CoRsA TEAM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan falcon_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yarın ben biraz sanayiye gidiyim kafamı dağıtayım biraz çay çorba içiyim muhabbet edip ustaların kafasını şişiriyim belki kafama bişeyler yatar
 
Teknoloji işte :) Ama internetten okuduğuma göre bazen rezalet oluyor renk alakasız çıkıyor ton farkı çok belli oluyor falan demişler. Doğruluk payı nedir bilmiyorum..

doğru demişler, benim aracımda da dikkatli bakınca ton farkı belli oluyor. :( ama yinede seviyorum ben spoylerimi :)
 
plastık aksam da boya da ton farkı olabılır arkadaşlar. tamponlar da bıle dıkkatlı bakın renk farkı olabılıyor.
 
off topic
------------

Kasko sigorta yaptırdım cuma günü...

2006 1.2 essentia cd çalar metalik renk.... araç bedeli 16.000 diye geçti

groupama sigorta , eskiden başak groupama idi şimdi 2 şirket birleşmiş...

kasko ( groupama ) : 524 tl , 10 taksit
sigort. ( axa galiba ) : 201 tl, 6 taksit

2 yıllık hasarsızlık var... autoking bile kullanmadım :)
 
plastık aksam da boya da ton farkı olabılır arkadaşlar. tamponlar da bıle dıkkatlı bakın renk farkı olabılıyor.

Ton farkı plastik parçaya direk uygulanırsa ortaya çıkar önce boyaya uygun astarlar Ali abinin verdiği resimde yer alıyor o astar uygulandıktan sonra boya atarsa usta çift kat 10 numara olur renk fakat söyle bir durum var verniklemede hata yapılırda boya matlaşırsa işte o o zaman sakat bizzat denediğimden biliyorum 3 kere boya sökmüştüm :) Birde bilgisayarlı sistem tam karıştırır boyayı ama şöyle bir durumda var araçların üzerindeki boyalar zamanla solar ve yeni boyatacağınız ekipman ile konrast yaratabilir boyayı hazırlatmadan önce aracınızı detaylı boya temizleme işleminden geçirin pasta, cila,boya kouma vs.. Sonra boyayı hazırlayan kişi zaten aracın daha önce boya işlemine tabi tutulmamış bölgenin üzerine yaptığı boyayı sürecektir ve kuruduktan sonraki görüntü araç renginde ise boyayı siler ve boyayı teslim eder.Eğer araç renginde değilse oluncaya kadar uğraşır ;)
 
Son düzenleme:
Geri
Üst