- Katılım
- 7 Eki 2007
- Mesajlar
- 45
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 6
- Yaş
- 50
bu olayın birkaç nedeni ve sonucu var şöyleki sizin verdiğiniz bilgiler ışığında ilk seçenek sistemde kaçak var kontrol edilsin şayet yoksa bu arabaların soğutma sistemi kapalı devre ve basınç altındadır kayıp olmaz en kötü ihtimal silindir kapak contası su kanallarında meydana gelen yanma ve zamana bağlı çürüme neticesinde suyu silindir kafasına vermek suretiyle eksiltir kaçak az miktarda olduğu için çalişma ve performans açısından ilk zamanlar farkedilmez ama sonradan ilk çalışmalarda silkeleme yapar buji ıslandığı için kuruyunca geçer kısa sürer 20 saniye kadar ama kaçak birkaç silindirde ise daha sarsıntılı olur tecrübeyle sabittir kontrol için buji sökülür bakılır paslı ise durum ciddi tedbir alınıp motor açılmazsa büyük masraf açabiliyor işinin ehli kişilerin bakması tavsiye edilir.
Son düzenleme: