geç çalışma opelzede

Aynı sorun benim eski clioda vardı. çalıştırıyorum çarşıya kadar gidiyorum çarşıda rezil ediyordu.:maden: 2-3 marşda anca alıyordu. ustam carbon clean yapyı bişeyi kalmadı. zaten astrayı aldım ilk işim carbon clean yapmak oldu. bence bi dene mutlaka işe yarayacaktır ;)
 
Sorunu çömüş bulunmaktayım

Opel araçlarda marşa bastığın anda pompa devreye giriyor
Bu durum birçok değişik markalarda kontağı açtığın zaman devreye girer

Bende yeni bir hat çekip kontağı Açtığım zaman pompa devreye aldım
Geç çalışma bundan dolayı kaynaklanmaktadır

Ayrıca çeyrek deponun altındada eğer aracınız geç çalışıyorsa yöntem bu
Ustalar değişmedik parçayı koymadı ama genel olarak opelin geç çalışma nedenî budur
Deneyin sonucu yazarsanız memnun olurum
 
Sorunu çömüş bulunmaktayım

Opel araçlarda marşa bastığın anda pompa devreye giriyor
Bu durum birçok değişik markalarda kontağı açtığın zaman devreye girer

Bende yeni bir hat çekip kontağı Açtığım zaman pompa devreye aldım
Geç çalışma bundan dolayı kaynaklanmaktadır

Ayrıca çeyrek deponun altındada eğer aracınız geç çalışıyorsa yöntem bu
Ustalar değişmedik parçayı koymadı ama genel olarak opelin geç çalışma nedenî budur
Deneyin sonucu yazarsanız memnun olurum
konu hakkında çok fazla teknik bilgim olmadığından yaptığınız sonradan sıkıntı olur mu bilmem ama bana pek mantıklı gelmedi. aracınızda bi sorun var ve bu orjinal parçalardan birinde. okadar opel kullanıcısı tanıyorum ve sizin gibi bu sorunu yaşayan ben dahil birçok kişi gördüm ama sorunu sizin gibi çözen hiç duymadım. yaptığınız tadilatta teknik olarak araçta ve güvenliğinizde sıkıntı oluşturacak bir durum yoksa geçmiş olsun diyelim ama ustalar daha iyi bilir bi sıkıntı oluşturacak durum varsa işi orjinal yollardan çözmeye çalışmalısınız.
 
Zaten araç çalıştırmadan önce yapılması gereken konta açık konuma getirdiğinde bir kaç saniye kadar beklemek gerek... gerek ki... benzin pompasından araca benzin gelebilsin zaten konta açtığından zaman bir inilti sesi gelir.. buda benzin gelişidir... direk konta çevirdiğinde çalışma şansı düşüyor... doğal olarak...
 
Sorun enjektörler

Arabayı 20 dakika ile 3 saat arasinda bir aralikta stop ettiğinizde enjektörler kaçırma yaptığı için enjektör kütüğündeki yakıt silindirlere doluyor ve motor sıcak olunca arabayı boğuyor

Arabayı sabaha kadar kullanmazsaniz motor iyice sogudugu icin enjektorler kacirsa bile silindire dolan yakit jikle gorevi gordugu icin tek marsta calisir sorun olmaz.

Kisacasi kisa sureli ( 20 dakika 3 saat arasi ) kontak kapatmalarinda araba zor calisiyorsa enjektorler degisecek
 
O sorunun benzeri bende de vardı. Araba sabah canavar gibi çalışıyor ama 3-4 saat sonra araba titriyordu gaz yemiyordu bobin denildi şu denildi bu denildi. Lpg sistemini iptal ettik araçta sorun olmayınca regülatörden gaz kaçırdığını anladik değişince sorun kalmadı. Ama siz de sorun farklı LPG sistemi iptal ettikten sonra da sorun devam ediyorsa
 
Enjektörleriniz işeme yapıyor.Soğukken kolay marş alması ısınınca bir süre sonra zor marş almasıda bunu gösteriyor.

Akşam motoru kapatır eve çıkarsınız fuel raildeki benzin basınçlı halde beklemeye başlar fakat işeyen enjektör olunca bu basınç yavaş yavaş düşer çünkü benzin enjektör üzerinden manifold içine sızma yapar.Fakat bir dahaki marş sabaha olduğu için o kadar saat zaten manifolda kaçan benzin uçar gider sabah motor kolay çalışır.

Motor ısındıktan sonra stop edince de yine yukarıda anlattığım gibi rail içindeki basınçlı benzin enjektörden manifolda sızmaya başlar ve manifold içinden buharlaşıp uçmaya zaman bulamadan tekrar marş yapıldığı için motorunuz boğulur zor çalışır.

Bunu şu şekilde tasdik edebilirsiniz sabah marş basın aracınız çalışınca tekrar stop edin yarım saat bekleyin ve tekrar marş yapmayı deneyin.Yine zor çalışma sorunu görüyorsanız %100 enjektörlerinizin birinde yada bir kaçında kaçırma var demektir motoru boğuyor ve zor marş alıyor.

Tavsiyem aracınızı stop ettikten sonra 4 - 5 saat bekleyin öyle çalıştırın..

Şaka tabiki de :)

İyibir karbüratör&enjeksiyoncu işinizi çözer.
 
Bence sorun motor beyni.çözen arkadaş için yazıyorum.ecu pompa için şase vermiyor.eski aracımda vardı. Bir kablo ile çözmüştük ve röle.klimada da aynı sorun vardı ecu dan çıkış alamıyorduk.by pas yaptık kablo çektik mecburen.ecu tamiriyle uğraşmak istemedim o zaman.ve bu şekilde tam 4 yıl kullandım hiçbirşey olmamıştı

Sony Z5 ile gönderildi
 
Sorun klasik sorun yani enjektörlerin işemesi

birini söktürüp ölçtür zaten enjektörcü söyler sana sorunu
 
Geri
Üst