Corsa 1.7 DTi Hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Burak K.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
triger orginal ısuzu rulmanlar ntn geçiyor. ben 220 lira ya aldım 60 liraya değiştirdim.
motor kodu Y1.7DT olarak geçiyor.
bu arada arabın motoru isuzu eğer düzgün kullanılırsa 1.000.000 km ye kadar tık demez.

Cevaplarınız için teşekkür ederim. Yağ soğutucusunun değişmesi ve katalizörün sökülmüş olması iyi birşey mi kötüye işaret mi?
 
Bu saydığınız kronik problemlerin tamir edilme maaliyeti ne kadar tutuyor acaba ?

bu problemler varsa eger alma derim =) tamir ediliyor ama tekrarlıyor ılerde

çok sesli çalısıyo yau:d

zamanla alısıyor ınsan :D

yakıt olarakta bilgi vereyim çoğunlukla izmirde şehır ıcı kullanıyorum yerıne göre gazlıyorumda buna ragmen 166 kurus cıvarı.. euro dızel kullanıyorum hep..
 
.

Cevaplarınız için teşekkür ederim. Yağ soğutucusunun değişmesi ve katalizörün sökülmüş olması iyi birşey mi kötüye işaret mi?
yağ soğutucu ömrü var değişmesi iyi...
katalizör olmalı muayenede sorun çıkar egzoscuların fix lafı abi dolu senin katalizör sökelim... nedeni şu: içinde değerli bir maden var platinyum onu satacaklar. hepsi çakal...yoksa senin arabnı düşündüklerinden değil
 
yağ soğutucu ömrü var değişmesi iyi...
katalizör olmalı muayenede sorun çıkar egzoscuların fix lafı abi dolu senin katalizör sökelim... nedeni şu: içinde değerli bir maden var platinyum onu satacaklar. hepsi çakal...yoksa senin arabnı düşündüklerinden değil


Cevaplarınız bana çok yardımcı olacak. Size teşekkür ederim. Yarın araca bakmaya gideceğiz. Hayırlısı olur inşaAllah.
 
bu sorun neden kaynaklanmaktadır aceba..?


adı mazot basınç sensörü diye geçen parçayı yenileyeceksiniz. Ortalama fiyatı 250 TL.

Bu parça özelliğini yitirdiği için soketllere mazot sızdırıyor.

Sorun ortadan kalkıyor. Ama parça arızalandığı için beyine dolan mazot beyinde hasara sebep olduysa bir de artı beyin tamiri bütçesi ayırmanız gerekiyor.

Ayrıca soketten mazot dolma problemi olmayanlar bile sık sık kontrollerini yapmalılar.

Çok saçma ve kötü bir kronik problem.
 
turboya baktırmanız lazım, düzgün kullanılmamışsa paneller eğilmiş olabilir, ayrıca egr ve manifold temizliği üstüne carbon-clean ile kurum probleminden kurtulabilirsiniz.
 
Geri
Üst