C20xe mi 1.8t(200bg) mi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan by_asii
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Chipli bir passatla kalkmana gerek yok geçecektir seni.Yalnız hız limiti olmadan chipsizde olsa passatla kalkmanın anlamı yok.Passat herşeyden evvel daha uzun şanzumana sahip.O yüzden atıyorum 150 km/h hıza kadar gibi bir limitle denemedikçe anlamı yok.
ama en azından 170 - 180Hp civarına gelecek kadar artıların olursa durum değişir.Sonuçta karşındaki araba turbo ve aynı güç seviyelerinde olduğun zaman şansın daha fazla.

Vectra biraz ağır ama İyi bir yazılım bilemedin 2 tanede 10.5mm Kent -Schrick 276 derece egzantriğe bakar. Oda toplasan 1 -1.5 . Motor kondisyonunun çok iyi olduğunu düşünüyoruz tabiki.Yalnız ne olursa olsun sadece o passatı geçeceğim diye düşünerek birşeyler yapmak gereksiz.Sonuçta bu işin ucuda sonuda yok.
Kendi adıma konuşayım , sadece chip yapılmış ve gerisi standart olan her passat la deneyebilirim. Zır zurna standart 170 ps 20xe kadett. Ama vectra için durum aynı değil.
ee bırakta geçsin be Emre abiii:]
o kadett bende olsa tayyar kovalarım 950 kiloyla:)
gözünü seviyim passatı kaaale alma bari sen:]

1.8T Passat iyi gidiyor ama abartmamak lazım.Standartta turbo lagı çok fazla ve araba ağır.Şanzımanınında oranları homojen değil.Ben denemelerimde 1.8t passatı kalkışta geçiyorum 180 e doğru yanıma gelip 200 civarında geçiyor.Tabiki bunda f23 getrag şanzımanın payı çok önemli...
passatı turbo lagı
hımmmm
hiç passat kullandınızmı
hatta gördünüzmü desem ayıp olmaz sanırım?
dünyada sayılır 1850 gibi turbosu devreye giren araç ve siz lagı fazla diyorsunuz:confused:
sanırım turbosu kücük nefesi yetmiyor erken bitiyor onu kastettiniz...
aracınız ney bilemedim yorum yapamıcam....
 
Ne anlamda passat ?

Acaba oynanmış 1.8 T ye mi oyunu basarsın yoksa oynanmış 20XE ye mi ?

Tabiiki 20XE ye.....

Ve 200 HP öyle oynadım 200 HP oldu demeyle olmuyor çünkü 1.8 T sadece çiple 200 HP veremez.... yok turbosuyla falan da oynanmış olup gerçekten 200 veriyorsa seni tabiiki geçecektir ama yinede boynunu bükmeye gerek yok çünkü sonuçta 20XE 1.8T yi yer, 1.8T bi tarafınıda yırtsa kol çıkarıp yatakta sarsa moda mod 20 XE ile yanyana gelemez.
 
Turbo lag, ne demekmiş öğrenmiş olalım sitece bu arada

turbonun devreye girmesindeki gecikmeye denir. Turbonun boyutuyla doğru orantılıdır. Turbo ne kadar büyükse devreye girip sisteme güç sağlaması o kadar geç olur.
 
ee bırakta geçsin be Emre abiii:]
o kadett bende olsa tayyar kovalarım 950 kiloyla:)
gözünü seviyim passatı kaaale alma bari sen:]


passatı turbo lagı
hımmmm
hiç passat kullandınızmı
hatta gördünüzmü desem ayıp olmaz sanırım?
dünyada sayılır 1850 gibi turbosu devreye giren araç ve siz lagı fazla diyorsunuz:confused:
sanırım turbosu kücük nefesi yetmiyor erken bitiyor onu kastettiniz...
aracınız ney bilemedim yorum yapamıcam....

Çipli passat ve vectra Gt standart. Gt ye mod şart.
Bu halde denemeye gerek yok.Çünki Fatih'in hedefi geçmek.peşinden gitmek yada hangi viteste durum nedir onu anlamak olsa denesin diyeceğim ama o geçerim yada geçmem diyor.
 
Chipli bir passatla kalkmana gerek yok geçecektir seni.Yalnız hız limiti olmadan chipsizde olsa passatla kalkmanın anlamı yok.Passat herşeyden evvel daha uzun şanzumana sahip.O yüzden atıyorum 150 km/h hıza kadar gibi bir limitle denemedikçe anlamı yok.
ama en azından 170 - 180Hp civarına gelecek kadar artıların olursa durum değişir.Sonuçta karşındaki araba turbo ve aynı güç seviyelerinde olduğun zaman şansın daha fazla.

Vectra biraz ağır ama İyi bir yazılım bilemedin 2 tanede 10.5mm Kent -Schrick 276 derece egzantriğe bakar. Oda toplasan 1 -1.5 . Motor kondisyonunun çok iyi olduğunu düşünüyoruz tabiki.Yalnız ne olursa olsun sadece o passatı geçeceğim diye düşünerek birşeyler yapmak gereksiz.Sonuçta bu işin ucuda sonuda yok.
Kendi adıma konuşayım , sadece chip yapılmış ve gerisi standart olan her passat la deneyebilirim. Zır zurna standart 170 ps 20xe kadett. Ama vectra için durum aynı değil.

Ben sadece devre kesicisi kaldırılmış bir GT yi chipli passatın da kolay kolay geçeceğini sanmıyorum, denemek lazım... Çünkü orijinal 20 XE ile 90 lı yıllarda beni stok hiçbir passat geçemiyordu... Daha sonra 1.8T passat ta kullandım 220 den sonra yol uygun olursa 230 u görüyordu ama 231 gördüm desem yalan olur fakat millet passat ile maşallah 260 görüyormuş öyle diyorlar o halde demekki benimki sağırdı o devirlerde yani sıfır zamanlarında başka iki arkadaşımın passatı da vardı demekki onlarınki de sağırdı ve biz öyle 260 ları 1.8T de hiç göremedik ...
Ama ben sonuçta kendi bildiğim, kullandığım her 20XE ile minimum 240 ı gördüm minimum diyorum çünkü standart 20XE olup bunların içinde 250 yi kadranda gören birkaç farklı calibra ve bir tane de GSI vardı bu yüzden şahsen ben 1.8T yi fazla dikkate istesemde alamıyorum bu yüzden 1.8T passatı VW cilere havale ediyorum onlar uğraşsın ben almayayım :rolleyes:
 
passatı turbo lagı
hımmmm
hiç passat kullandınızmı
hatta gördünüzmü desem ayıp olmaz sanırım?
dünyada sayılır 1850 gibi turbosu devreye giren araç ve siz lagı fazla diyorsunuz:confused:
sanırım turbosu kücük nefesi yetmiyor erken bitiyor onu kastettiniz...
aracınız ney bilemedim yorum yapamıcam....

Diyalog tarzınız hoşuma gitmedi ilk olarak.Muhattap aldığınız kişiye öncelikle saygılı yaklaşın.

Gelelim konuya;

Turbo lag yazmışım ama yanlış yazmışım.Turbonun etki ettiği aralığın kısır olduğunu yazmam gerekirdi.Yani maksimum beygir ve maksimum tork aralığı kısa kalıyor.Umarım şimdi hatamı düzeltmiş ve daha açıklayıcı olmuşumdur. Aracım opel vectra b2 2.0 136 hp.f23 şanzımana sahip.Ayrıca kalktığımız gün k&n açık filtre vardı aracımda.

Asıl konuya dönersek passat gerçekten 190-200hp veriyorsa c20xe nin stock olarak şansı olmadığını düşünüyorum.Belki 80 km ye kadar burun atabilir...
 
c20xe de kat iptali ve sıkı bir yazılım varsa kovalar diye düşünüyorum
pssatın specleri bilmekl lazım 200 hp az bir rakam değil nasıl ulaşmış o güçlere incelemek lazım
 
Diyalog tarzınız hoşuma gitmedi ilk olarak.Muhattap aldığınız kişiye öncelikle saygılı yaklaşın.

Gelelim konuya;

Turbo lag yazmışım ama yanlış yazmışım.Turbonun etki ettiği aralığın kısır olduğunu yazmam gerekirdi.Yani maksimum beygir ve maksimum tork aralığı kısa kalıyor.Umarım şimdi hatamı düzeltmiş ve daha açıklayıcı olmuşumdur. Aracım opel vectra b2 2.0 136 hp.f23 şanzımana sahip.Ayrıca kalktığımız gün k&n açık filtre vardı aracımda.

Asıl konuya dönersek passat gerçekten 190-200hp veriyorsa c20xe nin stock olarak şansı olmadığını düşünüyorum.Belki 80 km ye kadar burun atabilir...

bütün cümlelerimin son kelimelerinde -iz-uz gibi ekler var
neyse sizinle bunu tartışacak halim yok yanlış düzeltildiyse sorun yok.
iyi forumlar....
 
arkadaşlar şimdi bi acıklama getirmek istiyorum.
benım aracımda hiç oynama yok fabrikadan cıkmış gibi herşeyıyle orj.
ama arkadaşdaki passat ta oynamışlar çünki dnyo da 200gr ri görmüş oyne diyorlar
farzedelimki ben gecemedim (o zaman yakarım arabyı)peki neler yapmam lazım ki bu araba ve bunlar gibi arabalar c20xe den korksun lar fikirlerinizi bekliyorum
 
Geri
Üst