Bir Serviste Aradığım ilk özellik....

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bye_Bye
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Bir Serviste Aradığım ilk özellik....

goxb link' Alıntı:
Müşteri memnuniyeti falan hiç önemli değil bence. İsterse zamanında da teslim etmese olur. Çay da ikram etmesin, ayakta bekletsin razıyım. Hatta dayak bile atsınlar. Yeter ki arabanın sorunu şu dediğim de çözsünler, abi bu arabalar böyle demesinler.

+ 1000
 
Ynt: Bir Serviste Aradığım ilk özellik....

goxb link' Alıntı:
Müşteri memnuniyeti falan hiç önemli değil bence. İsterse zamanında da teslim etmese olur. Çay da ikram etmesin, ayakta bekletsin razıyım. Hatta dayak bile atsınlar. Yeter ki arabanın sorunu şu dediğim de çözsünler, abi bu arabalar böyle demesinler.
Müşteri memnuniyeti sadece çay ikram etmek, ayakta bekletip bekletmemek demek değilki; çok genel, belkide aracınızı bayiye teslim edeceğiniz andan itibaren başlayıp, aracınızı teslim alana, hatta aldıktan sonrada ' hizmetlerimizden memnun kaldınızmı ' diye hizmet sonrası ilgilenmelerine kadar uzayan çok geniş bir kapsamdır. Öğrneğin, burda da şahit olduk ki birçok arkadaşımız bazı bayilerde kullanıcı hatasından kaynaklanıyor deyip ücret talep ettikleri debriyaj balatası değişimini, 'müşteri memnuniyeti' kapsamında ücret almadan değiştirmişlerdir, işte bu da müşteri memnuniyeti kapsamına girer. Aracımızı dedikleri saatte vermeleri, aracınıza yaptıkları uygulamalarda özenli davranmaları, size araç ile ilgili verecekleri doğru ve faydalı bilgiler vs hepsi benim gözümde müşteri memnuniyeti kapsamında yapılan şeylerdir.
 
Ynt: Bir Serviste Aradığım ilk özellik....

markopasa86 link' Alıntı:
[quote author=goxb link=topic=2203.msg45440#msg45440 date=1315342158]
Müşteri memnuniyeti falan hiç önemli değil bence. İsterse zamanında da teslim etmese olur. Çay da ikram etmesin, ayakta bekletsin razıyım. Hatta dayak bile atsınlar. Yeter ki arabanın sorunu şu dediğim de çözsünler, abi bu arabalar böyle demesinler.
Müşteri memnuniyeti sadece çay ikram etmek, ayakta bekletip bekletmemek demek değilki; çok genel, belkide aracınızı bayiye teslim edeceğiniz andan itibaren başlayıp, aracınızı teslim alana, hatta aldıktan sonrada ' hizmetlerimizden memnun kaldınızmı ' diye hizmet sonrası ilgilenmelerine kadar uzayan çok geniş bir kapsamdır. Öğrneğin, burda da şahit olduk ki birçok arkadaşımız bazı bayilerde kullanıcı hatasından kaynaklanıyor deyip ücret talep ettikleri debriyaj balatası değişimini, 'müşteri memnuniyeti' kapsamında ücret almadan değiştirmişlerdir, işte bu da müşteri memnuniyeti kapsamına girer. Aracımızı dedikleri saatte vermeleri, aracınıza yaptıkları uygulamalarda özenli davranmaları, size araç ile ilgili verecekleri doğru ve faydalı bilgiler vs hepsi benim gözümde müşteri memnuniyeti kapsamında yapılan şeylerdir.
[/quote]
+1
 
Ynt: Bir Serviste Aradığım ilk özellik....

birincisi güven ikincisi zarar edeceğini dahi bilse müşteri memnuniyetidir üçüncüsü ne yapalım elimizden bişey gelmiyor sistem böyle deyip sanki bu sistemi oluşturanlar insan değilmiş gibi hareket edip sinirlerimi germemesi daha çok sayarımda diğerlerinide arkadaşlar yazsın birde araç bilgilerinin tam olması kem küm lerden bıktım
 
Ynt: Bir Serviste Aradığım ilk özellik....

Uzmanlık, deneyim, hakkınızı gasp etmemesi, olacak işi yokuşa sürmemesi, titiz ve özenli olması.
 
Geri
Üst