hmmm.. bayide bravonun içine bindim, çalıştırdım, epeyce inceledim.. bana grande punto yu anımsattı ki ben g.puntoyu 1,3 olmasına rağmen beğenmiştim.
açıkcası bravo daha spor ve karizmatik olmuş. ama işçilik kusurlarıda epeyce fazla, mesela vites etrafındaki alüminyum görünümlü ve damalı kaplama elimi değince yerinden çıkıverdi.. yine metal ve plastiğin birleşim yaptığı bir kaç yerde de bazı kusurlar buldum.
yine bravonun arka kısmı g.puntodan daha geniş geldi, bagaj hacmide o sınıftaki bir araç için gayet makul.
"yok ben işçiliğe takılmam" diyorsanız 1,6turbo diesel motor önümüzde ki yılların favori motoru olacak bilginize..vw yeni kasa golf ve passat için bu hacim ve yapıdaki motorları üretiyor. opelinde bu konuda çalışmaları var.. 1,3cdti hatcback araçlarla uyum sağladı ama yinede çok fazla eleştri aldığı için piyasadan çekilecek galiba.. ford-peugeot-citroen ise 1,6 diesellerinden gayet memnunlar..
yani; kaporta-motor-hacim olarak o parayı hakeden bir araç, benim gözlemlediğin tek eksiklik işçilik kusurlarıydı.ayrıca esp bence olmazsa olmazlardandır. buda çok büyük bir artı
açıkcası bravo daha spor ve karizmatik olmuş. ama işçilik kusurlarıda epeyce fazla, mesela vites etrafındaki alüminyum görünümlü ve damalı kaplama elimi değince yerinden çıkıverdi.. yine metal ve plastiğin birleşim yaptığı bir kaç yerde de bazı kusurlar buldum.
yine bravonun arka kısmı g.puntodan daha geniş geldi, bagaj hacmide o sınıftaki bir araç için gayet makul.
"yok ben işçiliğe takılmam" diyorsanız 1,6turbo diesel motor önümüzde ki yılların favori motoru olacak bilginize..vw yeni kasa golf ve passat için bu hacim ve yapıdaki motorları üretiyor. opelinde bu konuda çalışmaları var.. 1,3cdti hatcback araçlarla uyum sağladı ama yinede çok fazla eleştri aldığı için piyasadan çekilecek galiba.. ford-peugeot-citroen ise 1,6 diesellerinden gayet memnunlar..
yani; kaporta-motor-hacim olarak o parayı hakeden bir araç, benim gözlemlediğin tek eksiklik işçilik kusurlarıydı.ayrıca esp bence olmazsa olmazlardandır. buda çok büyük bir artı