Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan drwaverunner
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)

Güleriz ağlanacak halimize. Herhalde yakında arabaların altını açtırıp Fred Çakmaktaş gibi kullanmaya başlarız. Ne güzel benzin derdi yok, balata bitti derdi yok, alttan-üstten ses geldi derdi yok general_HAHA general_HAHA general_HAHA
 
Ynt: Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)

o zamanda ayakkabı alırız paso :)
 
Ynt: Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)

avukatakın link' Alıntı:
İyi de arkadaş biz hiç mi yokuş çıkmayacağız ? sanırım artık yokuş yolların başına trafik levhası koyacak karayolları "dikkat opel astra j burada baskı balata yer"  :)
045thumbsup 045thumbsup
 
Ynt: Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)

avukatakın link' Alıntı:
İyi de arkadaş biz hiç mi yokuş çıkmayacağız ? sanırım artık yokuş yolların başına trafik levhası koyacak karayolları "dikkat opel astra j burada baskı balata yer"  :)

o kadarda değil her yokuşta debriyaj balatası bitecek değil ya
 
Ynt: Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)

Daha önce de yazmıştım, debriyaj balatası bende de 2 kere koku yaptı. Ama henüz bir kavrama problemi yaşamadım. Hatta eski Corsa D ile olan maceralarımı konunun başında görebilirsiniz.
Kilometre 5000'de benim, bakalım sn. Hakan'ın kilometresine gelince benimki de yolda kalacak mı?
Açıkçası bence Hakan Bey'in de debriyaj balatasının bitmesinin daha önce koku yapmış olmasıyla pek bir alakası yok. Zannediyorum ki kavrama sisteminde bir üretim hatası vardı ve debriyaj pedalını bıraktığı halde bir miktar kavrama boşluğu kalıyordu ve bu bir süre sonra balatayı bitirdi. Ama bu durumda da ara sıra yokuş çıkarken falan çekmeme, devir saatinin yükselmesi gibi sorunlar olurdu.
Bir diğer ihtimal de balatanın teslimattan önce, ya da serviste bir şekilde müşteriden habersiz olarak bitik bir balata ile değiştirilmiş olma ihtimali ki burada kimsenin günahını almamak lazım yani sadece bir olasılık ve maalesef ülkemizde zaman zaman oto servislerinde/tamircilerinde böyle olayların olduğunu duyduğumuz için insanın aklına bu olasılık da geliyor.
 
Ynt: Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)

işte aslında esas balata bitmesinin sebebinin ortaya çıkması gerekiyor bu durumda
yarın bir gün başka bir parçadan kaynaklanan sebepten dolayı yeniden problem yaşamam inşallah
 
Ynt: Debriyaj ve Baskı Balatası Fiyatları (1.3 CDTI & 1.4T)

Balata yırtılmış ta olabilir. Balata da kopma da meydana gelebilir. İmkanınız olsa da sökülürken başında dursanız .
 
Geri
Üst