Conta Yakma Masrafı

06ROF68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
39
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Merhabalar. Arkadaşlar sorunum şu.Suyu dolduruyorum 50 km gidiyorum su bitmiş. Araba su yakıyor egzoz dan su atıyor. Hararet göstermiyor 85-90 arası. Silindir kapak contasından diyorlar. Tanıdık usta fiyat olarak Sökme,Taşlama, Toplama, 700TL İşçilik, 400 TL Yağ,Antifiriz,Conta Parça fiyatı toplamda 1100 TL civarına yapılabileceğini söyledi. Fiyat iyi midir sizce ? Yakın zamanda yaptıran var mı ?
 
İyi fiyat ama km kaç, üst kapak sökülünce enazından subap ve triger setide değişmeli.
 
Kaliteli ürün kullanacaksa fiyat uygun.
 
İyi fiyat ama km kaç, üst kapak sökülünce enazından subap ve triger setide değişmeli.

Hocam km 234000. Triger ve devirdaim 232000 de Opel servisde değişti. Subapların durumuna göre değiştirtirim olmazsa. Teşekkürler.
 
Kaliteli ürün kullanacaksa fiyat uygun.

Kullanılacak parçalar neler bilmiyorum. Parça listesini alıcam. Parçaları orjinal olarak kendim alayım diyorum. Değişecek parçalar hakkında kabataslak bir bilginiz var mı ? Görüşünüzü bildirdiğiniz için teşekkürler hocam.
 
Bu işlemde kullanılacak parça sadece conta takımı ve rektefecinin taşlama masrafı, yag ve antifriz. Subaplarda duruma göre değişir. Ustada tork anahtarı yoksa hepsi boşa gider. Bir iki aya kadar conta yine su kaçırır.
 
Bu işlemde kullanılacak parça sadece conta takımı ve rektefecinin taşlama masrafı, yag ve antifriz. Subaplarda duruma göre değişir. Ustada tork anahtarı yoksa hepsi boşa gider. Bir iki aya kadar conta yine su kaçırır.

Hocam külbitör üst kapağı açtım bügün bi göz atmak için. Gördüğüm kadarıyla 4.Silindirime su kaçırıyor. 4. Silindir egzantrik mili üstünde yağ tahinleşmiş biraz. Diğer bölümlerde hiçbir sorun gözükmüyor. Motor açılsın bakalım ne çıkacak. Değişmesi gereken neler varsa değiştirticem.
 
Üst kapak mutlaka işlem görecek, hazır kapak açılmışken 250.000 km ye yaklaşmış bir aracın subaplarının yenilenmesinde fayda vardır.
 
Üst kapak mutlaka işlem görecek, hazır kapak açılmışken 250.000 km ye yaklaşmış bir aracın subaplarının yenilenmesinde fayda vardır.

Hocam yorumlarınız için teşekkürler. Akü kutupbaşını söktük egzoz manifolduna kaynak yapıldı ondan sonra oldu bu su kaçırma. Ne alakası var anlayamadım. Lpg Regülatöründen kaçırıyor olabilir mi motora ? Çünkü akü kutup başı söküldükten sonra lpg'ye çok geç geçiyor ve Benzinde sanki sorun yok. Lpg ayarları bozuldu sanırım. Lpg ye geçince rölanti düşüyor, motor sarsıntılı çalışıyor ve ayrıca benzindeyken egzozu kontrol ettiğimde su atmıyor. Lpg'ye geçtiğinde egzozdan su buharı atıyor.
 
Geri
Üst