Esp

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aleco
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

esp işe yarıyormu?


  • Kullanılan toplam oy
    54
  • Anket kapatılmış .
esp işe yarıyor hemde çok,yanlız astra sedanlarda kapatılamaması bi dezavantaj eğlenceye izin yok.karda bile zor eğlenebiliosunuz :)tc nin kapatılamamasıda kötü,normalde tc çekip çekip bırakıyo lastikleri astra sedanda lastiğe giden güç kesik kesik gideceğine güçte gidiyo
 
benim arkadaşımda da golf tsi 140 hp var ve benden çok daha agrasif kullanıyor. onunlayken işe yaradığını hissediyorum:)
 
ayrıca bazı esp'li araçlarda kontrol tuşu yok diye biliyorum. benim araçta istenirse tuşla devre dışı bırakılabiliyor.
 
esp yi büyütmemek lazım sen riskli araba sürersen esp bir kurtarır iki kurtarır üçde esp de hayatını kurtarmaz inanmayan hurdalıkları gezebilir son model cayanneler rangeroverlar landroverlar mercedesler audiler bmw ler üst sınıf sadece esp değil pek çok ek güvenlik sistemi olan araçlar pert olmuş bazısının içinden ölü çıkmış bazısı aracın airbaglerinden falan yırtmış kurtarmış..

neticede esp ye bel bağlayıp viraja 160 ile 190 ile girersen bir kurtarırsın iki kurtarırsın üçde esp bile hayatını kurtarmaz..

esp sadece şöförü destekleyen bir program işe yarıyormu evet hemde çok fazla . ama sen zaten güvenli derecede araba kullanıyorsan esp zaten kolay kolay devreye girmiycekdir.. esp devamlı arabayla çalışan bir sistem değil benim espem toplasan 2 -3 kere devreye girdi oda bir kere parkda araba kara saplandı bir bakdım esp ışığı yandı gaza basarken bir iki kezde buzda devreye girdi o kadar.. zaten esp devreye girdimi ışığı yanar..

yani sen emniyetli kullan aracında esp de olsun ama dua etde devreye giricek bir konumda olma..

1-Büyütmemek lazım dediğiniz ESP sistemi yüzlerce mühendisin yıllarca çalışmasıyla ortaya çıkmış birşey. Keskin virajlı yollarda, karda buzda çamurda, ESP'siz bir aracın kayma,takla atma riski ESP'li bir araca göre kat kat fazladır.Bunu zaten hepimiz biliyoruz.

2-ESP sistemi sürekli devrededir. Devreye girdiğinde diye bir durum söz konusu değil. Kayma,(buzda) aşırı çekiş kaybı (saplanma) gibi durumlarda yanan ışık ikaz ışığıdır.




kesinlkle dogru esp var diye saçma sapan araç kullancak değiliz fakat otobanda 100-120 ile giderkende bi araç önümüze kırdığında bizi o durumda kurtarıyorsa faydalı bişey demektir bunun gibi çok örnek var benim öğrenmek istedğim buydu gerçekten işe yararlılığı herkez saolsun bilgisini paylaştı yardımcı oldu espli araç espsiz araca göre %70-80 dha güvenli oldu kesin:)

araç önünüze kırdığında ESP'nin kurtarması ne alaka anlamadım direksiyonu sağa sola oynatıp aracı mı kaydırıyorsunuz??
 
1-Büyütmemek lazım dediğiniz ESP sistemi yüzlerce mühendisin yıllarca çalışmasıyla ortaya çıkmış birşey. Keskin virajlı yollarda, karda buzda çamurda, ESP'siz bir aracın kayma,takla atma riski ESP'li bir araca göre kat kat fazladır.Bunu zaten hepimiz biliyoruz.

2-ESP sistemi sürekli devrededir. Devreye girdiğinde diye bir durum söz konusu değil. Kayma,(buzda) aşırı çekiş kaybı (saplanma) gibi durumlarda yanan ışık ikaz ışığıdır.

esp yi büyütmemek lazım derken yazımın devamınıda okuduysanız neden büyütmemek lazım dediğimi anlardınız yazımın başındaki iki kelimeyi alıpda buna bir açılım getirmenin bir manası yok..o münendislerede hurdalıklardaki cayenne leri x5 leri son model mercedesleri gösterseniz onlarda benim yukarda yazdıklarımın aynısını derlerdi..
 
hemde çok işe yarayan bir sistem, olmazsa olmaz diyemiyeceğim ama esp'li bir seçenek varsa tercih sebebi olmalı.
 
esp yi büyütmemek lazım derken yazımın devamınıda okuduysanız neden büyütmemek lazım dediğimi anlardınız yazımın başındaki iki kelimeyi alıpda buna bir açılım getirmenin bir manası yok..o münendislerede hurdalıklardaki cayenne leri x5 leri son model mercedesleri gösterseniz onlarda benim yukarda yazdıklarımın aynısını derlerdi..

topicte mesele ESP'nin büyüklüğü küçüklüğü değil aracın güvenlik sistemlerine sağladığı katkıdır, yarardır. Ben buna açılım getiriyorum. Aklı başında hiçbir bireyde aracında ESP var diye viraja 200 km hızla girmez. Kazaların birçok sebebi var konuyu hurdalıklardaki mercedeslerle x5 lerle örneklendirmek , bağdaştırmak ne kadar doğru?...
 
topicte mesele ESP'nin büyüklüğü küçüklüğü değil aracın güvenlik sistemlerine sağladığı katkıdır, yarardır. Ben buna açılım getiriyorum. Aklı başında hiçbir bireyde aracında ESP var diye viraja 200 km hızla girmez. Kazaların birçok sebebi var konuyu hurdalıklardaki mercedeslerle x5 lerle örneklendirmek , bağdaştırmak ne kadar doğru?...

çok doğru hemde çünkü o aracındaki esp ye güvenipde 200 ile 250 ile 260 ile o virajlara giren makaslara giren bana bir şey olmaz bu arabada esp var abs var diyen o kadar çok insan varki.. o yüzden hurdalıklarda araçlardan geçilmiyor o yüzden esp yi fazla büyütmemek lazım diyorum her şey insanda biter esp bir güvenlik sistemidir her araçdada olması iyi olur çokda güzel bir sistem ama bu sisteme sırtını dayayıp makaslara girersen 200 ile 250 ile virajlara girersen esp de hak getire diğer sistemlerde hak getire bir kurtarırsın iki kurtarırsın üçde ya taklaya ya şaranpole yada öndeki araca girer adam..
 
Geri
Üst