Garip Bişey

ozgsi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
429
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1- krang mili sensoru bozuk olsa araba calısır
2- kran mili sensorunde sorun oldugu zmn istop etme sorunuda meydana gelir..2 hafta once basıma geldi cunki...
3- krang mili sensoru yarı arızalı olamaz ve sert vites gecislerindeki problemin krang mili sensorunden yaptıgını sanmam...
4-prince arkadasın dedıgı gibi 4500 deviri asamassın...bosta yada viteste hic farketmez...
 

irfan_1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
635
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
61
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar sorun arabanın hız yapmaması stop etme olayı yokki krank sensörü arızalı olsun.Araç neden hız yapmaz konusa bakmak lazım.
Depraj baskı balata,motorun hor kullanmadan dogan sorunları(sekmanlar-pistonlar vs.de),benzin veya lpg ile sorunları ile ateşlemeden ve hava filtrelerinden kaynaklanan sorunlar olabilir.Sensörler den olsa lamba yakar.Neyse geçmiş olsun baktır ustayım diyen birine... bazı sorunları görmeden bişey demek zor oluyor ustalar için denenmesi lazım araçın yolda...genel bir bakıma ihtiyaçın var bence....
 

mtnplus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
710
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
araç otomatik vitesmi ?

bende ufak çaplı usta oldum arkadaş söylemediği halde anladım .
 
Son düzenleme:

foodforthegods

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
krank mili sensörü görev yapamazsa araç çalışmıyor, motor olup olmadık yerde stop ediyor doğru. ama bizim arabanın ki gereçkten yarı çalışır haldeydi. her şeye teorik yaklaşıyorsunuz ama praktikte aynı sonucu vermiyor işte. viteste sorun var demedim ayrıca yanlış anlaşılmış. araba otomatik vitesli, hergün gittiğimiz yolda tam da aynı noktada ( eğim aşağı giden noktada ) gaz kesip motor kompresyona geçtiği anda sensör sapıtıp arıza ışığını yakıyor ve arabanın durduğu noktada motor stop ediyordu. serviste sensör söküldü ve darbe gördüğü, formunun bozulduğu, ezildiği, kablolarının sıyrıldığı fark edildi. çıplak kablolar birbirine temas ettikçe sensör hata veriyor kısaca durum bu. onun dışında sakin kullanım olsun , sport konumunda tam gaz giderken olsun böyle sorun çıkartmıyordu. yani sensör tam çalışmasa bile araçta hızlanma ve belirli bir deviri geçememe sorunu olmadı. umarım anlatabilmişimdir derdimi.
 

ozgsi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
429
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yani sensör tam çalışmasa bile araçta hızlanma ve belirli bir deviri geçememe sorunu olmadı. umarım anlatabilmişimdir derdimi.

simdi arkadasım bi konuda uzlasamıyoruz krang mili sensorunde sorun warsa eger kesinlikle max 4500 deviri gecemezsin...senin problemin krang mili sensorunden kaynaklanmıyor ozmn...
 

foodforthegods

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
sen de anlamak istemiyorsun o zaman. arabayı tech 2 ile inceledik ve krank mili sensörü arızası verdi. sensör değişince de problem ortadan kalktı.
ben sensör arızası var diye kafamdan uydurmadım. ayrıca sensör değişmeden önce de paşalar gibi geçiyordu 4500 deviri.
 

ozgsi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
429
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
sen de anlamak istemiyorsun o zaman. arabayı tech 2 ile inceledik ve krank mili sensörü arızası verdi. sensör değişince de problem ortadan kalktı.
niye anlamak istemiyimki ??? burda amac inatlasmak deilki arkadasım....sana yardımcı olmaya calısıyoruz ve 2 hafta once benimde basıma krang mili sensoru sorunu cıktı aracım 4500 deviri gecmiyordu arıza lambası yandı opelci bi arkadasım war ona gittim tech 2 baglatmadan once arkadas drek krang mili sensoru deddi 4500 deviri gecmiyosa vede tech2 bi bagladık cat die sorunu verdi...olay bundan ibaret basıma geldigi icin ve arkadasım opel konusunda uzman oldugu icin bu kadar ısrarla soyledım 4500 dd gecemezsin diye....umarım sende anlamıssındır...
 

mtnplus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
710
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bende ufak çaplı usta oldum arkadaş söylemediği halde anladım .

arkadaşım senin şanzuman kaçırıyor vitesi kaçırıyor yani büyük ihtimal balata sırıymıştır bu yüzden hızlanamıyorsun devrin yükselmemesi ise motrun korunması ile ilgili , iyi bir otomatik şansuman ustasına göster çok çok iyi bir usta olsun ... bende aynı sorun oldu .
 
Son düzenleme:

foodforthegods

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
inatlaşmak değil amaç kabul ama taa en başta yazdım ya, her şey teoriden ibaret değil. pratikte durum farklı oluyor. tamam krank mili sensörü arızalı görünüyor ama 4500 deviri geçememe ya da hızlanmama sorunu yoktu bizim yaşadığımız arızada demeye çalşıyorum. arkadaşın hiç motora bakmadan teşhis koydu diye bütün arabalarda durum aynı olacak diye bir kural yok malesef. olmuyor da. ben de buna örnek verdim.
 

ozgsi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
429
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
inatlaşmak değil amaç kabul ama taa en başta yazdım ya, her şey teoriden ibaret değil. pratikte durum farklı oluyor. tamam krank mili sensörü arızalı görünüyor ama 4500 deviri geçememe ya da hızlanmama sorunu yoktu bizim yaşadığımız arızada demeye çalşıyorum. arkadaşın hiç motora bakmadan teşhis koydu diye bütün arabalarda durum aynı olacak diye bir kural yok malesef. olmuyor da. ben de buna örnek verdim.

1.si arkadasım motora bakmadan teşhis koymasının sebebi tecrubesidir...
2.si tech2 ye bagladıgımız zmn tecrubesınınde dogru oldugunu anlamıs olduk.........
neyse sorunun cozulduyse gule gule kullan ozmn kazasız belasız..
 
Üst