buji ve kablosu hk.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ares55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
LPG işini oldum olası sevmem ve anlamam ama gördüğüm bazı profesyonel yerlerde LPG için tek tırnak buji ve bazen de daha yüksek iç dirençli kablo ile çözüm buluyorlar.Bunun nedeni ise bence ; lpg daha çabuk yanıyor.yani avans değişiyor.Ve burada yüksek iç dirençli kablo / buji ile daha indirgenmiş ateşleme akımı ile avans problemi bertaraf ediliyor.
dediğim gibi pratik tecrübem yok ama bu noktada söyleyebileceğim şudur :

Eğer orjinal kablo ile sorunsuzca uzun km ler yapabildi isen orjinal kablo özelliklerine uyanı inceleyeyip en makulünü buluruz.
Ama yok lpg işi bozdu , dersen piyasadan kevlar-ipek tabir edilen biraz daha dirençli kablolar ile denemek yoluna gideceğiz.Ve bir derece daha soğuk buji.

Zetex'in dış silikonu güzel , dıştan kaliteli hatta içdirenci yok denecek kadar az olduğu için iletkenliği yüksek olması beklensede bence sadece alternatif kalmadığında iş-görsün diye alınabilecek bir kablo.Yani uzun ömür ve orjinale yakın performans beklemek çok zor.

bu arada motor kodu neydi aracın ?

yanılmıyorsam senin buji kablolarıda c20xe niteliklerinde ve eğer öyle ise bosch vs bulman zor.Zira piyasada olur diye satıyorlar çünki pipolar ve sokatler aynı.Ama sattıkları bosch vs gibi markaların çoğu x20xev kablosu.
 
buji kablosu konusunda zetex ve worg marka buji kabloları fiayt olarak hem uygun hemde iş görür beru , bosch vs kabloların fyatına 4-5 tane zetex -worg alabilirsin denemeye değer baktınız olmuyor o zaman orjinal kablo alırsınız. Buji konusunda ise BOSCH veya GM den başka marka almayınız ... Araçta LPG varsa bosch lpg li araçlar için özel ürettiği lpg bujileri var ultra ince tırnağa sahip ondan alırsanız çok memnun kalırısınız. Buji Bosch numarası: FR6KI332S
 
Son düzenleme:
Sevgili Arkadaşlar yazmış oldugunuz yorumları okudum kafamda bir fikir oluştu.teşekkür edrim herkese.zaten bu sitenin amacıda bu bilğisiz ve ilğisiz kişilere kapılıp,kendimizi yormadan cözüme ulaşmak.yöneticilerimize tşk.
 
Geri
Üst