ecotec x20xev li gsi cılar burayaaa.....!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan naer8481
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bende kat ve egr iptali,filtre,headers,son susturucu war...gt yi bilmiom her hafta değişio,cüneyt abimiz açıklama yapar,sadece powercap,filtre,son susturucuyu bılıorum.
 
Son düzenleme:
stepneyi çıkar 13 saç jantları tak arka koltkları sök :D
bunlara hiç gerek yok ki
ferrariyle yarışmayacak c20xe ile yarışacak
bence harcanacak benzine; şey pardon lpg ye yazık
(daha önce aynı aracı lpg de geçti de...) :D:D:D
 
yalnızca power cap var egsoz orijinal (sadece eksoz ucu var) filtre de (kutuici) yok ....dynoda 157 hp ancak veriyor...filtre olmadan power capin ya da chip olmadan hic bir etkisi yok...headers yok..arac stock tur....dynoya da cıkarabiliriz garaj 35 in dynosunda zaten gucunun ne oldugu belli arkadaslar biliyor yurumeden bakabiliriz denizliye gidicem ben de cuma gunu donemeyebilirim kızımın yanına gidicem finalleri bitiyor alıp gelicem
 
tamam abi sorun değil,haberleşirz ben seni cuma ararım olmadı cumartesı bakarız ..
 
...
 
Beyler burada yokken neler olmuş, ama birazda ayıp kaçmış koskoca forumda burası xe şurası xev bölümü oraya yürü buraya gelme gibi tabirler olmamalı sonuçta burası bir site herkes heryere girmekte serbesttir.

Üstelik yanlış teknik ifadeler var eco aslında ekonomik motor anlamına gelmesede sonuç olarak x motor hiçbir zaman c motor gibi olamaz belki çok iyi xev ler vardır ama onlarada xe den güçlü demek sadece kendini kandırmaktır örnek olarak bir xev ile bir veya bir sürü xe geçmekte xev motorun xe den üstün olduğunu göstermez cüneyt bey bunu söylemiş ve aslında yanlış birşey söylememiş ama tabir olarak sanki biraz xev i aşağılar gibi olmuş o yüzden de tepki almış ama ben sonuçta karşılıklı olarak bu tarz durumlara girmeyelim derim çünkü sonuçta hoş görüntü oluşmamış ikiside opel kim geçerse geçsin kasmaya gerek yok
 
Cengiz Bey ecotechçilerden hiçbiri bizim makınalar xe den güsel,güçlü şöyle böyle demedi zaten,ama cüneyt abi öle bi girdiki konuya '' bi hiçle uğraşıosunuz fln die,ecotech şöle böle dedi.sonuçta herkesin opeli kendine güsel..bisim sayfamıza yazan sfi cıda war astra g ecotech çide forum herkese açık..biz ecotech nasıl? alınır mı dıe sormuoz,iyi kötü araçlarımızı konuşup neler yapılabılır,ecotecın kısıtlı bı motor old ve nasıl daha gusel yürüyeceğini konuşuoz.herkese saygılı üslupla yaklaşıoz,ama herşey karşılıklı değil mi?saygı en başta !!
 
Tabii haklısınız saygı en önemli olanı

Bende her iki motor kullanan iki opel var ve açıkçası yakın zamana kadar xev e bende kızıyordum çünkü rölanti tutmamadan tut fazla yakmaya alt devirlerde çekiş düşüklüğüne kadar her sorunu yaşamıştım ama işin aslı otomobili ilk aldığım günden beri teknik olarak hiç ilgilenememiştim, bir gün xev motorun alt devir torkunun fabrika verilerinde xe den iyi olduğuna dikkat edince bu işte bir iş var diye motoru incelemeye başladım ve bendeki vakum hortumlarının neredeyse tamamının yanlış yerlere bağlı olduğunu fark ettim halbuki daha önce otomobilin çeşitli sıkıntılardan dolayı servise girip çözüm için egzos boğazı temizleme rölanti ayarlayıcısının, debimetrenin ve bunun gibi yığınla arızalı olması muhtemel şeyleri öne sürmelerinin yanında hatalı boruları bile fark etmemiş olduklarını düşününce çözümü kendim yaratma yolunu seçtim,

sonuç olarak xev motorda olan ama sfi da olmayan bazı vakum borularının çoğunun yanlış bağlı olup doğru bağlandığında otomobilin karakter değiştirdiğini ve sfi motora yakın yürümeye başladığını gördüm

Kısacası yıllardır sfi kullandıktan sonra xev motoru başta hiç beğenmememe rağmen motoru biraz toparlayınca abartılan sorunların çoğunun hatalı bağlantılardan oluştuğunu düzeltince sorun kalmadığını xev in de sağlam yürüdüğünü görmüş durumdayım bu yüzden ne xev i aşağılayalım ne de sfi dan üstünüz diyelim doğrusu budur derim
 
Geri
Üst