coolant level sorunu delirecem yardımmmm

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan EGR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
arkadaşlar ustaya götürdüm bugün tüpün beyninin altından iki tane su girişi varmış onların birinden akıtıyormuş dedi ve demirden tekrardan giriş yaptırdık taktık.bidonu doldurduk az bişe su azalabilir dedi sen tamamla dedi 3 saat geçti aradan ve aynı coolant level yazdı bidonu bende tekrardan tamamladım sizce düzelirmi sizin gönderdiğiniz cevapları yazıcıdan çıkartıp okutacam artık düzelmezse contaysa conta sarı kapaksa sarı kapak ben igrendim bu coolant level yazısından.
 
kardeş aracı rolantide çalıştır. fan açana kadar bekle su ısındığında basınç yapıyo nerden kacırdığı ozaman belli oluyo. aynı sorun bende de vardı tam 1 ay aradım kimse nerden kaçırdığını bulamadı birgün lifte kaldırdım kartel muhafazası ses yapıyordu araç çalışır durumda nerden sesyapıyor bu derken yüzüme su damladı emme manifoltunun altında ahtapot hortum var pilastik o delinmiş. değiştirdim birdaha su falan eksilmedi.
 
arkadaşlar lpg beyninden dedi usta yaptı biraz uzun yola gittim tam bitmiş hata derken coolant level yazısı geldi karşıma gidip gelene kadar su koydum opel arabamdan tiksindim bu kaputu kaldır su koymaktan su deposunu açıyom motor sıcakken pofur pofur akıyo su dışarı geçtikten sonra üzerini tamamlıyom bayağı yol gidiyor hata vermeden ve sonra gene aynı hata kaçak yok 100 eminim.bu su deposunun bi özelliği varmı değişecek bir parçası varmı lütfenn bi yardım yoksa satışa çıkartacam arabayı delirtyor beni gece gündüz aç kaputu koy suyu bıktım ...
 
Sayın EGR,

Arkadaşlar birçok ihtimal sıralamışlar. Siz bu sorunu çözmek için mi buraya danıştınız yoksa çözmemek için mi?

Kaçak yok diyemezsiniz. Su eksildiğine göre kaçak var. O tiksindiğiniz coolant level yazısı olmasaydı çoktan motoru elinize almıştınız. Bereket ki arabanız o uyarıyı verecek kadar akıllı bir araba. Ama MOKIA bey'in de dediği gibi usta kaçağı bulamıyor. Su eksiliyorsa kaçak vardır. Ya kapaktan, ya hortumlardan, ya radyatörden ya da motorda bir yerden ama kesin bir kaçak var.

Yerini tespit edebilecek bir ustaya gidin.

LPG montajından sonra nüksetti ise montaj sırasında delinen, oynanan yerlere baktırın ilk önce.

Ama bir kaçak var ve onu bulabilecek bir ustaya gitmeniz lazım.
 
kardeşim arabaya 3 litreye yakın su koyuyorum rolantide çalıştırıyorum hiç bi sorun yok 1 km gitmeden tekrardan colant level yazısı geliyor ben buna tiksindim arabaya su koymaktan yoksa arabadan değil anlamışsındır umarım usta altını kaldırıyor ğsten bakıyor kaçak yok diyor götürdüğüm usta iyi bir usta güvendiğim için bişe diyemeiyorum bu arabanın 5 dakika geçmeden 3 litre kadar su eksiltmesi ya büyük bir kaçak olacak olsa onu görürüz zatem yada başka bir hata var biz bunu çözemedik tekrardan değerli bilgileriniz yazarsanız bunları yazıcıdan çıkartıp ustama okutturacam ona göre bir çözüm yolu bulmaya çalışacağım yoksa gitmiyor bu yazı 5 dakikaya bir 3 litre su koymaktan gerçekten bıktım
 
Selam,
Çok özür dilerim ama ustanız iyi bir usta olsa şimdiye kadar sorunu çözmüştü.Çok zor olacak bir tespit değil.Usta motorun altında ve üstünde kaçak bulamıyorsa şayet silindir kapak contasından kaçırıp egsozdan dışarıya veriyordur.Başka ihtimal yok zaten.Saygılar.
 
genleşme su deposun da seviye sensörü vardır yani yedek su deposunun altın da o müşür bozuk değiştir sorun gidecek
 
Tansu bey merhaba,
Dediğiniz müşürü değiştirince su eksiltmeside gidermi?Saygılar
 
Aynı sorun ben yaz tatilinde ike yaşadım.Usta göremedi, devam et sen bir şey olmaz dedi.Olay İstanbul dan İzmir e giderken Manisa Akhisar da yol da bu uyrıyı verdi.Bekleyip su ekledim,devam ettim 2 yada 3 km sonra su tekrar gitti.Akhisar sanayide durup gösterdim yok su ekdilmesi yok dediler 2 litre su nerede diyorum cevap veremediler.Sonunda aynı ortamı yarattım klimam açık vaziyette gaz vererek fanın açılmasını sağladım ve araçın altından ama abi dur dye seslerini duydum ahtapot ta imiş sorun.Tabii ben bu durumda ne yazık ki hiçbirşey yaptıramadım İzmir den tanıdıklar vasıtasıyla Opel merkez servis diye bir servise ulaştım oradan Enver beydi sanırım aracını yavaş ve klimasız bir sekilde İzmir getirmemi istedi.Dikkatli bir şekilde İzmir e ulaştım.Ve orada o parcayı gördüm.Adamlar gri metal havasında bir parça yapıp oraya takmışlar.Servisde onun metali takıldı.Sanırım problemli bir parçaymış.Bence bu parçaya dikkat edin,bir de deponun boruların girdiği noktalarda da sorun olabilir.Kapağı Akhisar da dediler bana ve ilk yaptıklarıda oydu.Ama 2 litre civarı su oradan çıkarsa ister istemez kendini o bölgede bence hissettirir.Kolay gelsin.
 
O müşür büyük ihtimalle temassızlık yapıyor...
Değiştirmeden önce iyice sıkılayın..Tam su haznesinin altında..
Tekrar yapmayacaktır..
 
Geri
Üst