- Katılım
- 18 Ara 2014
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Cylone marka aracımda navigasyon ekranının beyaz gelmesi sebebiyle garanti süresi içerisinde Bursa Neskar Servisine gittim,
Servisteki arkadaşlar Cylone ile anlaşmalarının bittiğini artık Necvox taktıklarını ilettiler, aracın alındığı İzmir Mercanlar Servisi ile görüştüğümde böyle birşey mümkün değil servis garantisi altında araç alındığında Opel firması adı altında takılmıştır opel adına fatura kesilmiştir bakılması gerek denildi, konuyu uzatmadan devam edeyim Neskar'daki arkadaşlar navigasyonu sökme takma ücreti alarak ilgili yetkili servise göndereceklerini söylediler, bende ücret alsanız bile bunu Tüketici Hakem Heyetine başvurarak iade için haklarımı kullanacağımı belirttim tabi uyanık servis Neskar değilde Fiskar adıyla ikinci bir firma olarak aynı yerde barınan şirket adına faturayı kestiler, tabi navigasyon servise gitti kartın bozulduğundan bahisle yeni kart alınması gerektiği söylendi bende kızdığımdan geri gönderilmesini istedim, navigasyon geri geldi ancak servis hakem heyetinden başvuruyu çekmediğimden tekrar takma parası isteyince konuyu C.Savcılığına aktaracağımı avukatım ile beraber geleceğimi aracıda şimdi teslim almayacağımı söyleyince 10 dakikada yapacakları işi 4 saatte ancak yapabildiler, demem o ki aracınızda garanti varmış cihazınızda garanti varmış servis olarak buradayız bunlar hikaye maalesef sömürebildikleri kadar sömürmeye çalışıyorlar Bursa gibi bir yerde kökleşmiş firma kendi servisinde ayrıca bir otomotiv şirketi kurmuş yok bu garanti kapsamında değil yok bu bizim opelde takılmamış yok o firmayla anlaşmamız bitti resmen kılıfına uydurup insanları dolandırıyorlar bir daha asla Bursa NESKAR'ın önünden geçmeyeceğim, Bursa'da yolu düşen varsada Eskişehir Yalova İstanbul illerindeki servisleri denemelerini buradan tavsiye ediyorum..
Servisteki arkadaşlar Cylone ile anlaşmalarının bittiğini artık Necvox taktıklarını ilettiler, aracın alındığı İzmir Mercanlar Servisi ile görüştüğümde böyle birşey mümkün değil servis garantisi altında araç alındığında Opel firması adı altında takılmıştır opel adına fatura kesilmiştir bakılması gerek denildi, konuyu uzatmadan devam edeyim Neskar'daki arkadaşlar navigasyonu sökme takma ücreti alarak ilgili yetkili servise göndereceklerini söylediler, bende ücret alsanız bile bunu Tüketici Hakem Heyetine başvurarak iade için haklarımı kullanacağımı belirttim tabi uyanık servis Neskar değilde Fiskar adıyla ikinci bir firma olarak aynı yerde barınan şirket adına faturayı kestiler, tabi navigasyon servise gitti kartın bozulduğundan bahisle yeni kart alınması gerektiği söylendi bende kızdığımdan geri gönderilmesini istedim, navigasyon geri geldi ancak servis hakem heyetinden başvuruyu çekmediğimden tekrar takma parası isteyince konuyu C.Savcılığına aktaracağımı avukatım ile beraber geleceğimi aracıda şimdi teslim almayacağımı söyleyince 10 dakikada yapacakları işi 4 saatte ancak yapabildiler, demem o ki aracınızda garanti varmış cihazınızda garanti varmış servis olarak buradayız bunlar hikaye maalesef sömürebildikleri kadar sömürmeye çalışıyorlar Bursa gibi bir yerde kökleşmiş firma kendi servisinde ayrıca bir otomotiv şirketi kurmuş yok bu garanti kapsamında değil yok bu bizim opelde takılmamış yok o firmayla anlaşmamız bitti resmen kılıfına uydurup insanları dolandırıyorlar bir daha asla Bursa NESKAR'ın önünden geçmeyeceğim, Bursa'da yolu düşen varsada Eskişehir Yalova İstanbul illerindeki servisleri denemelerini buradan tavsiye ediyorum..