::.Corsa Exclusive Garage.::.Just Corsa Get Inside.::

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan maxwell
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
almanyada 5 kapı 1.8 gsilarda var melih bilgin olsun corsalar doğuştan gsi ruhlu hemde hepsi , gsi yayları normallerden daha kısa 1.5 2cm kadar ama sadece gsilara takılabiliyor çünkü gsiın ağırlığı normallerden çok daha fazla hele vanlardan oldukça
 
doğru ağırlıklara baktım şimdi senin araç klimalıysa 1150kg gsi 5kg daha ağır ama şöyle bir sorun var ön arka ağırlık dağılımı sandığın gibi değil dizel motor olduğundan öne binen ağırlık 1.8den daha fazla bu yüzden ön daha fazla alçalabilir ama teknik olarak araç yere yakınlaşacağından yol tutuş doğal olarak artar ama ön ağırlığın fazla olduğundan arkanında ağırlığını alarak önden kayma sorunu yaşarsın virajlarda
 
ama o sorunu halledebilirsin aslında önü hafifletemiyorsan arkayı bastırıcaksın irmscher spoiler sayesinde aerodinami iyileşiyor özellikle yüksek hızlarda bunun farkını çok iyi anlıyorsun , dizel motorun olmasının en eksi yönü bu bence benzinlide burundan kayma yaşanmaz , sert manevralarda da otomatik toe-in sayesinde arkada kopmaz
 
umutun spoiler calısması vardı. bırdaha haber alamadık. o yaparsa onun spoiler dan takacağız forumca :) yay takmayı bırdaha duşunmem. bu arabaların suspansıyon sıstemı çok sert. ozellikle corsa d ye bındım. muhteşem gelişme sağlamışlar suspansıyon sıstemınde. D kasanın kasıs ve çukurları emişi tamamıyla iyileştirilmiş.
 
kesinlikle yayla binilmez yoldaki 2 cmlik enine yükseklik bile direkt amortisör takozlarına vurmasına neden oluyo ama virajdaki tadı ayrı
 
nedenini bilmemekle beraber, diger bındıgım golf, leon, polo gıbı yaylı hıcbır arabada bu durumu yaşamadım. corsaların amortisorlerinin yağlı amortisor dedikleri cinsten olmasının sebebi buyuk olsa gerek. bilstein ları taktıgımdan berı yay denemedim ama daha rahat ve kararlı ılerledıgım kesin
 
spoiler henüz CNC den çıkmadı, araya başka çalışmalar girdi o yüzden, bi kaç hafta ertelemek zorunda kaldık...
 
Geri
Üst