- Konuyu Başlatan
- #441
eyvallah kardeşim teşekkür ederim...abi maşallah mükemmel gerçekten.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
eyvallah kardeşim teşekkür ederim...abi maşallah mükemmel gerçekten.
süper!!!merabalar bir tanede bende var 94 astra cabrio, gsi 94 body kitli ama motor x20xev
iyidir yeğeeen
sen nasılsın...
mesele yaş değil yeğeeen...bende ıyıde su yegeenn olayını anlamadım ben 31 yasındayım sen 29 dayı dıyecennn dayıı
Tabii haklısınız saygı en önemli olanı
Bende her iki motor kullanan iki opel var ve açıkçası yakın zamana kadar xev e bende kızıyordum çünkü rölanti tutmamadan tut fazla yakmaya alt devirlerde çekiş düşüklüğüne kadar her sorunu yaşamıştım ama işin aslı otomobili ilk aldığım günden beri teknik olarak hiç ilgilenememiştim, bir gün xev motorun alt devir torkunun fabrika verilerinde xe den iyi olduğuna dikkat edince bu işte bir iş var diye motoru incelemeye başladım ve bendeki vakum hortumlarının neredeyse tamamının yanlış yerlere bağlı olduğunu fark ettim halbuki daha önce otomobilin çeşitli sıkıntılardan dolayı servise girip çözüm için egzos boğazı temizleme rölanti ayarlayıcısının, debimetrenin ve bunun gibi yığınla arızalı olması muhtemel şeyleri öne sürmelerinin yanında hatalı boruları bile fark etmemiş olduklarını düşününce çözümü kendim yaratma yolunu seçtim,
sonuç olarak xev motorda olan ama sfi da olmayan bazı vakum borularının çoğunun yanlış bağlı olup doğru bağlandığında otomobilin karakter değiştirdiğini ve sfi motora yakın yürümeye başladığını gördüm
Kısacası yıllardır sfi kullandıktan sonra xev motoru başta hiç beğenmememe rağmen motoru biraz toparlayınca abartılan sorunların çoğunun hatalı bağlantılardan oluştuğunu düzeltince sorun kalmadığını xev in de sağlam yürüdüğünü görmüş durumdayım bu yüzden ne xev i aşağılayalım ne de sfi dan üstünüz diyelim doğrusu budur derim
eyvallah KARDEŞİMmaasallah.. spoonlar da guzel..