Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)
Ynt: Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)
1.4T'da zaten çok fazla bir kampanya yok gözüktüğü üzere. Sadece bilyalarda ve işçilikte var. Bilyaların değişimi gerekli görülmez ise sadece işçilikte bir indirim var.
Dizeller için kampanyanın etkisi biraz daha fazla. Debriyaj işinin maliyetli olduğunu zaten biliyordum o nedenle aracımda herhangi bir sıkıntı olamamasına rağmen yolculuk sonlarında motor kaputunu açıp kokluyorum. Olası bir aşınma ya da yanmaya karşı teşhisi önceden koyabilmek için.
(Bazı Insignia kullanıcılarında ve İngiltere'de bir Astra J kullanıcısında debriyaj balatasının erken bitmesi ile ilgili sorunlar okumuştum. Bitiren kişiler de sürüş konusunda çok acemi olmadıklarını, kullanıcı hatasından kaynaklanmadığını ve hiçbir şekilde garantiye girmediğini biliyorum.)
Ynt: Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)
Ben eski Corsa D aracımda epey bir kokutmuştum debriyajı. Hatta bir yokuşu geri viteste çıkmaya çalışırken, debriyaj kavrama yapmayacak kadar ısınmıştı. İstanbul trafiğinde özellikle yokuşlarda sık sık kokuyordu. Ama değiştirmek zorunda kaldım mı? İlginç bir şekilde hayır, 102500km'de sattığımda hala üzerinde ilk debriyajı duruyordu ve en ufak bir kavrama problemi yoktu.
Astra'da da henüz 4000km'lik birlikteliğimizde 2 sefer debriyajı kokutmayı başardım, yine yokuşta kavrama yapmaya çalışırken, şimdilik bir sorun yok
Debriyajın nasıl kullanılması gerektiğini gayet iyi bildiğimi düşünüyorum, ama nedense bu yeni Opel'lerde koku sık oluyor, yine de en azından çabuk bitme sorunu olmadı.
Babamın 2001 model opel vectra 1.6'sını da uzun süre kullandım, ama onda hiç koku problemi olmadı. Sanıyorum artık balatalarda asbest kullanımı tamamen yasaklandığı için yeni araçların debriyaj balatalarının ısıya dayanıklılığı eskilere göre daha az.