ÇOK GÜZEL OLMUŞŞŞŞ
arkadaşlar geçen ay bende boyadım aracımın iç kısmını.. ama ben platinyum özelliklerine bağlı kaldım.. fotoları eklerim.. bu arada boyayı yaparken ortamın ısısının sıcak olmasına, herhengi bir rüzgar esintisinin olmamasına. birde boya yapılacak yüzeyde slikon benzeri parlatıcı malzemenin temizlenmiş olmasına dikkat edin. ben blaşık makinesinde yıkadım mesela
boyayı 1 kat sıktıktan sonra 2 saat kadar bekledim yüzey plastiğin yüzyi gibi pütürlü oluyor. 2 saat sonra 2. katı sıktım. 1 saat kadar bekledikten sonra 3. katı attım. boya tüm gözenekleri doldurduğu için vam gibi, daha doğrusu aracın kaportası gibi pürüzsüz oluyor ve ayna gibi parlıyor...
bu arada orta konsolun havalandırma deliklerini sökerken:
1- sağdaki ızgaranın sağına kaşık arkası gibi bir cisimle kanırttırırsanız zaten atacaktır kendini
2-4lü flaşör kısmınıda, ızgaraları çıkarttıktan sonra düğmeyi tutup çekin. düğme çıkacak fakat soketi yerinde kalacaktır.
soktin üst kısmında bir mandal var onu aşağı doğru bastırım soketi çekin, arkasındaki kablolu fişi çekerek çıkartmaya çalışmayın kırılıyor
aşağı soğru sürgülü gibi çıkıyor.
BOYA MALİYETLERİ:
benim aracıma 2 kutu spreyl booya gitti. ama ben katları çok attım.
ısıya dayanıklı plastik yüzey boyaları var AKÇALI marka. ben ondan kullandım. yazın güneşten çatlamasın diye. kutusu 8ytl. 2tanesi 16 ytl. ama birtanede ince zımpara almanızı tavsiye ederim. eğer boyanın kabarması yada akması gibir sorun yaşarsanız, boyayı iyice kurutup zımparayla iyice tamizleyin. ama plastiğe inerseniz yani alttan siyah çıkarsa daha fazla zımpara yapmayın çizik kalıyor.
yardımc olabilirsem sevinirim. istanbuldaki arkadaşlara yüzyüze yardımcı olurum. hem tanışmış oluruz
fotoları yarın çekip eklerim dedim ama makinam bozuldu
pazargünü eklerim