corsa c 1.3 cdti devir problemi

benzer bir sorun

bende 2004 corsa var 1.3 dizel. manuel vites. Benim de arkadaşın kine benzer bir sorunum var. özellikle 3 ve 4. vitesde 2500-3000 devir aralığında gaza yüklenince önce devir yüseliyor 3500- 4000 lere geliyor. sonra devir biraz düşerken araba da hızlanmaya başlıyor. 1.ve 2. vitesde böle bi sorun yok. benim de debriyaj balatalarımın değişmesi mi gerekiyor yoksa başka bir problem olabilir mi ?
 
bende 2004 corsa var 1.3 dizel. manuel vites. Benim de arkadaşın kine benzer bir sorunum var. özellikle 3 ve 4. vitesde 2500-3000 devir aralığında gaza yüklenince önce devir yüseliyor 3500- 4000 lere geliyor. sonra devir biraz düşerken araba da hızlanmaya başlıyor. 1.ve 2. vitesde böle bi sorun yok. benim de debriyaj balatalarımın değişmesi mi gerekiyor yoksa başka bir problem olabilir mi ?

senınkı kesın baskı balata.
 
bakın şöyle bi durum var eğer bir anda gaza yüklendiğinizde araç deviri yükselipte araç gitmiyor ise

aracın önüne eğilip kokladığınızda burnunuza kedi ölüsü gibi bi koku gelir.

köpek ölüsü gibi kokarsa problem baska parcada mı oluyor :P
 
Bu konuda başka yorum yapabilecek arkadaş var mı acaba?


corsa ların el frenleri çok iyi tuttuğunu söylemek pek doğru değil olabildiğince el frenini çok çekmek gerekiyorrr

bu devir yükselmesi yaptığında göstergede f arıza sı veriyor mu??? yada devir yükselmesi yaptıktan sonra aracı kenara çekip 2 3 dakika bekledikten sonra tekrar çalıştırdığınız da aynı sorunlar devam ediyor mu??? eğer devam ediyorsa balatadan olma ihtimali yüksek yok stop edip tekrar çalıştırdığınız da sorun yoksa vites ile ilgili bir soru vardırr

ama bu tarz dakulaktan dolma bilgiler yerine bu iş ile uğraşan servislerle görüşmenizi öneririm


CoRsA TEAM İSTANBUL BULUŞMASI

tarih: 26 şubat saat 13.00 de İSTİNYE PARK
 
yüzde yüz baskı balata aynı şikayetle gittim tamirciye balatanın sadece demiri kalmıştı. değişti daha sonra poblem yoktu.
 
sorun debriyaj balatası ancak 59000de bitmesi çok enteresan ..

1.3 cdti motorların kullanıma baglı ufak bı yuklenmede ters olarak baskı balatanın bitmesi olasıdır diğer marka model arabalarla kıyas kabul etmiyor , benım astranın 70binde bitmişdi ve bırsey olmaz diye guvendıgım ıcın bolu tunelınde kaldım .. :(
 
arkadaşlar benim anladığım kadarıyla easytronik araçlarda baskı balata erken bitiyor. manuel vitesli 2007 corsa d 190 binde ve 2006 astra h 140 binde baskı balataları halen orjinal...
 
Geri
Üst