en kaputtaki taş izleri:(

tamam kardeş onu anladıkta.. ben metodu merak ettim.
yeniden boyamı yapıyorlar... yoksa özel bi dolgumu yapıyolar.. işte ne bileyim özel bi madde mi kullanıyor..
ben kullanılan metodu merak ediyom....
Taş izlerini gidermek için ne yaparlar bilmiyorum ama galiba lokal boya.
 
arkadaşlar benmde başıma geldi yaptırdım ben o bölgeler önce zımparalanıo sonra vakum denilen alet war onunla çekilio sonra yeniden boya atılıo o bölgelere
 
bende de safir siyah astra h war , bendekiler de sorun , sakın ama sakın boya yaptırtma , aracının değeri dü$er yazık edersin , serwisten aracın boya kodunu öğren sora bi boyacıda rütü$ için bi miktar yaptır incecik bi de fırça al kendin çok belli olanları kapat ama her deliği kapamaya çalı$ma çok göze batanları yap sonra çirkin gözükür . ben bugün aldım 50 gr rütü$ için boya kendim yapıcam ufak tefek yerlere , ama bu i$lemden sora kaput a koruma yaptır , ben de yaptırıcam yağmurların bitmesini bekliorum ankarada :)
 
boya kodunu öğrenmek için illa servise gitmenize gerek yok boyacı zaten bulur o kodun yazılı olduğu yeri...
ben nevşehirde bu tür malzemeleri (oto boyası vs) yapan bir yer buldum elinde opelin renk katoloğu vardı, kaputu açtı ve sol tarafta ön tekerin takozunun orada renk yazısı olan siyah bir kısım vardı oradan rengi buldu ve hazırladı...
yanlız en a 100 gr hazırlanıyor dedi ve 6 liraymış 100 gramıda
bende öndeki taş izleri için aldım... kırtasiyeden 0 numara fırça aldım uyguladım yanlız uyguladıktan sonra biraz pasta ile boyadaki fazlalıkları aldım ve cilaladım hafif belli oluyor (altını çelik macunu ile doldurmak gerekiyormuş) ama en azından paslanmaya karşı bölgeleri korumuş oldum...
 
bu arada auto king te sağ arka kapıda biraz çizik vardı neyse orayı boyadılar birde vernik attılar ama geçen baktım vernik bazı yerlerinden baloncuk şeklinde patlamalar yapmış ve işçilik hiç iyi değil...
kasko bozulmadan yaptıralım dedik ama keşke hiç girişmeseydim...
bence yapılan işçilik berbat autoking dışarıdan cafcaflı duruyor ama içeride bir şey yok ha bu arada verniği yaparken benzin kapağı, onun etrafı ve stop hep uçuşan vernikle kaplanmış. elimi sürdüğümde pütür pütür geliyordu... ince pasta sonra cila ile uğraşıp temizlemiştik....
 
söylenenlere aynen katılıyorum. ayrıca pas varsa 0 numara su zımparasıyls fazla bastırmadan hafif zımparalanırsa ve daha sonra boyanırsa iyi olur derim.
 
forumu biraz kurcalarsanız auto king için hiç de iyi şeyler söylenmediğini görürsünüz. ben de aracıma boya koruma ve detaylı temizlik yaptırmayı düşünüyorum ama autokinge hayatta götürmem. kimseye de tavsiye etmiyorum
 
auto kıng e gitme kardeşim beş para etmez işçiliği var
eğer taş izleri seni çok rahatsız edecek şekilde çoksa kaputu komple boyatmanı tavsiye ediyorum çünkü kaput ısınan bir yüzey olduğu için rütuş boya tutmuyor
 
bu arada auto king te sağ arka kapıda biraz çizik vardı neyse orayı boyadılar birde vernik attılar ama geçen baktım vernik bazı yerlerinden baloncuk şeklinde patlamalar yapmış ve işçilik hiç iyi değil...
kasko bozulmadan yaptıralım dedik ama keşke hiç girişmeseydim...
bence yapılan işçilik berbat autoking dışarıdan cafcaflı duruyor ama içeride bir şey yok ha bu arada verniği yaparken benzin kapağı, onun etrafı ve stop hep uçuşan vernikle kaplanmış. elimi sürdüğümde pütür pütür geliyordu... ince pasta sonra cila ile uğraşıp temizlemiştik....

Maalesef Autoking de sıkca yasanan bir durum, bende her sene kaskonun mini onarım hizmeti ile tampon çiziklerini yaptırıyorum, bütün dodiklere boya bulaşıyor, saga sola tasırıyorlar,işçilik hiç özenli değil :(
 
kapıyı bir yapmışlar yarısı yapılmış yarısı yapılmamış birde adam diyorki 4 hakkınız buraya gitti e dedim başta böyle demediniz adam bana birde biz yıllardır bu işteyiz falan filan hikaye kesiyor...
onun için birazcık parayı vereceksin sağlam bir yere yaptıracaksın olmuyorsada fırçanı basacaksın....
bunlar bedava yapıyoruz iş bu kadar olur anlayışındalar...
 
Geri
Üst