Arkadaş baskı balata yakmış. kullanım hatasını kabu etmez ve hemen kabahatı opel'e bulur. işte en kolay çozüm. at çamuru kurtul. hiç düşündünüz mü acaba easytronic şanzuman kullanmayı biliyormuyuz?
Kullananların %99 u bilmiyor eminim. Bilmediklerini de kabul etmezler gelir serviste yaygara koparırlar. bu hep böle olmuştur. Sen komur le falan yorma kafanı. doğru kullan bişey olmaz. ayrıca tam otomatık şanzuman bir arıza yaparsa 10.000 ytl den aşağı kurtulamazsın.
Kullananların %99 u bilmiyor eminim. Bilmediklerini de kabul etmezler gelir serviste yaygara koparırlar. bu hep böle olmuştur. Sen komur le falan yorma kafanı. doğru kullan bişey olmaz. ayrıca tam otomatık şanzuman bir arıza yaparsa 10.000 ytl den aşağı kurtulamazsın.
eee bizim gibi easytronic sahipleri ne olacak şimdi
herkes kurtulmuş biz yeni başlıyoruz.
Ben yeni aldım aracımı inşallah sorun çıkarmadan uzun zaman binmeyi hayal ediyorum.
Ama her türlü bilgiyi de edinmeye çalışıyorum tabiki.
Şimdi özetleyecek olursak; Vites geçmez ve ekranda da F diye hata alırsak, beyin değişecek, baskı balata değişecek vs. gibi serviste 4-5 bin liralık masraf çıksa bile bunu bir ustaya kömürlerini değiştirterek 100 liraya felan halledebiliyoruz öyle mi?
Kronik dediğiniz şey nedir onu da tam anlayamadım kömür bitecek bu mu yoksa bu beyin arıza yapacak bu mu? arıza yapan beyin programlanıp yoluna devam ediyor mu yoksa ciddi yukarıdaki gibi nerdeyse çin malı bir araba fiyatı kadar fatura mı çıkıyor.
Netleştirirseniz ona göre binmek isterim aracıma. Tecrübeleriniz bizim gibi yolun başındakilere çok faydalı olur.