CoRsA TEAM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan falcon_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Fotoğraf göremiyorum, 55 seri lastik olmaz ama, 50 yada 45 tak.
 
Fotoğraf göremiyorum, 55 seri lastik olmaz ama, 50 yada 45 tak.


45 yanak nankangta var michelenden sonra o lastikle yol tutuşum yok olsun istemiorum :D

250-300 hp turbo civic kullanan arkadaşlardan aldığım duyumlara göre petlas'ın performansı gayet iyiymiş onda da 185 55 15 var en ufak ebat ne yapayım karar veremedim ya deli olcam bu gidişle :D

aslında 6,5 et 40 civarı bir jant lazım yoksa daha basamıcam :D
 
185/45/15 ler hoş değil bence, 195/45/15 bulabiliyorsan onlardan tak, hatta T1R felan. 185/55/15 orj. ebat, pek hoş durmuyor malesef. et olayında en masum jant spoon, gayet sıkıntısız.
 
Facedeki grupta bi Tolga var, o sensin o zaman. :D


Castrol yağı hangi araçta kullandıysam hep esti, 10.000 olmadan eksildi gitti yağ, özellikle 5w40 da Opet bence bayağı iyi, Castrole göre hesaplıda.


aynen abi o benim :D . Opeti bilmiyorum ya .Keşke 4 litre yetseydi bizim 1.7lere ... ozaman hesaplı olurdu. Şimdi 10w40tan 5w40 a geçicem inş sıkıntı çıkarmaz traktörüm :D
 
550987_10151122481518466_9062154_n.jpg


Ne kadar sevimlisin sen öyle. :D


Tolga, 1.7 ler hakkında tam bilgim yok, Caner'e güven ama, adam işin hassasiyetinde. ;) :D
 
Corci biraz önce heyecanlı dakikalar yaşattı bana. :D

Sabah işyerine gelirken araç teklemeye, gaz yememeye başladı, dedim filtre kitiyle alakalı bi hata var sanırım.

Sonra en son işyerinin önüne dururken araç kendiliğinden stop etti, zorla çalıştırabildim.

ELM327 ile Torque androidden hata kodunu okudum. P0400 EGR arızası veriyordu.

Arkadaşımın serviste wow (Würth) ile okuduk yine aynı kodu verdi, ve rolanti iyice agresifleşti.

Egr söküldü, içerisine minik bir kum tanesi kadar pislik sıkışmış, valf açık kalmış. Temizlendi ver sorun çözüldü.

Sonra mutlu son, gazlaya gazlaya geldim işyerime. :D :D
 
Corci biraz önce heyecanlı dakikalar yaşattı bana. :D

Sabah işyerine gelirken araç teklemeye, gaz yememeye başladı, dedim filtre kitiyle alakalı bi hata var sanırım.

Sonra en son işyerinin önüne dururken araç kendiliğinden stop etti, zorla çalıştırabildim.

ELM327 ile Torque androidden hata kodunu okudum. P0400 EGR arızası veriyordu.

Arkadaşımın serviste wow (Würth) ile okuduk yine aynı kodu verdi, ve rolanti iyice agresifleşti.

Egr söküldü, içerisine minik bir kum tanesi kadar pislik sıkışmış, valf açık kalmış. Temizlendi ver sorun çözüldü.

Sonra mutlu son, gazlaya gazlaya geldim işyerime. :D :D


Egr nin göz kırpışı :D geçmiş olsun abi
 
Ekleme yapılacak olan yağ aynı sınıf hatta mümkünse aynı marka olmalı, değişimde ise sende geç ortak 5w40 a, 1.3 ler için ideal olan 5w40 ;)

ortak eklemeden kastım yağ değişimini kastetmiştim.yanlış ifade etmişim, verdiğin ekstradan bilgi için teşekkürler:).

beyaz corcinin fotosu çok beğenilmiş, yoğun istek üzerine sahibi devamı olan ikinci fotoyu çekmiş:).

992894_10151693156478466_1885987228_n.jpg
 
Geri
Üst