eminmisin....ne zaman oldu bu...yazmak istemiyorum ama olmayan seyleri yazıyorsun gerek yok
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
hadi abi hadibugra yazdıklarınla ilgisi yok konunun okumamıssın yazılanları
daha once videolar bolumune koydugum calibrayı gormedin herhal.....istersen bir daha koyayım aradaki farkın ne oldugunu gor 2000 cc den ayni kapak ve blokla 900 hp...bos konusuyorsun erhan zaten turbo letten bahsediyorum ama turbo ecotecten bahsetmiyorum yani ecotec icin hayal bunlar tabi
eyvallah alimSTANDART BİR C20XE HERZAMAN İYİDİR.. ECOTEC KISIK BİR MOTOR ATMOSFERİK VE TURBO UYGULAMASI DAHA PAHALIDIR ÇÜNKİ DAHA ELEKTRONİKTİR KARA DÜZENİ DAHA AZDIR. BU X20XEV İN HANDİKAPIDIR. C20XE DOĞUŞTAN BİR ADIM ÖNDEDİR AMA SAĞLAMLIK YÜKLEME KONUSUNDA PARA SORUN DEĞİLSE Bİ KERE DAHA DÜŞÜNÜN ÖRNEKLERE BAKIN KIRILAN KIRILMAYAN ARABALARA BAKIN.
Hakan abilerin astra bertoneyi bilmeyen yoktur sanırım gücünü. aramızdan gösterin hiç dışardan araba bakmaya gerek yok etrafınızda kırılmadan senelerdir kullanılan yuklu örnek gösterin.
tüm opc araçlar x20xevin beğenmediğiniz alt yapısı ile gidiyor gerek atmosferik gerek turbo.
aynı şekilde bir vectra b gt egzantriği ve headersı bizim x20 leri zaten c20 düzeyine çıkartıyor bunuda unutmayın
pahalı bi uğraş bence güzel bi tartışma ortamı var hepimiz aynı kafa insanlarız kimse kimseyi kırmasın sözüm herkes için