Bence arkadaşlarında dedikleri gibi direksiyonu tutuş kadar, direksiyonun derinlik ve yükseklik ayarıda önemlidir... Bence direksiyonu tutmaktan daha da önemlidir...
Aracım 3. sahibiyim.... 2. sahibi aracı (satın aldığından bana satana kadar) 2 yıl boyunca buyuna çok uyumsuz kullanmış ve farkında da değil... " Aldığımda böyleydi farketmedim, alıştım gittim " dedi....
Aracı aldığımda denemek için test sürüşü yaptım ve direksiyon araca paraleldi resmen....
Tek el avuç ayasıyla çevirmek ölümdü, hele parklarda... Önceki sahibiyle de aynı boydaydık...
Koltuğu çok az yükselttim ve direksiyonu yukarı kaldırdım, belli bir süre kullandım ve alıp almayacağımı yarın bildiririm dedim, ertesi gün aracı satın almak için buluştuk ve adam ben salakmışım ya, 2 yıl ölmüşüm, elim dizime çarpıyormuş, ben farketmemişim dedi
yok böyle birşey ya....
Ben hayatta direksiyonu paralel ve koltuğu yatık araç kullanamam, kısacası şu ki önce direksiyon derinlik, yükseklik ve koltuk yükseklik ayarlanmalı....
Ben
Genelde Ş.içi tek el,
saat: 00:00
Çok müsait ve lakasız yollarda sol dirsek kapıda tek el,
saat: 09:45
Daha önce arkadaşın dediği gibi çok nadir, uzun yolda kollar ağrıdığından,
saat: 06:30
Sert virajlarda,
saat: 09:15 :good:
Kesinlikle dikkat ederim ve artık refleks oldu, her ışıkta elim hangi pozisyonda olursa olsun trafik ışıkları için yavaşladığım da ise
saat: 09:15:good: Çok şeritli yollarda sapak için araçlar çok ani şerit değiştirebiliyorlar....
Doğru olduğunu söylemiyorum ancak şu 10:10 ve 09:15 olayını denedim alışmış kudurmuştan beterdir hesabı yapamıyorum
Bu arada saat de 01:55 olmuş... Herkese kazasız sürüşler ve iyi geceler