corsa c 1,7 DTI mı ? 1,3 CDTI mı ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan secoJazz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

corsa c 1,7 DTI mı ? 1,3 CDTI mı ?


  • Kullanılan toplam oy
    43
ben 1.7 kullanıyorum nesi şaka makinası anlamadım. hem chipli kullandım hemde standart. chipli hali standart 1.6 atmosferik arabalarla aynı yürür. bazısından bir tık daha iyi.. hiçbirinden kötü değil. stok hali ise eşşek gibidir. yükte de aynı gider yüksüz de aynı gider. ama çok gitmez. o geçtiğimiz 1.6 atmosferikler vınnn diye yanımızdan geçer.

2 tane 1.7 dtı kullandım. gayet iyi hızlanıyor koltuğa yapıştırıyordu... 1.3 cdtı ile karşılaştırılamaz bile ara hızlanmaları gaz tepkileri mükemmel'di...
 
hem 1.3 CDTI hem de 1.7 DTI kullanmış biri olarak şunları söyleyebilirim:

1.3 CDTI Motor kesinlikle çok daha sessiz ve günlük kullanım için yeterli bir performansa sahiptir. Ama düşük devirlerde gitmeye uygun değildir. Sürekli 2000 devir üstünde kullanmak gerekir.

1.7 DTI çok gürültülü çalışır ama her devirde her şartta iyi gider. Kalkışta stop ettirmek neredeyse imkansızdır. Bırakırsanız gaza basmadan yokuşları çıkar yani o kadar :) . Motoru 1.3 ile benzer performansları daha yüksek viteslerde verebildiği için motor daha az yıpranır ve yakıt sarfiyatı 1.3 ile hemen hemen aynıdır.

her ikisi ile de 140-160 km/s gibi hızlarla uzun yol yapıldığında 1.7DTI daha da ekonomik olabiliyor.

1.7 DTI motor daha sağlamdır. Bu modellerde kronik mronik sorunlar diye bahsedilen şeyler atlatılmış ise (ki bu araçlar zaten bu sorunları atlatamadan bu günlere gelemezler) olayın kalbinde yatan motor dayanıklılığı, problemsizlik vs. konularda 1.3 CDTI 1.7DTI yanında nazlı kız gibi kalır.

Başka bir konu da 1.7DTI motorlu bir Corsa 1-2 mekanik modifikasyon ve ECU Map modifikasyonları ile korkunç bir şekilde 120-130 beygirlik bir canavara dönüşebiliyor. Ve bunu yaparken motorun güvenlik sınırları içinde kalabiliyorsunuz.

1.3CDTI bu overclocking :dil: konularında da daha nazlı. Sınırları daha belli.

Konfor istiyorsan 1.3CDTI, performans istiyorsan 1.7DTI

Ama ne istersen iste jantlar 15" olsun. Bu arabalarla rüzgarda hız yapmak ve yol tutuş için çok büyük bir avantaj mutlaka 15" jant kullan.
 


2 tane 1.7 dtı kullandım. gayet iyi hızlanıyor koltuğa yapıştırıyordu... 1.3 cdtı ile karşılaştırılamaz bile ara hızlanmaları gaz tepkileri mükemmel'di...

1700 cc turbolu bir motor dan bahsediyoruz degilmi? bence leş bir makina. 1700 cc den stok 75 chıplı 100 beygır alınıyorsa ben o motora leş derim. 1.5 crdi kia lar 128 beygir stock arkadaşlar yapmayın. 1.7 den bir cacık olmaz 1.3 den olmadığı gibi...
 
eski nesil torku yüksek gücü düşük dizel motor 1,7 dti. daha ne olsun melih. amacı hız yapmak değilki :) bu arada haklısın ama motor ömrü işte bu sebeple daha fazla diğerlerine göre ;)
 
1700 cc turbolu bir motor dan bahsediyoruz degilmi? bence leş bir makina. 1700 cc den stok 75 chıplı 100 beygır alınıyorsa ben o motora leş derim. 1.5 crdi kia lar 128 beygir stock arkadaşlar yapmayın. 1.7 den bir cacık olmaz 1.3 den olmadığı gibi...
:sopa: 1.7 nin hakkını yiyorsunuz mehmet gazihan 145HP yapmıştı... :mad:
 
1700 cc turbolu bir motor dan bahsediyoruz degilmi? bence leş bir makina. 1700 cc den stok 75 chıplı 100 beygır alınıyorsa ben o motora leş derim. 1.5 crdi kia lar 128 beygir stock arkadaşlar yapmayın. 1.7 den bir cacık olmaz 1.3 den olmadığı gibi...
1.7 astra h'da kullanmıştım o cdti olduğu için dti'dan daha iyiydi ama dti'da gayet iyi makine...
 
yüksek motor her zaman iyidir 1,3 kullanıcısı olarak .....
 
:sopa: 1.7 nin hakkını yiyorsunuz mehmet gazihan 145HP yapmıştı... :mad:

gazihanin yaptigi makina da buyuk turbo
egzoz sistemi
debriyaj sistemi
yazilim
vs vs birsuru modifikasyon vardi. ayrica kofteci dukkani gibi duman atiyordu. 1.6 tdci, tdi vs bu arabalari alin bir chip ile 130 140 beygirleri buluyorlar zaten.

1.7 yi ben bilfiil kullaniyorum halen. bence motoru da sesi de leş bir araba. tam amacının arabası. az yakar, yolda bırakmaz, ucuz, bakımı kolay
 
Geri
Üst