bir duyum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan onder83
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geçen hafta servisteydim, bir Insignia geldi, araç turbo korumaya alındı uyarısı vermiş.
adam düşük devirde kullanıyor ve hiç basmıyormuş.
servis müdürü aracı aldı, çevre yolunda sıkıştırdı biraz, ortada sorun felan kalmadı :D
düşük devir de zarar anlaşılan. hemde 100 km'de 1 litre kar edeceğim diye motorun ömründen de yemeye gerek yokki. 6500'e redline, 7000'e de kesici koymuşlar, sonuçta oraya kadar çıkabiliyor. bu koca devir aralığında 2000 yerine 2500 yada 3000'de vites değiştirmek çok etkilemez bence. motoru sağır bırakmanın anlamı da yok.
 
geçen hafta servisteydim, bir Insignia geldi, araç turbo korumaya alındı uyarısı vermiş.
adam düşük devirde kullanıyor ve hiç basmıyormuş.
servis müdürü aracı aldı, çevre yolunda sıkıştırdı biraz, ortada sorun felan kalmadı :D
düşük devir de zarar anlaşılan. hemde 100 km'de 1 litre kar edeceğim diye motorun ömründen de yemeye gerek yokki. 6500'e redline, 7000'e de kesici koymuşlar, sonuçta oraya kadar çıkabiliyor. bu koca devir aralığında 2000 yerine 2500 yada 3000'de vites değiştirmek çok etkilemez bence. motoru sağır bırakmanın anlamı da yok.

+1 Arada basmak lazım.Kimi zaman düşük devir kimi zaman yüksek devir kullanmak lazım.
 
2000/3000dd iyidir :)
Bu yüzden vectra 2.0 ile 19-20krs arası yakıyoruz :) (tabi bunu daha bi kere yaptık ben dayanamam.altımda 2000 motor araç olacak ben öle kullanacam pehh :D
 
Geri
Üst