- Konuyu Başlatan
- #11
Anladım abi yarın dediklerini tek tek yapıcam ve sorucam.yarın tekrar rahatsız ederim seni.yardımların için sağol Allah razı olsun
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Taşlanmadan öncede vardı su kaybı anlayamadımEğer silindir kapağı taşlanmadan önce su kaçağı yoktu ve taşlamadan sonra kaçak olmaya başladıysa silindir kapağınıza yanlış birşeyler yapılmış olabilir. Gayd takmayı unutan kapakçıya ben şahsen o silindir kapağını yedirirdim, bence ağırlığınızı koymanız 3-4 kişi kalabalık gitmeniz lazım, sanayide tek başına etkili olamıyor insan
Adam diyorki kardeş ben yağ yakacak bişe yapmadım sadece contaları değiştirdimyapan ustaya götür bi şeklde çözmesi lazım yiyim öyle ustayı
Motor arabanın canıdır, ona müdahale etmek, içini açıp onarmak o kadar basit değildir. Hele hele Vectra C turbo özelliğine sahip bir araca müdahale etmek o kadar basit değildir. Sonuçta araca harcanan paranın bir çoğu boşa gitmiş, şimdi yeniden kesenin ağzı açılacak. Aynı ustaya gitmek bence gene paranın çöpe atılması demektir. Keşke ilk anda yetkili veya tecrübeli bir özel opel servisinden yardım alınsaydı eminim hem araca daha az para harcanırdı hem de onarım işlemleri daha sağlıklı ve sorunsuz olurdu. Her zaman bizim arabalarımız kuş serisi araçlara benzemez, her önüne gelene müdahale ettirmeyin, onlara kalitesiz malzemeler takmayın diyoruz ama nedense bu önerimiz fazla dikkate alınmıyor. Bana göre kötü araba yoktur, kötü usta ve yedek parça vardır.