ki ankarada ecotec motordan kaç hp alındığını sanırım ilgilenenler biliyordur
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
iyi de sizin anlamadığınız ve ya karıştırdığınız olay su adam burada c20 let ile uğraşarak o hp leri almış motoru yan çevirmiş arkadan itiş yapmış yani eleman bilmiyormuydu başka güçlü motor takmayı iş bu adamın yaptığı diğerinin değil iş ecotec motordan yüksek güç almak motoru söküp başka motor takıp güç almak değil
12,5 sıkıştırma güzel eksantrikle ve iyi bir kapakla b20 yapabilirsin istersen onu darton gömlekle koruyup 600 hplerini üstüne cık istersen b20 yap atom olarak kullan ister b18c5 yap istersen b16b yap istersen b16a2 yap b serisi motorların hepsi turboya ve aşırı yüklemeye dayanıklı ve artık olarak maliyet acısından bakarsan atom olarak 5 bin turbo olarak 10 bin lira harcarsın ki şuanda türkiyenin en hızlı önden ceker aracı integradır bundan dolayı bende japon hastalıgı başladı kasa olarak dersen parcası cok zor bulunuyor orası ayrı mevzu zaten 94 astra gsi zor nın bulunuyor artık
anladım kardeşim sağol, yani bence işin özeti şu aracın kendi motorunu muhafaza edip,yapılacakları onun üzerinde yapmak o zaman işin tadı çıkar,o zaman ben modifiye yaptım derim ben, sizin bahsettiğiniz araçlar zaten dünyada nam salmıs cihazlar, onlara lafımız yok ki iyi bir integra,200 sx kimin hayalini süslemez ki değil mi,mesela şimdi beni cayır cayır corrado ateşi yakıyor para olsa da alsamYok abi benim videodaki SR20DET orjinal yani.. 100 tane 200sx içinden 1 tane çıkar Turgay arkadaşın verdiği örnek gibi motoru değişen.. Hiç motor değiştirmeden alıyorlar o güçleri.. Orjinal kasayla. En basitinden motor koduna göre tuning parça ara dünya kadar imkan var.. Calibra için o yok. zaten f28 o güçleri birak kendi stok halinde yavru şanzımanı dağıtıyor bir süre sonra 500hp üzeri önden çektiremiyeceği için mecburen motor yönüyle beraber şanzımanda değişiyor.
Fakat arkadaşın bahsettiği 7sn olayı aşırı iddalı bir rakam
onlar olayı farklı boyuta taşımışlar
Opelde C20LET ne kadar efsane ise Nissan da Sr20DET okadar efsane .. Kolayına kimse değiştirmez yani
Yanlış anlaşılmasın.. Ben Calibra kullanıyorum..Arabamı çok seviyorum.. Bana göre Stok olarak yine söylüyorum yaşıtı 200sx lerden çok üstün bir araç.
Ama olay tuning olayına gelirse 200sx in eline su dökemez.. Aynı masrafa karşılık olarak 200sx herzman daha fazla performans verir, ve calibradan çok daha sorunsuz bir şekilde kondisyonunu korur.. Sıkıntı çıkarmaz.. Yiğidi öldürelim hakkını verelim.
En basitinden Tr de bile Sahibinden.com a girdiğinde 25-30 araçtan 2-3 tane 400hp üzeri makina bulunuyor..
Turbo Calibranın sağlamını bile bulamıyoruz doğru dürüst
Bu arada ben oyumu stock olarak performans verilerinden ve 4 çekerinden dolayı Calibraya verdim. Standart olarak değerlendirdiğim için..
kadiriim bu yazdıklarım tamamen atom olarak iyi hesapla vtı kapak (dolu) 1500 tl s300 data 1000 lira piston 480 lira(b16b civic typer bunu türevleri cok ) geri kalan vtı müşür kılı yünü conta takımları işcilik 5000 lirayı buluyor yapan arkadaşlardan biliyorum vtı kapagı istersen daha agresif eksantrik kullanıp 220 hplerin üstüne cıkabilirsin buda biraz daha maliyet meselesi sıkıntı olmazvalla bece o rakamlara zor bea. yani atom 5 bin turbo 10 bin. bugün adam şahini yüklüyo bu paraların çok üstüne çıkıyo.
hayırlısı.
cengiz abi benide bu sardıanladım kardeşim sağol, yani bence işin özeti şu aracın kendi motorunu muhafaza edip,yapılacakları onun üzerinde yapmak o zaman işin tadı çıkar,o zaman ben modifiye yaptım derim ben, sizin bahsettiğiniz araçlar zaten dünyada nam salmıs cihazlar, onlara lafımız yok ki iyi bir integra,200 sx kimin hayalini süslemez ki değil mi,mesela şimdi beni cayır cayır corrado ateşi yakıyor para olsa da alsam
m
kadiriim bu yazdıklarım tamamen atom olarak iyi hesapla vtı kapak (dolu) 1500 tl s300 data 1000 lira piston 480 lira(b16b civic typer bunu türevleri cok ) geri kalan vtı müşür kılı yünü conta takımları işcilik 5000 lirayı buluyor yapan arkadaşlardan biliyorum vtı kapagı istersen daha agresif eksantrik kullanıp 220 hplerin üstüne cıkabilirsin buda biraz daha maliyet meselesi sıkıntı olmaz