Benzin pompası elektrik gelmiyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan extinct
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tr de kimsenin ecu check edebileceği bir tezgahı veya dışarıda çalışan bir motoru yok...
senin yapabileceğin çıkmacıdan bir beyin bulup onu arabana takmak olacak...eğer röle tesisat ve pompana güveniyorsan...
 
tr de kimsenin ecu check edebileceği bir tezgahı veya dışarıda çalışan bir motoru yok...
senin yapabileceğin çıkmacıdan bir beyin bulup onu arabana takmak olacak...eğer röle tesisat ve pompana güveniyorsan...

Allah allah :) bende olan ne o zaman :) ecu su pass geçilen araçların ecuları pass geçilip geçilmeyenlerenlerinki ise gerekli immo bağlantıları tezgahta yapılıp anahtarıyla çıkış testlerini ziyadesiyle yapıyor.Kaldı ki sadece opelin değil mercedes bmw audi wolksvagen dahil.(japon grubunu test etmek almana göre çok daha kolay.)
bunun yanında mercedes in kızılotesi anahtarlarını direksiyon kilidini araca bağlamadan test edecek ekipmanımız da var.
Lütfen ülkenizdeki mühendisleri küçümsemeyin,zira bizler gerek maddi imkansızlıklar gerekse malzeme bulmanın zorlukları sebebi ile avrupada at çöpe uğraşma denilen çoğu parçanın bile tamirini yapmak zorunda kalıyoruz.
konunun sahibi arkadaş özelden benimle iletişime geçerse beyninde arıza olup olmadığını nasıl anlıyacağını anlatacağım.Zira burada anlatmama sebebim sır saklamaktan değil ecu su sağlam arkadaşlar bu tekniği abartırlarsa sağlam ecularını bozarlar o sebepten.
Hepinize saygılar sunuyorum...
 
immo ayrı bir sektör...kesinlikle mecburi..
çok başıma geldi..beyin tamircileri sadece geriden gelen ezbere arızalarla yol alıyorlar..
misal opel in mazot pompa arızası,devre önceden belli bir lehim...magneti marelli ateşleme düzensizliği alt entegre...renault siemens herşey tam arıza yok zengin karışım arıza lambası yok bir tek direnç..ben ne deli elektronikçiler biliyorum..kendileri bile derler..en basit bmw evs arızaları...yaptıkları belli teşhis yok...kontrol için bile gelse maliyeti düşük belli işler yapılıp bir iki yeri ölçülüyor,kronikleri belli..
bu kadar uğraşmak parayla rezil olmaktansa bir tane çıkma beyinle problemsiz denenir..
 
immo ayrı bir sektör...kesinlikle mecburi..
çok başıma geldi..beyin tamircileri sadece geriden gelen ezbere arızalarla yol alıyorlar..
misal opel in mazot pompa arızası,devre önceden belli bir lehim...magneti marelli ateşleme düzensizliği alt entegre...renault siemens herşey tam arıza yok zengin karışım arıza lambası yok bir tek direnç..ben ne deli elektronikçiler biliyorum..kendileri bile derler..en basit bmw evs arızaları...yaptıkları belli teşhis yok...kontrol için bile gelse maliyeti düşük belli işler yapılıp bir iki yeri ölçülüyor,kronikleri belli..
bu kadar uğraşmak parayla rezil olmaktansa bir tane çıkma beyinle problemsiz denenir..

biz bünyemizde sadece immo değil aynı zamanda ecu da yapıyoruz.
Bunun yanında iş makinası plc tezgahtan tutun aklınıza gelecek digital elektroniğin her alanında çalışıyoruz.
Araçların kronik arızalarının olduğu doğru ama bu her zaman geçerli bir kavram değil.
Elimde 15 tane pompa beyni var opelin bu kadar basit olduğunu düşünüyorsan bir tanesini sana gönderebilirim.
Hiç birinin de kronik arızası yok.
Bir kartta test yaparken kullandığımız çok fazla cihaz var.Multimetre sadece ön test için,bunun duşunda signal generatörlerinden tut osiloskoplara,v-ı metrelere kadar çok fazla cihazla test yapılıyor.
Sen nasıl beyin tamircileriyle karşılaştığını bilmiyorum muhakkak çok bilgili olmayanlar vardır olabilirde.
Yalnız genelleyip türkiyede test cihazı yok yapabilecek yok demek beni üzer.
Sonuçta çok büyük paralarla yatırımlar yapıyoruz sürekli cihaz takibi yapıp yeni sistemler konusunda gelişmeye çalışıyoruz.Ve bir çok meslektaşımında b u çaba içerisinde olduğuna eminim.Üzüldüğüm konu bizim halkımızın kendi mühendisine olan ön yargısı.
Bu söylediklerimi senin için söylemiyorum,beni rahatsız eden bir konu olduğu ve lafı açıldığı için söylüyorum lütfen üzerine alınma.
Tekrar hepinize saygılar sunuyorum
 
Pek video yayınlamam ama megane fenix 5 in immolu halinin test durumu.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151315937630033&set=vb.546530032&type=3
buda kendi hazırladığımız ecu nun sadece ateşleme kısmı için test devresi
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151345336770033&set=vb.546530032&type=3&theater

Hepinize teşekkürler...

Bu arada o arkadaşların ews ye çok basit doyarlar madem helal olsun onlara.
bmw e90 grubunu dışarda sync da ederler onlar.Desene onca cihaza boşuna para verdik :)
 
benim beyinde arızalanmıştı, yenisi pahalı gelince tamir yöntemine gittim. şimdi çok memnunum şükür.
 
tr de kimsenin ecu check edebileceği bir tezgahı veya dışarıda çalışan bir motoru yok...
senin yapabileceğin çıkmacıdan bir beyin bulup onu arabana takmak olacak...eğer röle tesisat ve pompana güveniyorsan...

buyrun sizin için ekledim corsa 1.2 bosch me 1.5.5 ecu nun direk olarak dışardan testi dir.
Dosya sağlamlık kontrolü de dahil tüm testi.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151566022145033&set=pcb.10151566022535033&type=1&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151566022265033&set=pcb.10151566022535033&type=1&theater
 
Çağatay Selam,
Fiyatlandırman nasıl oluyor, sanayii de ezbere tecrübe ile yapılan işlemlerde fiyat fikslenmiş durumda, örneğin abs beyni 200TL gibi.

Genel olarak, parça maliyetli değildir sanırsam, önemli olan teşhis ve el emeğiniz ama bunu açmadan bilmek de zor, fiyatlandırma olayını cidden merak ediyorum. Açmadan bilemem derseniz müşteri kaçar, direk fiyat veriyorsunuz herhalde arızaya göre tecrübe ile?
 
Çağatay Selam,
Fiyatlandırman nasıl oluyor, sanayii de ezbere tecrübe ile yapılan işlemlerde fiyat fikslenmiş durumda, örneğin abs beyni 200TL gibi.

Genel olarak, parça maliyetli değildir sanırsam, önemli olan teşhis ve el emeğiniz ama bunu açmadan bilmek de zor, fiyatlandırma olayını cidden merak ediyorum. Açmadan bilemem derseniz müşteri kaçar, direk fiyat veriyorsunuz herhalde arızaya göre tecrübe ile?

bizde direk fiyatlandirma diye bir olgu yok.Sonucta bir lehim yapip alacagim parayla 20 tane malzeme degisecegimde alacagim para ayni olmaz.Modulu acmadan da kronigi bile olsa direk fiyat vermek hem benim hemde musteri acisindan bence dogru degil.
Ikinci konu ise parca maliyetleri isi yapandan yapana degisir.kimi hurda beyinden parca kullanir,kimi çinden entegre getirir,kimi de sıfır ve orjinal entegre kullanır.
Biz kullandığımız elektronik yedek parçayı ingilteredeki dünyaca ünlü bir firmadan temin ediyoruz.Hurda beyinden yada çinden malzeme alımımız söz konusu değil.
Bununla birlikte yaptığımız beyinlerin tümünde lehim ve pasta kalıntılarının bacaklar arası omajı değiştirmesini engellemek için kullandığımız özel kimyasallar var.Beyinlerin sudan etkilenmemsi için normal beyinlere koruyucular,özel beyinlerede jel uygulamasını bir e bir tatbik ediyoruz.
İşin özeti yaptığımız beyinlere sonuna kadar güveniyoruz ve çalışma amacımız bu işten ileride tekrar para kazanalım hiçbir zaman olmadı.
Akabinde yaptığımız beyinlerin tümü 6 ay garantilidir.(1 yıl boyuncada aktıf destek veriyoruz)
Bu sebepten piyasaya göre fiyatlarımız biraz daha yukarıda olduğunu söyleyebilirim.
Ayrıyetten ben kktc de ikamet ediyorum ve işyerim burada.Burada operasyon maliyetleri Türkiyenin bile bize gümrük uygulamasından dolayı daha pahalı oluyor.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst