çift kat boya yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan rahimavci
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
150-180 -200... Makinenin esprisi bence şudur : 250 mikron altı şüphe getirmemeli.Tavan sacı komple değişmiş ve asla macun kullanılmadan boyanmışsa çok süper bir boyacı o değerleri yakalayabilir.Ama ne olursa olsun böyle bir durumda bile değişen parçanın ekyerlerinde mutlaka macun kullanılmıştır ve makine ile bunu anlarsınız.O yerlerde de zaten 200-220 değil daha fazla mikron değerleri görürsünüz.Aksi halde yok 180 çok 120 olmalı vs . derseniz işiniz zor.




valla öyle oldu gerçektende alamadık bi araba ne bulsam alaam artık yeter ki bi vectra c olsun :D
 
Bende daha evvel 2008 Clio HB vardı araç hatasızdı ama tavanın sağ ön köşesine 60-70 mikron farklılık vardı. Arabayı satarken gösterilen usta bu arabada işlem yok belki fabrikasyon bir sıkıntı var demişti. Hakikaten kapalı yerde ışık altında tavandaki tüm hareler, çizikler aynı şekilde görünüyordu.

Ayrıca o iş araçtan aracada farkeder bizim pederin hatasız 206' sına geçen serviste muhabbet olsun diye baktık boya aletiyle her yer 180 - 190 aralığında çıktı.
Değerler birbirini tutuyorsa sıkıntı olmaması lazım. yoksa tüm markalar arabaları tek bir yerde boyamıyorki kimi az çıkacak kimi çok çıkacak tabi
 
Bende daha evvel 2008 Clio HB vardı araç hatasızdı ama tavanın sağ ön köşesine 60-70 mikron farklılık vardı. Arabayı satarken gösterilen usta bu arabada işlem yok belki fabrikasyon bir sıkıntı var demişti. Hakikaten kapalı yerde ışık altında tavandaki tüm hareler, çizikler aynı şekilde görünüyordu.

Ayrıca o iş araçtan aracada farkeder bizim pederin hatasız 206' sına geçen serviste muhabbet olsun diye baktık boya aletiyle her yer 180 - 190 aralığında çıktı.
Değerler birbirini tutuyorsa sıkıntı olmaması lazım. yoksa tüm markalar arabaları tek bir yerde boyamıyorki kimi az çıkacak kimi çok çıkacak tabi





her tarafı 180 ila 190 arası standart olunca inanmak zorunda kaldık artık aldık birisini fotoları ekleyecegim inşaallah
teşekkürler yardımlarınız için
 
opel 2 kat boya atmışsa helal olsun derim. millet metalik boyayı zor kullanıyor maliyet artacak diye.

mikron farkı fabrikasyon boyada bile olabilir sonuçta o boyayı atan robotun hareketinden boyayı atan tabancanın açısından vs.vs. birsürü değişkenden etkilenebilir. mikron denilen birim çok küçük/yanıltmaya müsait. önceki aracımda tavan 120 çıkarken çamurluk 80 çıkabiliyordu.
 
opel 2 kat boya atmışsa helal olsun derim. millet metalik boyayı zor kullanıyor maliyet artacak diye.

mikron farkı fabrikasyon boyada bile olabilir sonuçta o boyayı atan robotun hareketinden boyayı atan tabancanın açısından vs.vs. birsürü değişkenden etkilenebilir. mikron denilen birim çok küçük/yanıltmaya müsait. önceki aracımda tavan 120 çıkarken çamurluk 80 çıkabiliyordu.




valla 1 araçta çıkınca yalan dedik bizde ama 9 arabanın 6 sında bu olayı görünce demekki gerçek dedik bilmiyoruz artık serviste kodlarda çıkıyormuş zaten arkadaşlar yazdı
 
Çift kat boyadan kasıt, acaba bir kat astarın üzerine atılan boyamı yoksa astar üzerine 2 kat boyamı?
Ben H kasada 2 kat boya olduğuna inanmıyorum, ufacık bir taş çarpmasında hemen noktasal bir beyazlık çıkıyor yani astar görünüyor.
 
metalik boyalarda astar+boya+vernik , opaklarda astar+boya(vernik içine karıştırılmış) oluyor ama bu fark kesin nedeni ne acaba
 
Çift kat boyadan kasıt, acaba bir kat astarın üzerine atılan boyamı yoksa astar üzerine 2 kat boyamı?
Ben H kasada 2 kat boya olduğuna inanmıyorum, ufacık bir taş çarpmasında hemen noktasal bir beyazlık çıkıyor yani astar görünüyor.

astarsiz boyami olur Salim bey, mantik yapalim.

1 kat boya nasil olucak :D sadece astar mi sadece boyami

Dogrusu astar zaten boyadan kasit degildir.

Video izleyin aynisi GM icinde gecerli.

Boya 1 astar kat + 1 Ilk kat + 1 Base kat + 1 Vernik ten olusuyor. Izlemistim OPEL icinde ama simdi bulamiyorum...

Saygilar... bindiginiz araca saygi duyun o kadar kotu degiller :(

http://www.youtube.com/watch?v=BrLSKD7bytQ
 
astarsiz boyami olur Salim bey, mantik yapalim.

1 kat boya nasil olucak :D sadece astar mi sadece boyami

Dogrusu astar zaten boyadan kasit degildir.

Video izleyin aynisi GM icinde gecerli.

Boya 1 astar kat + 1 Ilk kat + 1 Base kat + 1 Vernik ten olusuyor. Izlemistim OPEL icinde ama simdi bulamiyorum...

Saygilar... bindiginiz araca saygi duyun o kadar kotu degiller :(

http://www.youtube.com/watch?v=BrLSKD7bytQ



evet öyle dediler astarın üzerinde iki kat boya varmış

onunda artıları varmış güya hem çadır yanığı olmazmış hem fırça çizigi gibi çizikleri çok belli etmezmiş falan filan gibi
 
bende baktırdım arabaya boya makinasıyla 150 çıkanda oldu 170 cıkanda. Zaten arabalar devamlı dışarda güneşe falan mağruz kalıyor. o yüzdende farklılık gösteriyor diye tahmin ediyorum. 2 parça boyalm vardı orda 200 küsür çıktı kaportacı burda boya var dedi zaten adamda demişti bana burda boya var diye...
 
Geri
Üst