e36 kasa 320i düşünüyorum ne diyorsunuz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan phoenixs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
teşekkür ediyorum yorumlar için kısmetse 23 bin tl ye kadar bi e36 320i alacam tüp + sunroof şart :) olmak koşulu ile
 
Ben olsam Sıfır motorlu bakımlı yıpranmamış bir e30 alır keyfime bakardım :) Çünkü Bakacağınız e36 kasa bmw lerde şöyle bir tesbit yaptım.Dayımda heves etmiş illa araştır diyordu.e30 kasaların motor ömrü bittiği için(genellikle) sıfır motor yaptırıyorlar..Ama e36 lar yeni yeni ömrünü tamamlıyor veya maximum 50.000 km sonra motor istiyecek km'lerde oluyorlar.200.000 de motor yapılmamış bir bmw ye 20 25.000 tl arası para vermek bence mantıksız.Çünkü bmw nin Yıpranmamışını bulmak çok zor.Çoğu Bmwler tabiri caizse ''Şahinden inme Bmw'ye binme'' kişilerin elinde..Karar sizin. :)
 
Bende ciddi ciddi e 46 düşünmeye başladım ama motoru ne olsun diye düşünüyorum...
 
mümkünse imkanın varsa 3.23 almanı tavsiye ederim gerçekden bmw ye bindim dersin
 
isabetli bir karar sorunsuz ve tatmin edici bir motor ama 2500 cc vergisi Türkiyede ne olur bilmiyorum.

üstat yıllık 320 tl gibi bir şey tutar zaten 97 ye kadar e36 kasada 3.23 üretildi yani 160x2 gibi bir şey tutar.. paramı bence öyle bir araç için o vergi bedava zaten o vergiyi ödiyemiycek biride hiç almasın binmesin o araca hiç bir masrafının altından kalkamaz.

arabada eski falandır ama öncedende yazdım yüksek motorlu olduğu için normal 3 kasalardaki 1.6 2.0 larında olmayan zamanın ilerisinde pek çok donanımı var.. çoğunda deri elektrikli koltuklar sunroof çift taraflı dijital klima 4 yada 6 airbag abs espde yanlış hatırlamıyorsam olması lazım.. ve 170 beygir bütün bunlar 320 tl vergiye :)
 
bakalım zaten aldığım arabaya bin TL lik PERİYODİK bakım yaptıracam yağ + filtre değişimi 4 teker sök bak içersine felan zaman aşımı malzemelerini felan bin tl eski araba için güzel rakam sonra koy yakıtını :) wududuudud :)

nerde o bin tl'lik bakım?

benim aracımın periodik bakımları taş çatlasın 250 tl tutar. ki ben en pahalı yağlardan alırım, castrol edge 0-30.
200 lira kadar yağa, 40 liraya da filtre setleri var. kendimde değiştiririm mis.

bmw de önemli olan ne yaş ne km'dir. coluğun çocuğun elinde ezilmiş bmw alırsan adamın anasını ağlatır.

bmw masraf açar sözü de burdan gelir. mercedes'e göre daha spor bi karakteri olduğu için daha çok ezilir. herkes senin gibi "wududududu" yapasa olacak o dur :D ben aracımı bir kere bile kesiciye sokmadım.

benim aracım 180 bine dayandı. geçen antifiriz koyduk usta şöyle bi bastı geldi ben bu yaşta böyle giden 320 görmedim dedi.

parçası da çok pahalı değil. bugüne kadar değiştirdiğim en pahalı parça 400tl lik benzin pompası oldu. lpg olduğu için az benzinle binmekten kaynaklanmış.

kısaca, 3 fazla ver temizini al.
 
bmw de önemli olan ne yaş ne km'dir. coluğun çocuğun elinde ezilmiş bmw alırsan adamın anasını ağlatır.

bmw masraf açar sözü de burdan gelir. mercedes'e göre daha spor bi karakteri olduğu için daha çok ezilir. herkes senin gibi "wududududu" yapasa olacak o dur :D ben aracımı bir kere bile kesiciye sokmadım.

zaten o bmw lerde genelde bir önceki sayfadada yazdım 3.16 ve 3.20 ler oluyor çünkü her zaman 3 kasa içinde en makul alınabilicek fiyattan vergiden kaskodan ötürü bu kasalar oluyor.. gençlerinde en çok ezdiğii bu kasalar oluyor

3.20 üstünü genelde biraz daha maddi gücü yerinde gerçekden bmw ruhunu tatmak isteyen zengin kesim alıyor o yüzden o kesim hem ezmiyor hem güzel kullanıyor motor hacmi yüksek olduğu için zaten araç kendinide ezdirtmiyor.. alanlarda genelde resmi servislere sokup kuruş masraf ve bakımdan kaçmıyor..

ben hala kuruçeşmede etilerde bebekde sitelere girdiğimizde garajlarda e36 kasa 3.25 3.28 bolcana görüyorum tertemiz dipdiri ilk günkü gibi.. birde vectra b kasa görüyorum çok ilginçdir. :)
 
bmw ara kasa alınmamalı derim parçası olsun tamiri olsun sıkıntılı araçlardır 23bin tl ye kadar 94-96 bmw ye binmek ne kadar mantıklı ki 99 model alan üstelik 24-30 arası okadar kişi var ki :)
 
Geri
Üst