Cözülemeyen Sağa çekme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Kaan39
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Günde onlarca konu okuyunca bir noktadan sonra beyin cümlelerin bazılarını atlayıp hızlı okumaya çalışıyor :)
 
Aracımı uzun zamandır kullanıyorum. Bu gün kontrol amaçlı tekrar ölçüm yaptırdım. Sağ tekerim 0.5mm geride duruyor. Ve türkiye sartlarinda hicbir aracın aynı mm cıkmazmış ustanın bana söylediği bu. 2-3 araca baktık 2mm 3mm fark olanlar var. Ama şuan sprun yaşamıyorum herhangi bir dalma çekme yapmıyor. Sadece takıntı yaptığımdanmıdır bilemiyorum ama aracın direskiyonu bozuk yolda ve kalitesiz yolda sağa sola çok dönüyor çok oynuyor. Bunuda direksiyonun çok hafif ve aks dingil mesafesinin kısa olmasına veriyorum. Kücük araç sonucta cabuk etkileniyor yoldan. Bu bahsettiğim saga sola oynama ara sokak yollarında 20-40kmlerde ypyor tabi. Bazen uzun yolda 70km lerde de oluyor ama sonucta agır oturaklı araç degil corsalar. Sorun cözüldü
 
Selamlar herkeseaynı sorun bende de var. Aracım 2014 model corsa d direksiyonu bıraktığım anda direksiyon hemen sola yatıyor, saat 11 yönüne geliyor genelde. 4-5 defa rot yaptırdım farklı farklı yerlerde, her defasında rot değerleri çok iyi dendi. Ustama götürdüm direksiyonda bir sıkıntı vardır diye. Test sürüşüne çıktık, direksiyon kolonunda birşey yok dedi. Ön tarafta coilover var bir amortisörcüne götür dedi. Coiloverlari 3cm de kullanıyordum acaba basık olduğundan dolayı mı yapıyor dedim. Normale kadar yukselttim, amortisörcü de onunla alakalı olmadığını söyledi. Kafayı yiyeceğim herkes başka birseydendir diyip bir tarafa gönderiyor. Bir usta dediki direksiyonun altında bir motor var ondandır. Kafam çok karıştı. Sorunu çözebilen var mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes67
Selamlar herkeseaynı sorun bende de var. Aracım 2014 model corsa d direksiyonu bıraktığım anda direksiyon hemen sola yatıyor, saat 11 yönüne geliyor genelde. 4-5 defa rot yaptırdım farklı farklı yerlerde, her defasında rot değerleri çok iyi dendi. Ustama götürdüm direksiyonda bir sıkıntı vardır diye. Test sürüşüne çıktık, direksiyon kolonunda birşey yok dedi. Ön tarafta coilover var bir amortisörcüne götür dedi. Coiloverlari 3cm de kullanıyordum acaba basık olduğundan dolayı mı yapıyor dedim. Normale kadar yukselttim, amortisörcü de onunla alakalı olmadığını söyledi. Kafayı yiyeceğim herkes başka birseydendir diyip bir tarafa gönderiyor. Bir usta dediki direksiyonun altında bir motor var ondandır. Kafam çok karıştı. Sorunu çözebilen var mı?
Aracın kendi amortisör sistemine dön sorun ortadan kalkar.
 
Aracın kendi amortisör sistemine dön sorun ortadan kalkar.
Selamlar tekrardan,

Aracın orjinal amörsitör sistemine döndüm ancak sorun hala devam ediyor. İstanbulda Koç direksiyon dışında baktırabileceğim bir yer var mı?

Koç direksiyon hakkında bir tane bile iyi yorum görmedim.
 
Aleyküm Selam, Aracınızı rota soktunuz mu ? Yani ordaki değerler ne yöndeydi. Sorun direksiyonda mı ?
 
Orjinale dönmeden önce 3 farklı yerde rot balans yaptırdım, hepsi de değerlerin gayet iyi olduğunu söylemişti.
 
Orjinale dönmeden önce 3 farklı yerde rot balans yaptırdım, hepsi de değerlerin gayet iyi olduğunu söylemişti.
Mantıken rot balans da sorun ortaya çıkıyor olması gerekiyor. Jantlarınız da eğrilik olabilir, lastiklerde dişlerinde bir sorun olabilir. Aşağıya video bırakıyorum, bu arkadaş detaylıca soruna değinmiş bakmanızı tavsiye ederim, en azından fikir verir.

 
Lastikleri yenile sorun gidecektir
 
Lastiklerim sıfır ama maalesef sorun gitmiyor. Bana kalırsa iyi rot yapan bir yere gitmekte fayda var. Bir de acaba sorun direksiyonda mı diye düşünmüyor değilim.
 
  • Beğen
Tepkiler: OKANCAANNN
Geri
Üst