Conta Yakma Masrafı

Kesinlikle.

Hatta 30-40 bin km önce değişmediyse ateşleme bobini ve bujileri de atlamayın.

Eksik birşey kalmamış olur.

Hocam bobin 5 ay önce, Bujiler ise 3 ay önce Opel Garage'da değiştirildi.
Aracın çekişinde vs hiçbir sorunum yok. 5. Vites rampa tırmanıyor. Devirlenmesi gayet güzel. Akü kutup başı söküldü egzoz manifoldunda hafif çatlak vardı ona kaynak yaptırdım ondan sonra böyle oldu. Aynı soruyu sizede sorayım Lpg Regülatöründe bir sorun varsa motora su kaçırma ihtimali var mıdır ?
 
1- Araçta LPG varsa bir şey diyemem (LPG sistemlerinden hiç anlamam)
2- Manifolda kaynak yapmak çözüm değil, en güzeli (illa değişmesi gerekiyorsa) çatlak olmayan bir manifold kullanmaktır.
 
Üst kapak mutlaka işlem görecek, hazır kapak açılmışken 250.000 km ye yaklaşmış bir aracın subaplarının yenilenmesinde fayda vardır.

Hocam aracımı bugün teslim aldım. Ayrıca tavsiyeniz üstüne subaplara baktırdım. Usta idare eder dese de değiştirttim. Conta değişti, Silindir kapağı hem alttan hem üstten ince taşlandı. Kaçak kontrolü vs yapıldı. Subaplar, subap kavalları, Termostat, Bujiler değişti. İşçilik Usta 400 Rektefiyeci 650 Parçacı 400 lira aldı. Motul 10w40 6100+ yağ aldım. Şuan motor daha sessiz ve sarsıntısız çalışıyor. Çekiş baya iyileşti ve stabil çalışıyor motor. Tavsiyeleriniz için teşekkürler. Paylaşmak istedim. İyi günler.
 
Rektefiyeci 650 çok değil mi?Ben 150-200 civarı biliyorum.
 
Rektefiyeci 650 çok değil mi?Ben 150-200 civarı biliyorum.

Hocam normalde 400 ama işin içine subaplar girince rektefiyeci ilgilendi subaplar ile. Subap yuvaları ona göre ayarlandı. Sıfır Subap ve subap kavalları için 250 Lira ek ödeme yaptım ayrıca rektefiyeciye. Motor 2000cc olduğu için de arttı maliyeti malesef.
 
Geri
Üst