demekki sen passatla kalkma otur boşver
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
ee bırakta geçsin be Emre abiii:]Chipli bir passatla kalkmana gerek yok geçecektir seni.Yalnız hız limiti olmadan chipsizde olsa passatla kalkmanın anlamı yok.Passat herşeyden evvel daha uzun şanzumana sahip.O yüzden atıyorum 150 km/h hıza kadar gibi bir limitle denemedikçe anlamı yok.
ama en azından 170 - 180Hp civarına gelecek kadar artıların olursa durum değişir.Sonuçta karşındaki araba turbo ve aynı güç seviyelerinde olduğun zaman şansın daha fazla.
Vectra biraz ağır ama İyi bir yazılım bilemedin 2 tanede 10.5mm Kent -Schrick 276 derece egzantriğe bakar. Oda toplasan 1 -1.5 . Motor kondisyonunun çok iyi olduğunu düşünüyoruz tabiki.Yalnız ne olursa olsun sadece o passatı geçeceğim diye düşünerek birşeyler yapmak gereksiz.Sonuçta bu işin ucuda sonuda yok.
Kendi adıma konuşayım , sadece chip yapılmış ve gerisi standart olan her passat la deneyebilirim. Zır zurna standart 170 ps 20xe kadett. Ama vectra için durum aynı değil.
passatı turbo lagı1.8T Passat iyi gidiyor ama abartmamak lazım.Standartta turbo lagı çok fazla ve araba ağır.Şanzımanınında oranları homojen değil.Ben denemelerimde 1.8t passatı kalkışta geçiyorum 180 e doğru yanıma gelip 200 civarında geçiyor.Tabiki bunda f23 getrag şanzımanın payı çok önemli...
ee bırakta geçsin be Emre abiii:]
o kadett bende olsa tayyar kovalarım 950 kiloyla
gözünü seviyim passatı kaaale alma bari sen:]
passatı turbo lagı
hımmmm
hiç passat kullandınızmı
hatta gördünüzmü desem ayıp olmaz sanırım?
dünyada sayılır 1850 gibi turbosu devreye giren araç ve siz lagı fazla diyorsunuz
sanırım turbosu kücük nefesi yetmiyor erken bitiyor onu kastettiniz...
aracınız ney bilemedim yorum yapamıcam....
Chipli bir passatla kalkmana gerek yok geçecektir seni.Yalnız hız limiti olmadan chipsizde olsa passatla kalkmanın anlamı yok.Passat herşeyden evvel daha uzun şanzumana sahip.O yüzden atıyorum 150 km/h hıza kadar gibi bir limitle denemedikçe anlamı yok.
ama en azından 170 - 180Hp civarına gelecek kadar artıların olursa durum değişir.Sonuçta karşındaki araba turbo ve aynı güç seviyelerinde olduğun zaman şansın daha fazla.
Vectra biraz ağır ama İyi bir yazılım bilemedin 2 tanede 10.5mm Kent -Schrick 276 derece egzantriğe bakar. Oda toplasan 1 -1.5 . Motor kondisyonunun çok iyi olduğunu düşünüyoruz tabiki.Yalnız ne olursa olsun sadece o passatı geçeceğim diye düşünerek birşeyler yapmak gereksiz.Sonuçta bu işin ucuda sonuda yok.
Kendi adıma konuşayım , sadece chip yapılmış ve gerisi standart olan her passat la deneyebilirim. Zır zurna standart 170 ps 20xe kadett. Ama vectra için durum aynı değil.
passatı turbo lagı
hımmmm
hiç passat kullandınızmı
hatta gördünüzmü desem ayıp olmaz sanırım?
dünyada sayılır 1850 gibi turbosu devreye giren araç ve siz lagı fazla diyorsunuz
sanırım turbosu kücük nefesi yetmiyor erken bitiyor onu kastettiniz...
aracınız ney bilemedim yorum yapamıcam....
Diyalog tarzınız hoşuma gitmedi ilk olarak.Muhattap aldığınız kişiye öncelikle saygılı yaklaşın.
Gelelim konuya;
Turbo lag yazmışım ama yanlış yazmışım.Turbonun etki ettiği aralığın kısır olduğunu yazmam gerekirdi.Yani maksimum beygir ve maksimum tork aralığı kısa kalıyor.Umarım şimdi hatamı düzeltmiş ve daha açıklayıcı olmuşumdur. Aracım opel vectra b2 2.0 136 hp.f23 şanzımana sahip.Ayrıca kalktığımız gün k&n açık filtre vardı aracımda.
Asıl konuya dönersek passat gerçekten 190-200hp veriyorsa c20xe nin stock olarak şansı olmadığını düşünüyorum.Belki 80 km ye kadar burun atabilir...