elektrikli araçları yıllardır yakından takip ediyorum zira elektrikli motorsikletede binmişliğim sürmüşlüğüm var..
elektrikli araba sadece ve sadece bu fransızların bir takıntısı dünyada almanlarında japonlarında elektrik üstüne argesi var ama verimli olmadığı için piyasaya bu tür araçları çıkartmaya lüzum gereklilik görmüyorlar japonlar denemeler yapsalarda onlarında elle tutulur bir girişimi yok pure elektrikli araçlarda..
kaldıki pure elektrikli araçlar menzili vasat ötesi bataryaları çabuk bitiyor zaten kiralama olayının esas çıkış noktasıda budur bu yasada zaten bana göre aylar önce fluence için hazırlanmış bir yasa yada fluence a göre ayarlanmış bir yasa türkiyede elektirkli fluence ı üretme kararı aldılar şimdi sorarım fransızlar aptalmıdır da elektrikli fluence bu kadar iyi olsa niye kendi ülkelerinde üretmezler..
fransada elektrikli araçların sayısı ne kadar.. kendi ülkelerinde satamadıklarını burada satmaya çalışıyorlar..taksicelere özel indirim olucakmış bir taksi 24 saat çift şöför çalışır ona hangi batarya hangi elektrik hangi menzil dayanır ...
arkadaşlar ben bu elektrikli araçları 90 lılardan beri yakından takip ediyorum inanın elle tutulur bir şey hiç bir firma yapamadı pure elektrikde en sonunda 90 lıların sonunda bakdılarki elektrikden bir halt olmuyor hybrid furyasını çıkardılar elektriğin yetersiz kaldığı bittiği yerde benzinli motor devreye giriyor ama buda tutmadı pek çok marka hybridlerini üretimden kaldırdı yada üretim sayısını çok düşürdü tüketim olmadığı için..
90 lılarda clio nun elektriklisinin menzili 120 km di 2011 fluen cın elektriklisinin menzili 160 km 20 yılda topu topu 40 km menzili yükseltmişler..
bu elektirk furyasıda gelip geçicidir normal içden yanmalı dizel benzinli motorlara alternatif bir yakıt yada basit çevirici kitlerle tıpkı lpg gibi alternatif yakıt bulunmassa bu elektrikli araçlar bir işe yaramaz ancak şehir içi mesken yerlerinde kısa mesafe git gel de işe yarar oda smart vari araçlarda güzel olur.. bir semtten bir semte kısa mesafe git geller için ideal olur..
bu elektrik furyasında teslayı bunun dışında tutuyorum kaldıki onun bile menzili 320km falandı fiyatıda 120 bin euro..
dünyada gemiler trenler kepçeler deniz altılar savaş uçakları normal uçaklar v.b aklınıza gelebilicek pek çok motorlu araçlar makinalar benzin mazot türevi yakıtlarla çalışıyor o yüzden alternatif bir yakıt şart..
elektrikli araba sadece ve sadece bu fransızların bir takıntısı dünyada almanlarında japonlarında elektrik üstüne argesi var ama verimli olmadığı için piyasaya bu tür araçları çıkartmaya lüzum gereklilik görmüyorlar japonlar denemeler yapsalarda onlarında elle tutulur bir girişimi yok pure elektrikli araçlarda..
kaldıki pure elektrikli araçlar menzili vasat ötesi bataryaları çabuk bitiyor zaten kiralama olayının esas çıkış noktasıda budur bu yasada zaten bana göre aylar önce fluence için hazırlanmış bir yasa yada fluence a göre ayarlanmış bir yasa türkiyede elektirkli fluence ı üretme kararı aldılar şimdi sorarım fransızlar aptalmıdır da elektrikli fluence bu kadar iyi olsa niye kendi ülkelerinde üretmezler..
fransada elektrikli araçların sayısı ne kadar.. kendi ülkelerinde satamadıklarını burada satmaya çalışıyorlar..taksicelere özel indirim olucakmış bir taksi 24 saat çift şöför çalışır ona hangi batarya hangi elektrik hangi menzil dayanır ...
arkadaşlar ben bu elektrikli araçları 90 lılardan beri yakından takip ediyorum inanın elle tutulur bir şey hiç bir firma yapamadı pure elektrikde en sonunda 90 lıların sonunda bakdılarki elektrikden bir halt olmuyor hybrid furyasını çıkardılar elektriğin yetersiz kaldığı bittiği yerde benzinli motor devreye giriyor ama buda tutmadı pek çok marka hybridlerini üretimden kaldırdı yada üretim sayısını çok düşürdü tüketim olmadığı için..
90 lılarda clio nun elektriklisinin menzili 120 km di 2011 fluen cın elektriklisinin menzili 160 km 20 yılda topu topu 40 km menzili yükseltmişler..
bu elektirk furyasıda gelip geçicidir normal içden yanmalı dizel benzinli motorlara alternatif bir yakıt yada basit çevirici kitlerle tıpkı lpg gibi alternatif yakıt bulunmassa bu elektrikli araçlar bir işe yaramaz ancak şehir içi mesken yerlerinde kısa mesafe git gel de işe yarar oda smart vari araçlarda güzel olur.. bir semtten bir semte kısa mesafe git geller için ideal olur..
bu elektrik furyasında teslayı bunun dışında tutuyorum kaldıki onun bile menzili 320km falandı fiyatıda 120 bin euro..
dünyada gemiler trenler kepçeler deniz altılar savaş uçakları normal uçaklar v.b aklınıza gelebilicek pek çok motorlu araçlar makinalar benzin mazot türevi yakıtlarla çalışıyor o yüzden alternatif bir yakıt şart..