Dediğim gibi şarj sorunu, bence bir an önce yaptırın. Başıma geldi 50 liralık konjektörü değiştirmeyi sürekli salladım, kadranım bozuldu. çıkmasını zorla 300tl ye aldım
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bugün bir Özel Opel servisine gittim. Durumu anlattım. Sizlerin dediklerini de (akü ve şarj konusu) belirttim. Usta, benim de aklıma önce o geldi dedi. Aracı bilgisayara bağladı. Aküye ve şarja baktı. Her şey normal, sorun kadrandan dedi. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Orijinalini almayı unut çok pahalı, çıkma bulalım dedi. Ben de şimdilik kalsın, ben sana döneyim dedim.
Aklıma takılan şu ki, kadran bozuk olsa bile nasıl oluyor da bir çalışıp bir çalışmıyor. Bozuksa bozuktur ve hiç çalışmaz. Anlamadım gitti. Bir öneriniz varsa açığım. Herkese teşekkürler...
Kadran bozulduğu an araç fazla şarj alıyor. Bozulmadığı zaman sorun yok haliyle. O yüzden sorun göremez. Eğer kadran sapıttığı an araç bilgisayara bağlı olsaydı, yükselen değeri okuyabilirdi. Bunu ustanıza iletin, bir değerlendirsin.
Bu sözüm üzerine şayet İyi bir elektrikçi usta ise Şarjı söker, dükkanında dinamoya bağlar, birde sayacı olur, kendiliğinden çalışır, o sayyaç en yüksek değerde takılı kalır, sonra elde edilen en yüksek akım değerini görebilir.
Bununla uğraşacak usta yoksa yada elinde ekipman yoksa, konjektörü değiştirmenizi öneriyorum. Sorununuz %99 düzelecektir. Kadran bozuldu mu tamamen gidiyor, bilginize. Konjektör 50 lira.
Bu aracın kronik bir durumudur, fakat usta bilgisayara baktığında ufak tefek sapma bekliyordur. Bazen onu göremeyebilir, anlık büyük sapmalar yapabiliyor.
bence aracın kadranı arızalı konjektor arıza yaparsa sarj lambası hic yanmıyor daha önce başıma gelmişti hatta arac sarjıda kestigi icin tum gucu akuden alıyor zaten şarjı normal demiş usta