- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 22 Nis 2008
- Mesajlar
- 20
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
arkadaşlar oktan sayısı ne kadar yüksekse daha iyi olur motor diye birşey yok ... küçük motorlarda kullanmayın demelerin sebebi motorun erken ateşlemesi ve vuruntular sonucu motoru zorlamasıdır...97 yada 95 kullanılabilir aracınızda ....
Katalizatçr(ayrıştırıcı) iptalse araç çok yakabilir Beyinden olabilir cihaza bağlatp kontrol ettirin... EGR motorun çalışmasını engelleyebilir kurum temizliği yada iptal ettirebilirsiniz... sıcaklık müşiri çekişi etkileyebilir şöyleki motor çalışmasıckalığında erken fan açıyorsa motordan max. verim alınmayabilir...duman atıyorsa yakıt sistemini kontrol ettirin ama kat. iptal demişsiniz dumanı kattan dolayı atabilir yada subablar kurumdan dolayı oturmuyordur yerine ve motor yağ yakabilir ve sonucundan kara duman atabilir...çiğ benzin atmasının sebebi ise ya motor çok zengin karışımla çalışıyor yada yanma odasındaki yakıtı tam yakamıyor ... enjektörleri kontrol ettirin işeme yapıp yakıtı püskürtemediğinde havayla tam karışamayın çiğ benzin atabilir...şu anlık diyeceklerim bu kadar ...saygılar..
Kardeş ilgin için öncelikle teşekkürler..
Şimdi dediğin varsayımların tamamını olmasada çoğunu denedik ve şu kanaate vardık. 2 sensörlü araçlarda yani gazı hem girişte hem çıkışta ölcen araçlarda kat iptali sakıncalı bir olay.Ve benim aracımda kat iptal durumda. Bu suretten dolayı araç beynine sürekli yanlış bilgiler gönderildiğinden araç hem stop etmekte yeterli karışım gelmediğinden hemde çok yakmakta.Yarın bi beyin ustasına gidicem bakalım inşallah problem beyinde olmaz yani beyin problem çıkmaz.Eğer çıkmazsa çıkmacıların yolunu tutucağıma benziyor...