abi ben Insignia forumunun adminiyim, Insignia'nın çıkardığı sorunları iyi biliyorum
araç ilk çıktığında TRW marka arka balatalar fren diskini çiziyordu, GM-TRW üretimi balatayla değiştiler sorun kalmadı,
aracın yazılımını sanki microsoft yazmış gibi arada sırada reset gerekiyor, akü kutup başını söküp takınca sorun düzeliyor her araçta olmuyor ama bazı araçlarda yaşandı bu.
yani bunun gibi böyle ufak ufak sorunlar çıkarabiliyor yada yazılımda farkettikleri bir eksikliği gidermek için servise güncellemeye çağırabiliyorlar. bu olayları ben takmam canımı da sıkmaz ama Emre'nin babasının yaşını bilmiyorum, belirli yaş üstünde bu olaylar can sıkıcı olabiliyor. ben araçtan aldığım zevke bakarım ama yaşı büyük olanlar bu kadar para verdim servisle uğraşamam diyebiliyor. bu yüzden bu sorunlardan bahsetmiştim.
Passat'ta sorunsuz bir araç değil ama Opel forumlarını takip ettiğim kadar VW forumlarıyla ilgilenmediğim için net olarak şu sorunları çıkarıyor diyemem.
ama DSG 7 ilerilerde mekatronik arızası varmış
Çağrı yorumların ve tespitlerin doğru ama açıkçası bence insignia için mütevazi olmana gerek yok çünkü insignia passattan aşağı bir otomobil değil... Evet her ikisininde teknik özellikleri kıyaslanır belki ama insignianın iç materyalinin daha kaliteli olduğunu artık göz görüyor bu yüzden bırak inanmayan inanmasın ve passat daha kaliteli diye kendini kandırmaya devam etsin.
İnsignia da çıkan sorunları yazmışsın evet bunlar doğru ama buna karşı kimse passat insignia dan daha sorunsuz demesin çünkü vw nin de insanı çileden çıkaran ve artık resmen kült haline gelmiş yığınla problemi var
Sonuç olarak motor hacmine göre vergi yüksekliği kıyas yapılarak karar verilmeli derim ama sorun açısından bakınca passat daha sorunsuzdur servise girmezsin diyemem