılma olarak algılanır ama dediğim gibi arıza değildir.
madde4 cevap 4 : aracın rüzgar boşluğuna girmesi hakkında bir bilgim yok fakat süspansiyon sistemi amortisör bu konularda çok önemli
diğer bir sorun arabanın ciğerine basıyormuşum gibi bağırıyor demişsin bu ses yine spiral'den gelen sestir vites geçişlerinde hızlanırken ayağının titrediğini dahi hissedebilirsin. spirali değiştir sorunun düzelir.
araç 100 bin km gelmişse eğer benzinli ise trigeri değiştirmende yarar var. dizel ise zincir sistemi olduğundan ses yok ise elletme.
Volant sesi dediğine göre araç %100 dizel

son olarak aracın oturaklı olduğundan güzel konforlu bir lastik taktırmanı öneririm. Tüm bu işlemlerden sonra arabana gönül rahatlığı ile binebilirsin. Banada dua edersin artık
