En Pratik Ticari; Fiat Fiorino

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 06Berkay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kango otomobil ruhsatlı. VW denk gelirse o da otomobil ruhsatlı olmak zorunda :)
Umarım istediğin gibi bir araç bulursun abim Caddy’de çok güzel araba keyif alırsın kullanırken :)

Konudan bağımsız ama şu anda sıfır bir ticari araba almak istesem ilk tercihim Caddy olurdu çok fena yapmışlar (arka tasarım hariç) yok yok arabada...
 
  • Beğen
Tepkiler: omeroz
Umarım istediğin gibi bir araç bulursun abim Caddy’de çok güzel araba keyif alırsın kullanırken :)

Konudan bağımsız ama şu anda sıfır bir ticari araba almak istesem ilk tercihim Caddy olurdu çok fena yapmışlar (arka tasarım hariç) yok yok arabada...
Yeni Combo'lar da hiç fena değil ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay
Yeni Combo'lar da hiç fena değil ;)
Kesinlikle abi Combo da bu konuda ikinci sırada, zamanında incelemesini yapıp forumda konusunu açmıştım :) Ama sıfırları fiyat konusunda artık C segmentine eşitlenmiş gibiler o yüzden iş amaçlı olmayan kullanıcı için pek bir albenisi yok gibi..
 
Kesinlikle abi Combo da bu konuda ikinci sırada, zamanında incelemesini yapıp forumda konusunu açmıştım :) Ama sıfırları fiyat konusunda artık C segmentine eşitlenmiş gibiler o yüzden iş amaçlı olmayan kullanıcı için pek bir albenisi yok gibi..
Evet fiyat konusunda rakiplerinden biraz pahalı ama bizim gibi hem otomobil hem hafif ticari olarak kullananlar için donanım seviyesi de hiç fena değil. Geçen sene bir arkadaş aldı, bir iki ilave ekletmiş, o hali ile bir çok binek araçtan daha konforlu hale gelmişti.
 
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay
Bu yeni ticarilerin fiyatları konusunda birtek ben mi böyle düşünüyordum diyordum sizleri görüncede sevindim. O paraları veripte yükleyince benim içim acır doğrusu. Şavaş abinin kullanım şeklinde mantıklı ama diğer türlü bana çok abartı geliyor.

Bende bir fikir vereyim eğer forklitle palet yükleme yapmak isterseniz arka bagaj kapağı iki parça olanlardan almak gerekiyor. Yukarıya açılan tipte olanlarda ya forkliftte uzun bıçak olacak yada ağırlığı azsa elle itmek gerekir ama fiorinoda palet alma konusunda eksik kalıyor. Doblonun 1.6sı ideal oda güümüz şartlarında 182.900 tl :(
 
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay
Evet fiyat konusunda rakiplerinden biraz pahalı ama bizim gibi hem otomobil hem hafif ticari olarak kullananlar için donanım seviyesi de hiç fena değil. Geçen sene bir arkadaş aldı, bir iki ilave ekletmiş, o hali ile bir çok binek araçtan daha konforlu hale gelmişti.
Donanımı için alınır abim zaten alınırsa... En dolu paket bir ticari araç aynı markanın C segment giriş ya da orta paketli donanımlı aracının fiyatına eşdeğer oluyor, araçtan beklentisi donanım olan ve handikaplarına rağmen (şehirler arası hız sınırı, şehir merkezine giriş yasağı durumları) kullanmak isteyen biri tercih edebilir...
 
Bu yeni ticarilerin fiyatları konusunda birtek ben mi böyle düşünüyordum diyordum sizleri görüncede sevindim. O paraları veripte yükleyince benim içim acır doğrusu. Şavaş abinin kullanım şeklinde mantıklı ama diğer türlü bana çok abartı geliyor.

Bende bir fikir vereyim eğer forklitle palet yükleme yapmak isterseniz arka bagaj kapağı iki parça olanlardan almak gerekiyor. Yukarıya açılan tipte olanlarda ya forkliftte uzun bıçak olacak yada ağırlığı azsa elle itmek gerekir ama fiorinoda palet alma konusunda eksik kalıyor. Doblonun 1.6sı ideal oda güümüz şartlarında 182.900 tl :(
Hocam yine de günümüzde en iyi fiyat sunan ve karşılığını en iyi şekilde verebilen markaların başında geliyor bence Fiat.. Tek handikapı emsallerinde pek olmayan ikinci eldeki değer kaybı :(
 
images.jpeg0b48149970901398.jpg

Bugün Toyota logolu bir peugeot partner gördüm, karmaşık duygular hissettim 😊 psa platformunda olmayan caddy, kangoo ve doblo kaldı sanırım😁. Bi de kangocedes (mercedes-benz citan) vardı bu gibi bir örnek ama pek tutmadı sanırım. Bu farklı markalar bünyesinde aynı platformu satmanın biz kullanıcılar için bir anlamı var mı ki? Ben Fiorino ve nemo kullanmıştım. Hangisini alırdın deseniz tabi ki ucuz olanı alırdım. Aralarında çeşitlilik oluşturan önemli farklılıklar hiç yoktu.
 
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay
images.jpeg0b48149970901398.jpg

Bugün Toyota logolu bir peugeot partner gördüm, karmaşık duygular hissettim 😊 psa platformunda olmayan caddy, kangoo ve doblo kaldı sanırım😁. Bi de kangocedes (mercedes-benz citan) vardı bu gibi bir örnek ama pek tutmadı sanırım. Bu farklı markalar bünyesinde aynı platformu satmanın biz kullanıcılar için bir anlamı var mı ki? Ben Fiorino ve nemo kullanmıştım. Hangisini alırdın deseniz tabi ki ucuz olanı alırdım. Aralarında çeşitlilik oluşturan önemli farklılıklar hiç yoktu.
Hocam Fiorino/Nemo/Bipper grubu araçlarda güvenlik ekipmanı hangisinin daha fazlaysa o tercih edilmeli.. Çünkü geyik testlerinde Nemo'nun ters döndüğünü gördükten sonra bu araçların boş paketlerine binilmeyeceğini anladım :) Bir de PSA ile FCA grubunun birleşmesiyle oluşan Stellantis grubu araçları içerisinde muhtemelen bir sonraki kasa Doblo'yu da Partner altyapısı ve görünümüyle görebiliriz pek fazla bir ticari araç çeşidi artık kalmadı maalesef...
 
  • Beğen
Tepkiler: omeroz
2013 Yılında Citreon Nemo almıştık, aynı zaten kasası falan. Şöyle gerçekten ticari sıfınında doblo falan bence hikaye buna göre çünkü o zaman sıfır almıştık şuan araç150.000km yi devirdi, Allaha şükür hala daha elimiz ayağımız, dediklerinize katılıyorum. Ticari sıfınında bence en kullanışlı araç ve önemli olan bakımlarını iyi yaptırmanız.
 
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay
Geri
Üst